Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITWiedźmin: Pierwsza część upiększona dzięki sztucznej inteligencji [GALERIA]

Cursian wtorek, 16 lipca 2019, 16:28 News
PC

Różnica nie powala na glebę, ale tekstury stały się nieco ostrzejsze.

Jak zapewne pamiętacie, kilka miesięcy temu wybuchła moda na upiększenie starszych gier za pośrednictwem fanowskich modyfikacji korzystających z dobrodziejstw sztucznej inteligencji. Na warsztat wzięto między innymi Morrowinda, Heretic czy Vampire: The Masquerade – Redemption. Moder kryjący się pod pseudonimem hub997 uznał, że najwyższy czas na pierwszego Wiedźmina. Jego dzieło składa się z dwóch części. Pierwsza podnosi rozdzielczość tekstur pokrywających wszelkie postaci i potwory, zaś druga poprawia wygląd nieba, słońca, gwiazd i tak dalej. Widoczne poniżej screeny nie obiecują być może cudów, ale warto przyjrzeć się pancerzowi de Aldersberga czy ubraniu Alvina. Linki do pobrania znajdują się TUTAJ.

Przed:


(Kliknij, aby powiększyć)

Po:


(Kliknij, aby powiększyć)

Przed:


(Kliknij, aby powiększyć)

Po:


(Kliknij, aby powiększyć)

Przed:


(Kliknij, aby powiększyć)

Po:


(Kliknij, aby powiększyć)

Przed:


(Kliknij, aby powiększyć)

Po:


(Kliknij, aby powiększyć)

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 18 lipca 2019, 17:06   Xengeyokai
nie no ludzie, przeciez te roznice po poprawkach AI sa tak male ze az nie wypada tego oglaszac jako cos nowego. od razu przypomina mi sie bajka w ktorej krol byl nagi. wszyscy powtarzaja ze to super upgrade a w rzeczywistosci niczego nie widac. w t f
środa, 17 lipca 2019, 19:08   PeterL
aha...
środa, 17 lipca 2019, 18:13   silvver
A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać
środa, 17 lipca 2019, 13:56   Bullet84
Po Tekstury są trochę jaśniejsze , żadnej innej różnicy nie zauważyłem
środa, 17 lipca 2019, 13:05   michałedek
Nie widzę różnicy. Ba! Wydaje mi się nawet, że oryginalne tekstury są jakieś... Ostrzejsze?
środa, 17 lipca 2019, 11:56   MasterKondi
Różnic brak.
środa, 17 lipca 2019, 0:02   gimemoa
Nie widzę różnicy z napojem czy bez... znaczy się z AI.
wtorek, 16 lipca 2019, 23:09   zadymek
Jak rozumiem AI rozmemłała tekstury i z bliska wyglądają teraz jak niedorobiony JPEG?
wtorek, 16 lipca 2019, 23:07   Deus777
Szału nie ma. Nadal czekam na Wiedźmina 1 na silniku 3
wtorek, 16 lipca 2019, 22:53   Commandor
Proszę się rozejść, nie ma co oglądać.

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z