Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: Jeszcze więcej rozgrywki z targowego dema [WIDEO]

Cursian środa, 12 czerwca 2019, 11:39 News

Prawie 20 minut z krwiopijcami.

W trakcie E3 Paradox pokazał co prawda pierwsze fragmenty rozgrywki z nowego Wampira, ale były to króciutkie, pocięte filmiki, a tym razem, dzięki serwisowi IGN, możemy zerknąć na coś znacznie bardziej treściwego. Trwający niespełna 20 minut zapis z dema pozwala na spokojnie przyjrzeć się systemowi dialogów (tak, posiadane cechy i umiejętności będą miały znaczenie), walce i niektórym mocom. Ocenić możemy też przygotowane przez twórców lokacje w tym klub nocny, ponure miejskie uliczki oraz kanały.

Gra trafi na PC, XBO i PS4 w marcu przyszłego roku.  

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 12 czerwca 2019, 20:04   Rickerto
Och, już kocham nocne radiowe audycje! Torreadors.
Tak, straszna siermięga, urok Maskarady.
PS. Nie dawajcie już temu panu pada w dłonie.
środa, 12 czerwca 2019, 18:16   CzlowiekKukurydza
Mi się podoba, ale poczekam aż wyjdą wszystkie dlc.
środa, 12 czerwca 2019, 17:59   Draagnipur
No nie jest to pierwsza liga, ale mam nadzieję, że fabularnie da radę. Pierwszy Bloodlines był rewelacyjny.
środa, 12 czerwca 2019, 16:14   _Rincewind
No dobra, tamten gość akurat nie był na ulicy. Tak czy siak, głosy czasem są trafione a czasem nie, a lip-sync i animacja twarzy nie do końca współgra z akurat przykładowo - świetnie zagraną postacią tej dziewczyny na początku. Takie przynajmniej mam subiektywne odczucie. Trochę tęsknię za tymi zbliżeniami na twarz w dialogach w pierwszej części. I niemal komiksowej ekspresji twarzy.
środa, 12 czerwca 2019, 16:04   _Rincewind
Trochę absurdalne te kobiety krzyczące "what is happening!" pomiędzy jednym ciosem z gazrurki w głowę a drugim. x) Poza tym głosy coś niezbyt się kleją z postaciami, a czasem to w ogóle słyszę po prostu gościa sterylnie w studiu przed mikrofonem niż typa na ulicy mówiącego coś do mnie, ale głównie animacja twarzy przy gadaniu coś niezbyt się klei.. ale może to typowe na tym etapie prac nad grą. Mam nadzieję. Powinni zawsze przy takich demach równocześnie informować o niedoskonałościach których są świadomi.
środa, 12 czerwca 2019, 13:12   gamingman21
Jak na pierwszy pokaz to rozczarowuje. Spodziewałem się współczesnej wersji Bloodlines 1 a nie Bloodlines 1 z nową grafą. Ja myślałem że w wielkich amerykańskich miastach ruch uliczny na głównych drogach trwa do białego rana i się kręcą jacyś ludzie, a tu pustki i nieruchome samochody. Gość który grał to raczej nigdy pada w rękach nie trzymał. Tak się nie robi pokazów z gameplayu. Gra ma potencjał ale premiera za szybko w przyszłym roku. Czemu nie mogą zrobić tego raz a dobrze. Mieszane uczucia.
środa, 12 czerwca 2019, 12:24   N400
Heh, neony, NPCe snujące się w kółko po skrzyżowaniach ulic i nawet te wygibasy na parkiecie były. Zaprawdę poczułem znów klimat pierwszego Vampira. Topornie, ale pasuje mnie to - biere!
środa, 12 czerwca 2019, 12:01   Uplink
Trochę wkurzające są te przejścia kamery między pierwszo i trzecioosobową. Walka wygląda jakoś tak sztywno, bez pomysłu, jakieś dziwne podskoki-finishery (chociaż bynajmniej nie kończące walki), zwykłe kobiety które bez większego problemu przyjmują dwa mocne uderzenia gazrurką w głowę... No, może jak to się potraktuje bardziej jako shooter to mniej będzie widać niedociągnięcia. No i to wciąż alfa, może coś poprawią.

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Zbiórka na Kickstarterze może być iskrą, która rozpali głowy odbiorców, roznieci zainteresowanie mediów i stanie się początkiem gorących biznesowych przyjaźni. Ci, którzy ją odpalili, przestrzegają jednak: igrając z ogniem, łatwo się sparzyć.

Komentarzy:
0

Polacy z SoulFire tworzą prequel Gothica, którego akcja ma się toczyć na dekadę przed utkaniem magicznej bariery, a za scenografię posłuży wyspa, gdzie dołączymy do strażników miejskich lub gildii kupieckiej. Zagadka: o jaki projekt chodzi?

Komentarzy:
4

Zaczęło się w roku 1987. W salonach gier królowały Contra i Operation Wolf, szczęśliwi posiadacze komputerów grali w pierwszą część Larry’ego i Piratów Sida Meiera. A Tim Ansell zakładał studio, które miało sprawić, że świat pokocha wojnę totalną.

Komentarzy:
7

Szczęśliwie: i tak w ich tytuły nie gramy, choć dostajemy je w wersjach pozbawionych mikropłatności.

Komentarzy:
144

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z