Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITQuantic Dream: Znamy daty premier komputerowych największych hitów studia [WIDEO]

Kaladin czwartek, 16 maja 2019, 20:12 News

Tak, sklepem docelowym wciąż jest Epic Games Store.

W marcu gruchnęła wiadomość, że studio Quantic Dream zabiera konsoli Sony trzy gry na wyłączność – Heavy Rain, Beyond: Two Souls oraz Detroit: Become Human trafią na dyski fanów blaszaków. Haczyk? Musicie być w dobrej komitywie z Epic Games Store. Dotychczas nie było wiadomo, kiedy będziemy mogli zagrać we wspomniane gry, ale Quantic postanowił rozwiać nasze wątpliwości – wszystkie ukażą się na PC jeszcze w tym roku.

Na pierwszy ogień pójdzie Heavy Rain, którego możemy spodziewać się 24 czerwca. Tytuł kosztować będzie 69 zł, a podczas trwającej wyprzedaży na Epic Games Store można zgarnąć go w preorderze za 29 zł. Jeśli nie zachęca was sama cena, to może zrobi to fakt, iż już 24 maja pojawi się demo. Dalej mamy Beyond: Two Souls – gra zadebiutuje 22 lipca w tej samej cenie co Heavy Rain, wersja demonstracyjna dostępna będzie jeszcze w czerwcu.

Na sam koniec studio zostawia nam Detroit: Become Human, które ukaże się jesienią (dokładnej daty brak) i kosztować będzie trochę więcej, bo 139 zł (99 zł w wyprzedażowej cenie preorderowej). W demo będziemy mogli zagrać jeszcze w wakacje. Czekając na premiery, obejrzyjcie krótki zwiastun zapowiadający wszystkie trzy gry Quantic Dream:

 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 19 maja 2019, 10:25   SolInvictus
Sam kupujac Detroit doskonale wiedzialem czego sie spodziewac. Ogralem pare rozdzialow i zwyczajnie mialem dosc, utwierdzajac sie w przekonaniu, ze sama ciekawosc tego, co stanie sie dalej, fabuly, nie wystarczy, a ja brne przez gre znudzony sposobem rozgrywki. Dla mnie ladna grafika czy fabula to dodatki do gry, ktore jesli stoja na wysokim poziomie, polepszaja odbior gry wlasnie. I biorac pod uwage to co wczesniej napisalem, dla wielu osob.
niedziela, 19 maja 2019, 10:20   SolInvictus
@Darku22 Ludzie wlaczaja gry, bo po prostu lubia grac. Lubia aktywna rozrywke - testy zrecznosci, refleksu czy inteligencji. Ludzie ktorzy lubia pasywna rozrywke wlaczaja filmy czy seriale. Takie Detroit stoi w rozkroku pomiedzy tymi dwoma przeciwnymi sposobami zabawy. Mocniej jednak wychylajac sie w strone filmu, w czym graczom, ktorzy przyzwyczajeni sa do aktywnej rozrywki moze brakowac wlasnie grania.
sobota, 18 maja 2019, 23:53   Darku22
@hexenisalive Nie grałem w MSG więc ciężko mi porównywać.Co to reszty, właśnie o tym mówiłem. Większość woli odbijać piłeczkę, a nie zastanawiać się dlaczego ona podskakuje. Stąd większe zainteresowanie grami akcji. W grach akcji decyzje zazwyczaj są podejmowane za nas my musimy tylko się gdzieś zakraś, potrzelac pif paf i czekać co mi pokaze kolejna scenka. Nie wymaga od nas decyzji natury psychologicznej co najwyzej refleksu, a o to dużo łatwiej.
sobota, 18 maja 2019, 10:56   hexenisalive
@Darku22
I dlatego choćbym znał spojlery z MGS to wciąż w te grę chce zagrać - bo to gra w której akcje prowadzą do punktów w grze i zakończenie jest nagrodą dla gracza za jego wysiłek. W grach będącymi cutscenkami z opcjami wyboru co ma się stać dalej, poznanie części fabuły odbiera sens grania w cześć gry - gdybym ci zdradził zakończenia z Detroit Become Human to gra mocno traci.
Takie gry i filmy bazują na obietnicy zdradzenia co będziemy na końcu, zamiast skupieniu się na tym co się dzieje w czasie...
sobota, 18 maja 2019, 10:49   hexenisalive
@Darku22 Gry Quantic Dream nie przebijają się, bo starają się za bardzo, są takimi tryhardami które próbują skupiać się ma opowieści ale to interaktywne filmy. Stawiają barierę między graczem a akcją, robią z gracza obserwatora i sile wyższą która tylko popycha dalej akcje zamiast w niej uczestniczyć.
Żeby przekazać masom coś więcej niż propagandę - tylko ambitne przemyślenia, nakłonić do zadawania sobie pytań na porouszane tematy, to trzeba umieć to zrobić. MGS jako skradanka akcji robił to 100x lepiej...
piątek, 17 maja 2019, 21:09   Darku22
@konio52Jak większość. Dobry był atrykuł kiedyś na reddicie, że gry od Quantic Dream nie przebiją się, na wielką skalę, bo ludzie wolą prostą rozrywkę, a nie głęboką fabułę i momenty to przemyśleń. Dlatego w TV leci rodzina kardaszian i inne trudne sprawy, a nie filmy typu oglądnij, a potem myśl. tak samo z grami lepiej robić cody i fify proste i nie trzeba dużo myślęć. Czyli dla wiekszości super.
piątek, 17 maja 2019, 17:41   MantroX
@gimemoa bardzo dobrze ukryty sarkazm, gratuluję!
piątek, 17 maja 2019, 14:57   konio52
To ta "gra" co są tylko cutscenki i klikasz A lub B żeby dokonać jakiegoś wyboru? nie dziękuję, interaktywne filmy zawsze mnie nudziły :)
piątek, 17 maja 2019, 11:12   Kamar
@DEO A ja do tej pory nie ograłem, a chcę ograć. Kilka stówek wolę zainwestować w coś innego, zwłaszcza, że mam jeszcze sporo innych gier na PC do przejścia. Ale jak pojawia się taka okazja, to pewnie w końcu się skuszę.
piątek, 17 maja 2019, 9:33   magic10rm
W komentarzach jak zwykle: racja jest moja bo jest bardziej mojsza niż twoja.
Najlepiej jak wypowiada się każdy za siebie, a nie za ogół. Bo ktoś pisze że nikt nie kupi a za chwilę dowiadujemy się że wcale nie, bo jednak ktoś ma ochotę.
Ja również ogram HR. Bo chciałem zagrać w nią od kiedy wyszła, jako wielki fan Fahrenheita, i nie ma dla mnie znaczenia czy kosztuje 3 czy 7 dyszek. I bez znaczenia czy na EGS, Steamie czy w Winampie. Ważne żeby zagrać i się nią - w końcu - cieszyć!

O autorze

Kaladin

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

O grach będących interaktywnymi komiksami słyszymy już od dawna, do tej pory rzadko jednak traktowano ten pomysł tak dosłownie, jak w produkcji Atomic Wolf.

Komentarzy:
1

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
1

Kilka dni temu wybrałam się do Londynu na zamknięty pokaz Ori and the Will of the Wisps. Nie mogłam się już doczekać, aż będę Wam mogła zdradzić, czym sequel różni się od Ori and the Blind Forest, ale w końcu mi wolno!

Komentarzy:
3

Na liście na ten tydzień miałam łącznie aż sześć gier. Ostatecznie wybrałam tylko te, które ukończyłam – tym razem prezentuję zestaw tylko dla pecetowców.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z