6
15.04.2019, 11:40Lektura na 2 minuty

Mortal Kombat: Trzy pierwsze odsłony cyklu miały doczekać się remastera nastawionego na rozgrywkę sieciową [GALERIA]

Projekt został anulowany, ale mamy kilka screenów i sporo szczegółów.


Paweł „Cursian” Raban

Większość fanów Scorpiona i spółki ze zniecierpieniem czeka na nieodległą premierę „jedenastki” (nawiasem mówiąc NetherRealm zaprezentowało niedawno zdolności Kitany i dość niepokojące fatality D'Vorah), ale niewykluczone, że gdyby historia potoczyła się nieco inaczej, dziś debatowalibyśmy na temat innego projektu. Blind Squirrel Games, znane między innymi z niezbyt udanej kolekcji odświeżonych BioShocków, miało w którymś momencie pracować nad Mortal Kombat Kollection Online. Szczegóły na temat projektu nie są znane, ale wiele wskazuje na to, że byłoby to zbiorcze wydanie trzech pierwszych odsłon serii.

Najciekawszy jest fakt, że obok poprawienia grafiki, twórcy planowali też wprowadzić sporo zmian w rozgrywce. Najbardziej widoczną z nich byłby większy nacisk na aspekty sieciowe. Produkcja miała oferować między innymi możliwość rzucania innym graczom wyzwań. Tego typu mecze mogłyby odbywać się na warunkach standardowych bądź przy udziale rozmaitych mutatotów, zmieniających zasady rozgrywki. Wiele wskazuje na to, że gracze mogliby rozwijać swoje konta oraz gromadzić specjalną walutę, przyznawaną między innymi za zadania dzienne (na screenach widać choćby wymóg wygrania 6 pojedynków). Niewykluczone, że zgromadzona forsa znalazłaby użytek w ramach planowanego trybu Krypt, służącego w nowszych Mortalach do odblokowywania strojów, „fatali”, grafik koncepcyjnych i innych ciekawostek.

O całej sprawie poinformował pracujący dla Blind Squirrel Games Danny Huynh, który miał odpowiadać za przygotowanie interfejsu. Na jego stronie internetowej przez jakiś czas dostępny był obszerny post, zawierający masę screenów z Mortal Kombat Kollection Online. Nie pokazywały one samej rozgrywki, ale były na tyle treściwe, by wyciągnąć z nich kilka szczegółów. Wspomniany wpis został już usunięty, ale na szczęście wciąż można go oglądać TUTAJ. Najciekawsze grafiki zobaczycie też poniżej:


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3207

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze