Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

System Shock Remake: Zaprezentowano obszerny fragment rozgrywki i walkę [WIDEO]

Cursian środa, 20 marca 2019, 10:57 News

Zapraszamy do szpitala.

Zadziwiające, jak wiele ostatnio dzieje się wokół System Shocka. Przez ostatnie dwa dni informowaliśmy was o „trójce”, która poszukuje nowego wydawcy i jest skończona zaledwie w połowie, ale i tak prezentuje się całkiem zacnie. Tym razem przyszła pora na odgrzanie tematu odświeżonej „jedynki”, przygotowywanej przez Nightdive Studios. Autorzy zdecydowali się pokazać obszerniejszy fragment rozgrywki z dema, które zaprezentowali, chwaląc się nowym kierunkiem artystycznym, obranym po ogłoszonym w marcu 2018 resecie projektu. Zapis pozwala rzucić okiem na poziom medyczny i przekonać się, jak będzie prezentowała się walka. Data premiery? Nieznana, ale przy okazji wspominanego resetu wspominano o pierwszym kwartale 2020.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 20 marca 2019, 21:25   Pan Dzikus
Badziewna krew, która znika w powietrzu.
środa, 20 marca 2019, 20:38   Winograd
@LordofLight, ja też :D:D
środa, 20 marca 2019, 20:01   freynir
Walka- skopana, niestety w oryginale było podobnie, z jednym zastrzeżeniem- nikt nie marnował broni energetycznej na zombiaki, była praktycznie nieskuteczna.
Detekcja wrogów- leży i kwiczy, jeżeli kamera patrzyła na ciebie, trzeba było wiać gdzieś poza zasięŋ, a nie dopiero ją niszczyć.
Ragdoll- taki sobie, ale animacje umierania mogą wstawić później.
Obszerny fragment- nie powiedziałbym, to jest tylko pierwszy poziom, w dodatku rozgrywający nie zwiedził go całego w tym gameplay-u
środa, 20 marca 2019, 18:24   CzlowiekKukurydza
@Redsun Pre-alpha. Animacje będą robili na koniec, teraz to tylko takie 'plejsholderowe'. Przypomnij sobie chociażby animacje zgonów jednostek w becie multi StarCrafta 2 - jednostki sobie znikały w prostej animacji wybuchu. Quake Champions nie miał rag dolla, itd. Więc o stronę wizualną nie ma co się (jeszcze) martwić.
środa, 20 marca 2019, 18:22   DaeL
Myślę, że ten remake ma większy potencjał od trzeciej części. A co do "toporności" walki - ona nigdy nie była w serii szczególnie istotna. Ba, pewna niewygoda przy obsługiwaniu broni potęgowała klimat (tak jak np. kretyńsko ustawione kamery w serii Resident Evil). Wydaje mi się, że to co widzimy na filmiku to jest solidny kompromis pomiędzy tradycją a nowoczesnością :)
środa, 20 marca 2019, 15:59   _Rincewind
Ja akurat czuję wielki powiew świeżości, pamiętając okropną już raczej z perspektywy czasu toporność pierwszego SS. (którego z tego powodu nigdy nie ukończyłem) Klimat jest fantastyczny, wizualnie robi wrażenie. Walka bez rewolucji, ale "z mięsem" i świetnie udźwiękowiona, ragdoll jak dla mnie ładnie buja trupami po podłodze. :P Nie wiem czy będzie tak trzymać w napięciu jak stare dwie części, bo pikseloza tamtych sprzyjała atmosferze grozy, a teraz chyba będzie po prostu ślicznie. :) Zagram dla fabuły.
środa, 20 marca 2019, 13:17   Redsun
Wygląda jak jakas fanowska pokazówka, tragedia.
środa, 20 marca 2019, 12:58   Galbraith
jakoś mi opadł hype
środa, 20 marca 2019, 12:33   zadymek
Ja rozumiem: szacunek do materiału źródłowego i w ogóle. Ale walkę w zwarciu mogliby, jakoś, unowocześnić, wiecie, uczynić mniej drętwą. Mamy 2019, wiecie...
środa, 20 marca 2019, 11:28   Macc
Drętwe takie to wszystko, ragdoll też taki sobie. Takie mocno retro klimaty. Jednak mi takie coś nie podchodzi, sztuczne jakoś to wszystko.

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Adam tłumaczy filmy i seriale, a po godzinach: pisze o grach. Dawid prowadzi własną działalność gospodarczą, a po godzinach: pisze o grach. Joachim doktoryzuje się z filologii polskiej, a po godzinach: pisze o grach. Olek tworzy gry. A po godzinach: pisze o grach.

Komentarzy:
83

Jak blisko prawdy byli twórcy Elite Dangerous czy No Man’s Sky?

Komentarzy:
12

Po pierwsze: to nie żadne ACTA 2...

Komentarzy:
170

To najbardziej rozbudowana aplikacja czatowa, jaką kiedykolwiek widziałem!

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z