4
15.03.2019, 10:37Lektura na 2 minuty

Buildings Have Feelings Too! – Produkcja, w której musisz dbać o zadowolenie budynków w swoim mieście [WIDEO]

Role się odwróciły, co?


Witold Tłuchowski

Symulatory budowania miast to dość specyficzny gatunek, który przez lata nie dorobił się znowu aż tak wielu przedstawicieli. Wszystkich ich łączy jednak jedna wspólna cech – instrumentalne podejście do architektury. Poczynając od pierwszego SimCity, budowli używamy tylko po to, aby uszczęśliwiać mieszkańców naszej metropolii i przyciągać do niej kolejnych. Nowa produkcja Blackstaff Games stawia jednak zastane schematy na głowie. Czy może bardziej zasadnie byłoby powiedzieć: na dachu.

Najwłaściwiej chyba oddać głos samym autorom:


Wyobraźcie sobie miasto, w którym budynki mogą chodzić i rozmawiać ze sobą. Każdy z nich ma swoje własne aspiracje, nadzieje oraz obawy. Przez większość czasu próbują się dogadać i przetrwać jakoś cały dzień. 


Podczas gry będziemy musieli przez lata doglądać swojej mieściny jako The Halfway Hotel, poczynając od epoki wiktoriańskiej, a kończąc na czasach współczesnych. Rozbudowując nasze miasto, musimy zwracać uwagę na obowiązujące trendy w gospodarce, a także potrzeby poszczególnych budowli. W tym celu będziemy musieli je np. remontować czy przeprowadzać (dokładnie tak) w inne lokalizacje. Jeżeli którąś zaniedbamy, popadnie w ruinę, co może zakończyć niczym innym jak zburzeniem. Wszystko to twórcy zaserwują nam w dość oryginalnej grafice, której lepiej możecie przyjrzeć się na poniższym zwiastunie.

Buildings Have Feelings Too! zawita pod nasze strzechy latem. Gra będzie dostępna na pecetach, PS4, Switchu oraz Xboksie One.


Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze