Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Dying Light 2: W sequelu powróci linka z hakiem

Kaladin środa, 13 marca 2019, 20:43 News

A gdyby to kogoś ciekawiło, to Techland jednak nie zekranizuje gry.

Techland podgrzewa atmosferę i coraz chętniej dzieli się szczegółami Dying Light 2. Garść udostępnionych jakiś czas temu newsów została niedawno wzbogacona o nowe informacje, dotyczące chociażby specyfiki zombie. Wygląda na to, że szykuje się porządny sequel.

Do puli nowych doniesień możemy dzisiaj dopisać oficjalne potwierdzenie obecności linki z hakiem. „Jedynka”, znana z dużego nacisku na kwestię parkouru i swobody przemieszczania się, zaprezentowała graczom kotwiczkę podczas ostatnich aktów rozgrywki. Złamało to lekko klimat i zmieniło głównego bohatera w szusującą w przestworzach kopię Spider-Mana. Dlatego tym razem twórcy obiecują, że lepiej przemyślą kwestię linki, tak, aby tylko ułatwiała ona poruszanie się, a nie zastępowała system parkouru. Wypowiedział się na ten temat główny programista, Bartosz Kulon:

W Techlandzie pozwalamy sobie na eksperymenty i czasami prowadzi to do naprawdę fajnych rzeczy. Na przykład w pierwszej grze kotwiczka była błędem w moim kodzie! Opracowywałem algorytm wykrywający krawędzie, ale z jakiegoś powodu można było dzięki niemu teleportować się z krawędzi na krawędź jak superbohater. Pomyślałem więc, że może moglibyśmy coś z tym zdziałać... i wtedy przyszedł mi do głowy Scorpion z Mortal Kombat i ten jego hak. Zaimplementowałem to więc na szybko w Dying Light tylko jako prototyp i trafiło do ostatecznej wersji!

Uwielbiamy i jednocześnie nienawidzimy kotwiczki, bo nagle gracz mógł dostać się gdziekolwiek. Ale kotwiczka zastępuje cały system ruchu z wykorzystaniem parkouru, więc udostępniliśmy ją na bardzo późnym etapie rozgrywki. W recenzjach było trochę narzekania na to, że daliśmy ją tak późno, bo jest fajna, ale chcieliśmy, żeby gracze opanowali najpierw zestaw zdolności parkourowych, a potem otrzymali to narzędzie jako nagrodę. Ale w Dying Light 2 będzie linka z hakiem i pracujemy nad tym, żeby tym razem nie popsuła całego systemu poruszania się!


Jeśli zaś chodzi o plotki dotyczące ekranizacji gry, wszystko rozpoczęło się w 2016 roku, kiedy do sprzedaży trafiła edycja kolekcjonerska Dying Light: The Spotlight Edition. Za 10 tysięcy dolarów gracz mógł zostać gwiazdą filmowego projektu związanego z uniwersum. Choć autorzy mieli gotowych kilka scenariuszy i prowadzone były rozmowy, film nie wyszedł poza fazę planowania. Szkoda tylko tego nieszczęśnika, który kupił kolekcjonerkę, licząc na to, że zostanie nową gwiazdą kina zombie.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 14 marca 2019, 17:11   cali
Nie zrobią filmu bo Romeo się obrazi. Prawdziwy powód że Uwe Boll chciał to wyreżyserować.
czwartek, 14 marca 2019, 12:35   Khalim
Uważam, że rezygnacja z filmu to dobra decyzja. Ekranizacje gier rzadko wychodzą znośne, tak samo jak filmy o zombie. Szansa na wtopę byłaby naprawdę spora.
środa, 13 marca 2019, 23:31   zadymek
Dlaczego to bezmózgie zombie uczy protagonistę przybijać piątkę, a nie na odwrót? Czy to znaczy, że fabuła kontynuacji będzie jeszcze gorsza?
środa, 13 marca 2019, 20:57   alistair80
Gdybym wydał 10 tys. dolców, żeby zagrać w filmie, a producent zrezygnowałby z filmu, to chyba oczywiste, że żądałbym zwrotu pieniędzy. Poza tym najwyżej mógłbym być zawiedziony, że nici z rólki w filmie.

O autorze

Kaladin

Podobne newsy

Dying Light 2: Zombiaki będą przechodziły kilka etapów ewolucji

News
poniedziałek, 11 marca 2019

dying-light-2-zombiaki-beda-przechodzily-kilka-etapow-ewolucji Znaczenie będzie miał między innymi czas, przez jaki były wystawione na działanie słońca.

Komentarzy:
12

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Mathias Karlson o tym, dlaczego premiera jego gry to moment, dla którego wszechświat został stworzony, o uczeniu się od konkurencji i o tym, że Ubisoft nie musi być polityczny.

Komentarzy:
7

Parametry nadchodzącej konsoli Sony pojawiły się w anonimowym wpisie na forum Beyond3D. Sugeruje to fejka, ale kilka lat temu w identyczny sposób zdradzono wnętrzności Wii U, a do tego nieoficjalne informacje dotyczące PS5 wydają się bardzo sensowne.

Komentarzy:
24

Najpierw było E3, na którym po raz pierwszy pokazano na żywo rozgrywkę. Potem – również podczas E3 – zamknięta prezentacja, w której sam trzymałem pada. Niezła. Ostatnio przyjąłem jednak na klatę całego kombosa: zaczęło się od paru godzin z pierwszymi misjami oraz endgame’em w Londynie, potem była zamknięta beta dla VIP-ów, a na koniec otwarta, już dla wszystkich. I mimo paru problemów nie mogę się doczekać premiery!

Komentarzy:
16

To topowy model GeForce’a RTX 2080 w ofercie MSI, a wyróżnia się nie tylko rozbudowanym systemem podświetlania. I całe szczęście, bo RGB nie każdego przecież interesuje.

Komentarzy:
22

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z