Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Pillars of Eternity II otrzyma darmowy tryb turowy, pokazano gameplay [WIDEO]

Cursian środa, 23 stycznia 2019, 11:35 News
PC

Wersja beta ukaże się szybciej, niż może się wam wydawać.

Jakiś czas temu po sieci krążyły materiały z trybu turowego, który został przez pomyłkę dodany w jednej z łatek do Pillars of Eternity II. Obsidian bardzo szybko naprawił swój błąd i w żaden sposób nie skomentował sprawy, ale teraz mamy pewność: wkrótce faktycznie powalczymy w turach!

Josh Sawyer ujawnił kilka smakowitych szczegółów w rozmowie z serwisem Shacknews. Po pierwsze, alternatywny tryb zostanie dodany bezpłatnie. Po drugie, wersja beta zadebiutuje już jutro. By wziąć udział w testach, nie trzeba robić niczego szczególnego: wystarczy zwyczajnie zaktualizować grę. Jest jednak pewien haczyk. Jako że nowe podejście przewraca dotychczasowy balans do góry nogami, nie będzie można swobodnie przełączać się pomiędzy tradycyjnymi a turowymi starciami. Jeśli więc macie nadzieję skorzystać ze starego zapisu, to nic z tego – zabawę będzie trzeba zacząć od początku. Poniżej możecie zobaczyć fragmenty rozgrywki:

Prywatnie mam już PoE II za sobą, ale biorąc pod uwagę nową sytuację, jestem pewien, że za jakiś czas do niego wrócę. Ciekawe tylko, czy wprowadzenie tur pomoże grze poprawić marne wyniki finansowe.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 25 stycznia 2019, 15:19   McGrave
@Shaddon - problem w tym że własnie nie przesadzam bo pod uwagę trzeba brać ile lat minęło i jakie autentycznie szerokie możliwości ma ten gatunek. W porównaniu do tego czego mógłby się spodziewać po tym gatunku gdyby nie przeżywał stagnacji to jest raczej słabo. Pillarsy cały czas próbują usilnie cytować klasyki bojąc się szerszego rozwoju co być może było też powodowane chęcią wyrobienia się z pracą (skupienie głównie na tym co dobrze znają) i po prostu minimalizacją ryzyka ze względu na ich sytuację...
czwartek, 24 stycznia 2019, 15:57   Shaddon
@McGrave
Nie przesadzaj, zarówno mechanika walki jak i system rozwoju postaci wraz z mnogością możliwych opcji pozostawiają analogiczne rozwiązania znane z Wrót Baldura daleko w tyle, choć nie nazwałbym tego szczególnym osiągnięciem. Generalnie największą zaletą Deadfire jest fakt, że w przeciwieństwie do pierwszych Pillarsów jest to tytuł posiadający własną tożsamość, a nie usilnie cytujący klasyki gatunku. Obsidian twierdzi, że to gra, jaką studio zawsze chciało zrobić - i to widać.
czwartek, 24 stycznia 2019, 15:06   McGrave
Pamiętam jak mówiłem że w grach można zrobić że da się włączyć tury to mnie zwyzywano... Jest sporo osób co woli tury, ale też jest dużo osób co nawet by nie spojrzeli na tą grę jakby była w turach. Dla mnie głównym problemem Pillarsów jest nie najlepsza fabuła i niemal brak rozwoju w porównaniu do Baldur's Gate II który jest tak stary że aż pełnoletni zwłaszcza że np. Divinity ładnie pokazało że większa interakcja z otoczeniem fajnie siię sprawdza.
czwartek, 24 stycznia 2019, 11:40   Darku22
@Silvarenok, widziałem filmiki i opisy SZACUN :)
czwartek, 24 stycznia 2019, 11:31   Darku22
@SilvarenWszedłem na Twój profil na steamie, szacun za archivy w PoE 1. Myślałem, że to z przejściem solo jest nieosiągalne. Jaką postacią to robiłeś? Czy po prostu grałeś na kodach?
środa, 23 stycznia 2019, 18:09   Silvaren
20 grudnia był niekontrolowany wyciek. Ci co pobrali patch beta pograli chwilę w trybie turowym, zanim Obsidian wycofał aktualizację. Challenge jeszcze nie ukończone, gra nie posolowana, a tu kolejny powód do spędzenia następnych kilkuset godzin z Pillars of Eternity II *_* Tak długa gra będzie jeszcze dłuższa w trybie turowym. Miła odmiana, bo właśnie kończę Divinity Original Sin 1 po raz pierwszy i DOS strasznie zawodzi pod względem opcji rozwoju postaci i zróżnicowania zagrywek stosowanych w walce.
środa, 23 stycznia 2019, 16:10   Muidus
oby jutro ten tryb był dopasowany do starych zapisów, bo jeszcze DLC z sezon passa nie przeszedłem
środa, 23 stycznia 2019, 13:23   Shaddon
Cholera, akurat wczoraj ukończyłem. :) Tytuł piękny, przemyślany i napakowany treścią po sam brzeg, prawdopodobnie szczyt tego, co dało się jeszcze wyciągnąć z izometrycznych RPG, szczególnie w warstwie wizualnej. Z pewnością za jakiś czas podejdę doń ponownie, tym razem inną klasą i w zapowiedzianym trybie turowym. Jeśli czegoś mi tu brakowało, to jedynie typowego dla współczesnego nurtu gatunku "kinowego" przedstawienia dialogów i historii. Może kolejna odsłona, jeśli takowa będzie, pójdzie w tę stronę?
środa, 23 stycznia 2019, 13:19   Xellar
O, proszę! Walka w czasie rzeczywistym była okrutnym odmóżdżaczem - gra przechodziła się sama. Chwilę potem zaczęli mieszać balansem, dodawać stopnie trudności, ponoć człowiek musiał zacząć używać szarych komórek, a nie tylko patrzeć i ziewać. Chyba jednak wrócę i dam tej grze jeszcze jedną szansę.
środa, 23 stycznia 2019, 13:19   KorganBereseker
od razu sobie pomyślałem o Świątyni Pierwotnego Zła (była kiedyś w CD Action). Uważam, że wprowadzenie do gry tur to będzie strzał w dziesiątkę, teraz kontrola pola walki będzie łatwiejsza, ale da nam też możliwość stosowania bardziej przemyślanych strategii walki.

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

O grach będących interaktywnymi komiksami słyszymy już od dawna, do tej pory rzadko jednak traktowano ten pomysł tak dosłownie, jak w produkcji Atomic Wolf.

Komentarzy:
1

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
1

Kilka dni temu wybrałam się do Londynu na zamknięty pokaz Ori and the Will of the Wisps. Nie mogłam się już doczekać, aż będę Wam mogła zdradzić, czym sequel różni się od Ori and the Blind Forest, ale w końcu mi wolno!

Komentarzy:
3

Na liście na ten tydzień miałam łącznie aż sześć gier. Ostatecznie wybrałam tylko te, które ukończyłam – tym razem prezentuję zestaw tylko dla pecetowców.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z