Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDark Souls: Mod znacznie rozbudowuje grę

rajmund czwartek, 3 stycznia 2019, 20:45 News

Szykujcie się na śmierć zgotowaną przez zupełnie nowych bossów.

Hidetaka Miyazaki może przekonywać bez końca, że seria Dark Souls jest już skończona i więcej części nie powstanie. Kiedy jednak pojawiają się plotki, że From Software pracuje nad kolejnymi tytułami, każdy masochista łudzi się, że jeszcze wróci do swojego ukochanego uniwersum dark fantasy. Choć droga do ziszczenia tych marzeń jeszcze daleka, teraz przynajmniej będziemy mieli co robić. Dla moda Daughters of Ash warto odkurzyć pierwszą odsłonę Dark Souls.

Ulubioną fanowską modyfikacją niżej podpisanego pozostaje wciąż ta, która podmieniała wszystkie tekstury w Dark Souls III na kraby, ale dzieło niejakiego Grimrukha intryguje we wcale nie mniejszym stopniu. Jak przekonuje twórca, przygotowanie tego dodatku zajęło mu ponad dwa lata. Wszyscy doskonale wiemy, jak dużo zawartości wycina ze swoich gier From Software. Grimrukh chciał nam pokazać, jak mogłoby wyglądać pierwsze Dark Souls, gdyby autorzy poświęcili mu jeszcze kilka miesięcy pracy.

Daughters of Ash dodaje nie tylko nowych bossów i przeciwników. Autor każe nam wręcz zapomnieć o Lordran, które poznaliśmy i przygotować się na zupełnie nowe doświadczenia. Nawet potwory, które już doskonale znaliśmy, będą zadziwiać nas nowym zachowaniem. Fabuła skręci w nieznane dotąd rejony i poprowadzi do zupełnie nowych zadań czy sekretów. Pośród tego wszystkiego znajdziemy oczywiście także wiele nowego sprzętu i bohaterów, a żeby odkryć to wszystko, będziemy musieli zanurzyć się w grę przynajmniej kilka razy.

Jednocześnie twórca zapewnia, że przy obmyślaniu nowych wątków bardzo uważnie starał się dopowiedzieć historię z oryginału, nie powodując żadnych kolizji z arcydziełem Miyazakiego. Znając dbałość Japończyków o szczegóły i ich tendencje do niedopowiedzeń, autor moda miał przed sobą naprawdę niełatwe zadanie. W zasadzie to ma je nadal, gdyż Daughters of Ash jest wciąż aktywnie rozwijane.

O tym, jak obecnie wygląda, przekonacie się pod tym adresem. Oczywiście modyfikacja dostępna jest wyłącznie dla Dark Souls w wersji na PC - i to w pierwotnej wersji (DSfix jest integralnym elementem moda). Posiadacze zeszłorocznego remastera muszą się uzbroić w cierpliwość. Daughters of Ash dla ich wersji ukaże się w późniejszym czasie.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 5 stycznia 2019, 19:56   Matchii
@Tenebrae Nic nie ryzykujesz, instalator moda robi kopię wszystkiego co zmienia, więc możesz przywrócić grę do stanu oryginalnego. W absolutnej ostateczności, kasujesz wszystko i instalujesz od nowa ze Steama, choć jest bardzo mało prawdopodobne by było to kiedykolwiek konieczne. Oczywiście jakichkolwiek takich modyfikacji powinni dotykać tylko gracze, którzy choć raz przeszli oryginał, by sobie nie popsuć zabawy.
sobota, 5 stycznia 2019, 17:57   Pul
@Tubelectric oczywiście, że oryginał, nawet lepiej niż remaster(rozjaśnia lokacje, usuwa ,,brud", nadaje plastikowości, niektóre animacje znacząco zmieniają klimat scen, np. rozpalenie naczynia władców - ogólnie zmiany pozbawiają grę mroku). Jak określił to autor wpisu, Dark Souls to naprawdę ,,arcydzieło", te niedopowiedzenia w fabule sprawiły, że dla mnie i wielu innych typ fabuły jaki prezentuje soulsborne, to ten najbardziej pożądany i przejmujący.
piątek, 4 stycznia 2019, 20:06   Tenebrae
Szczerze mówiąc również interesuje mnie profesjonalna recenzja tej modyfikacji. Nie wiem, czy pobierać i ryzykować wysypaniem się gry, ale ilość wprowadzonych zmian przemawia za tym, by to zrobić. :)
czwartek, 3 stycznia 2019, 23:55   JohnysSoul
Mnie również bardzo interesuje zdanie Berlina, mówię całkowicie serio.
czwartek, 3 stycznia 2019, 23:37   zadymek
Mógłby ktoś przeportować Soulsy na jakiś poważny engine, wiecie z kolizjami, poprawną AI i optymalizacją.
czwartek, 3 stycznia 2019, 21:33   Tubelectric
A mnie bardzo ciekawi co na temat tego moda ma do powiedzenia Berlin, a szczególnie odpowiedzi na jedno pytanie: ogrywać oryginał, czy może jednak mod go przewyższa?

O autorze

rajmund

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Rozmawiamy Jesperem Kydem, wielokrotnie nagradzanym kompozytorem muzyki do gier i filmowej.

Komentarzy:
8

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
2

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
9

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
15

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z