Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITUnreal Tournament: Oficjalnie wstrzymano prace nad rebootem

Wokulski środa, 5 grudnia 2018, 20:53 News

Sukces Fortnite’a zbiera kolejne żniwa.

Każdy fan Epic Games wie, że Fortnite pochłonął ichnich programistów bez reszty. Kolejne oddziały developera są kierowane do prac nad tą kurą znoszącą złote jaja (przypominamy, że tryb battle royale zarabia 1,5 miliona dolarów dziennie za pośrednictwem samej wersji na iOS-a), czego ofiarą padła między innymi autorska MOBA studia, Paragon (assety gry koniec końców rozdano za darmo). W świetle tych doniesień niejasny był status rebootu Unreal Tournament – produkcja pozostawała dostępna w launcherze, a twórcy nic o niej nie wspominali.

Aż do teraz. Prezes Epic Games, Tom Sweeney, zapytany w rozmowie z magazynem Variety o potencjalne kolejne „ofiary” Fortnite’a oraz prac nad nowym sklepem, odpowiedział następująco:

Unreal Tournament pozostaje dostępny w sklepie, ale nie znajduje się w czynnej produkcji. W ostatnim czasie pracujemy razem z GOG-iem nad udostępnieniem klasyków Epic Games i planujemy wprowadzić ich do sklepu więcej w ich pierwotnej chwale.


Jest to wiadomość smutna, ale nie zaskakująca. Ostatnią aktualizację gra otrzymała w czerwcu, a zauważalny spadek tempa przy produkcji można było zauważyć już kilka miesięcy po premierze trybu battle royale w Fortnicie. Pozostaje mieć nadzieję, że kiedyś twórcy odkurzą swoje dzieło.

Przypominamy, że Unreal Tournament w wersji z drugiej dekady to innowacyjny, darmowy projekt autorstwa samego Epica. Pozbawioną mikropłatności grę można pobrać za pośrednictwem launchera producenta. Do dyspozycji graczy oddano sporo ukończonych opcji, a także narzędzia modderskie umożliwiające bardzo głęboką ingerencję w grę. Poza procentem od sprzedawanych przez samych graczy projektów twórca nie pobiera od gry żadnych zysków. Obecnie produkcja znajduje się w stanie pre-alfy.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 9 grudnia 2018, 12:53   KrzychuG
Nowe UT nie mialo byc przypadkiem rozwijane przez spolecznosc? Moze upublicznia to co do tej pory zrobiono i ktos przejmie to dalej.
piątek, 7 grudnia 2018, 22:59   szmotsu
@CzlowiekKukurydza to co jest najwiekszym plusem UT jest jednoczesnie jej minusem - wysoki próg wejścia. Gracze wolą jednak w większości coraz łatwiejsze gry - troche z innej beczki ale przyklad Dark Souls - kilkanaście lat temu nikt nie jarałby się poziomem trudności tej gry...
czwartek, 6 grudnia 2018, 21:07   jeloneq7
@CzlowiekKukurydza Prosy też się trafiają, kontrola mapy zawsze jest. Zazwyczaj jak się trafią jacyś miszczowie, to kończę około 40-50, ale jak totalne nooby to wykręcenie 60-70 killi nie jest problemem. Kilku bardzo dobrych ludzi którzy mają doświadczenie z poprzednich też ograłem, więc jeżeli dla takiego nooba jak ja po 100h się da, to próg wejścia w ten konkretny arena shooter nie jest wysoki, tym bardziej dziwi mnie jego brak popularności. Dueli nie grałem, bo lubię rzeź na DM. Duel nie jara mnie.
czwartek, 6 grudnia 2018, 17:32   CzlowiekKukurydza
@jeloneq7 I nie zapominaj, że wykręcasz te wyniki w martwej grze, a co za tym idzie trafiają Ci się 'przechodnie' którzy zarejestrowali się, odpalili grę kilka razy i ją na zawsze wywalili. Jakbyś odpalił UT99 (czy też 2004) to nie byłoby 71/0 tylko 'dzisiaj raz nawet byłem trzeci' po tych 100h. Sam Twój opis daje dowód na to, że UT jest martwy - 'aimfest i reflex', kontrola mapy zawsze jest na pierwszym miejscu w arena shooterach, ale teraz nie jest potrzebna bo wszyscy biegają żaby w betoniarce.
czwartek, 6 grudnia 2018, 17:24   CzlowiekKukurydza
@jeloneq7 Jedyne 100h? A ile potrzeba Ci do CoDa? 5 - 10? I już umiesz strzelać w plecy i trollić tanie killstreaki, i to jeszcze jak widowiskowo... Pamiętam jak dawno temu, może 12 lat grałem dużo w betę QuakeLive, ludzi dużo, poziom naprawdę wysoki i nawet mimo, że coś wtedy potrafiłem zawsze trafiła się rozgrywka gdzie jakiś pro robił totalną miazgę. Potem mój pierwszy CoD w multi, Black Ops 1. Wszystko jak w zwolnionym tempie się wydawało. Łatwiej, wolniej, bardziej widowiskowo.
czwartek, 6 grudnia 2018, 16:20   jeloneq7
@CzlowiekKukurydza gra jest trudna? Nigdy nie grałem w żaden UT oprócz tego i po 100h doszedłem naprawdę niezłych wyników. Ta gra to czysty aimfest i refleks. Polecam!
czwartek, 6 grudnia 2018, 16:16   jeloneq7
GOD DAMN IT! Przecie ta gra to najlepszy Deathmatch jaki grałem. Pieprzony Fortnite... Quake Champions nie jest tak dobry jak to. 71/0 nawet udało mi się wykręcić nawet raz. Naprawdę szybka, fajna gierka, szkoda, mam nadzieję, że zostawią chociaż te pre-alphę.
czwartek, 6 grudnia 2018, 9:29   Tantal
@deanambrose co masz przez to na myśli?
czwartek, 6 grudnia 2018, 8:42   Esoteric
Meh, właśnie mam ochotę wyciągnąć płytę z XK: Gold i wjechać na serwery klasycznej wersji.
czwartek, 6 grudnia 2018, 8:31   Dantes
+CzlowiekKukurydza się zgadza czas Unreal Tournament przeminął wystarczy spojrzeć na Quake Champions miał być na abonament a przeszedł na model free to play z powodu braku zainteresowania, gracze są coraz słabsi brak im umiejętności tzw skilla i najlepiej wszystkie bonus kupić bez solidnego grania.

O autorze

Wokulski

Podobne newsy

Unreal Tournament ma nowy trailer. Powraca kultowa mapa Facing Worlds [WIDEO]

News
sobota, 19 września 2015

unreal-tournament-ma-nowy-trailer-powraca-kultowa-mapa-facing-worlds-wideo Epic ciągle pracuje nad wersją alfa nowego Unreal Tournament (nazwanego zgodnie z nową modą po prostu Unreal Tournament, bez numerków). W najnowszym buildzie dodano nie tylko kolejne grywalne rasy (Skaarj), nowe wyzwania offline i przerobiony system progresji, ale też trzy mapy - w tym remake najlepszej mapy do CTF, czyli Facing Worlds! Zobaczcie sami, jak wygląda na Unreal Engine 4.

Komentarzy:
26

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
3

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Firma Vault-Tec zaprojektowała i zbudowała 122 schrony przeciwatomowe zwane kryptami. Oficjalnie miały one stać się schronieniem dla całej populacji USA, w praktyce dostali się do nich nieliczni wybrańcy, których szczęśliwcami bynajmniej nazwać nie można.

Komentarzy:
24

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z