Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITFallout 76: Plany na najbliższą przyszłość

Wokulski środa, 5 grudnia 2018, 8:37 News

Czy te odgłosy dobiegające z Wirginii Zachodniej to odgłosy gorączkowego łatania?

Publikowanie szczegółowych rozpisek o planowanych na najbliższy czas darmowych aktualizacjach to jeden z nowszych trendów związanych z grami wysokobudżetowymi. Obszerne plany odnoszące się do update’ów publikuje zarówno starające się ugłaskać graczy po echach afery lootboksowej EA, jak i każda większa firma produkująca tytuły oferujące multiplayer. Nie inaczej postępuje Bethesda, która w obliczu afery z udziałem nylonowych toreb oraz niezachwycającej sprzedaży Fallouta 76 robi dobrą minę do złej gry i – jak gdyby nigdy nic – zapewnia jej obiecane „dożywotnie wsparcie”. Jakie perspektywy czekają więc spustoszoną dosłownie i w przenośni wirtualną Wirginię Zachodnią?

  • 4 grudnia opublikowano nowego patcha poprawiającego błędy i modyfikującego rozmiar skrytki.

Bethesda stanęła na głowie po raz drugi – najpierw odblokowała fps-y w swoim nieśmiertelnym silniku (co zajęło programistom około siedmiu lat), a teraz udało się jej wypuścić łatkę ważącą zaledwie 36 megabajtów w wersji na PC. Patch oznaczony numerem 1.0.2.0 poprawia masę błędów, oficjalnie potwierdza obecność odblokowanego framerate’u oraz, co najistotniejsze, zwiększa pojemność skrytki o 50%. Do tego developerzy zarzekają się, że ewentualna kolejna większa zmiana w objętości schowka (hola, hola!) to kwestia jedynie stabilności gry, a nie widzimisię programistów.

  • 11 grudnia otrzymamy ulepszone systemy S.P.E.C.I.A.L oraz C.A.M.P.

Zarówno system budowy bazy, jak i rozdawania perków otrzymają delikatny szlif. Po osiągnięciu 50. poziomu – napomknijmy, że to naprawdę późna faza gry – dostaniemy szansę na redystrybucję punktów umiejętności. Podczas budowy fortu otrzymamy natomiast zupełnie nową funkcję kasowania drobnych, przeszkadzających w budowie obiektów. Koniec z małym kamyczkiem czy ćwiartką konara, która nie pozwala nam na ustawienie ściany!

  • 18 grudnia nadejdzie update, ale...

...twórcy nie ujawniają co i jak. Ale wiemy, że będzie.

  • 2019 rok przyniesie eventy.

W styczniu w Falloucie 76 zadebiutują cotygodniowe, zmieniające się cyklicznie wydarzenia. Gwoździem programu mają być tymczasowe zmiany mechaniki gry oraz wariacje na temat wzmocnień.

Na koniec dorzucamy szczerą deklarację od autorów:

Jak zwykle zapraszamy do dzielenia się z nami opiniami na temat gry. Choć możemy już brzmieć jak zacięta płyta, powtarzamy, że wasze rozmowy i przemyślenia są i dalej będą niezwykle pomocne w naszych staraniach, by Fallout 76 był jak najlepszym i jak najciekawszym dziełem.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 5 grudnia 2018, 20:38   Fallschirmjager
Plany na przyszłość powinny wyglądać następująco: zwracamy pieniądze graczom, którzy się tego domagają, zabieramy grę z półek, zamykamy serwery i team odpowiedzialny za wsparcie tegoż cuda zostaje przeniesiony do pracy nad tes vi. Ech, marzenie ściętej głowy. Zamiast tego będą marnować zasoby na usprawnienie gniota o którego nikt nie prosił. Wiem że Beth też chce mieć swój odpowiednik onlinenowego fpsa, ale nie tędy droga. W takim razie powinni się skupić na strzelaniu a nie po trochu tego i tego.
środa, 5 grudnia 2018, 14:17   Moreus
@Victarion ... zastanów się nad sobą ...Tylko *obraźliwa nazwa* daje linki do zamkniętej bety i twierdzi że tak wygląda finalny produkt....
środa, 5 grudnia 2018, 13:22   Xellar
@Scytian,
Wiekszemu wolno wiecej. Zasada stara jak swiat.
środa, 5 grudnia 2018, 11:37   taz159357
@Henryk_Kwiatek Jeszcze companiony! Każdy chciałby małego ghula zwierzaczka xD
środa, 5 grudnia 2018, 10:48   2real4game
Czyli przyznają, że gra wyszła o rok za wcześnie? Fajnie.
środa, 5 grudnia 2018, 10:07   Victarion
Oto jak dziala sztandarowy mechanizm Fallouta VATS https:www.youtube.com/watch?v=rHqY1HJx_dc Ahahahahahahahahahahahaha to mogl wymyslic tylko kretyn
środa, 5 grudnia 2018, 9:51   Henryk_kwiatek
Mounty! Skrzydła! Magię powinni dodać. To byłby piękny gwóźdź
środa, 5 grudnia 2018, 9:49   Scytian
Bethesda wypada śmiesznie jak porówna się ja z deweloperami gier które miały/mają problemy na starcie. Owlcat, inXile i Egosoft to małe studia a były w stanie w ciągu kilku dni wydać aktualizacje które naprawiały dziesiątki/setki błędów, Bethesda potrzebuje prawie miesiąca żeby wydać aktualizacje z dziesięcioma linijkami zmian. Wygląda to jakby nad F76 pracowała jedną osoba.

O autorze

Wokulski

Podobne newsy

„Fallout 76 poradził sobie bardzo, bardzo dobrze”

News
poniedziałek, 8 kwietnia 2019

fallout-76-poradzil-sobie-bardzo-bardzo-dobrze I ponoć grają w niego miliony graczy – przynajmniej tak twierdzi Todd Howard.

Komentarzy:
32

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Dotychczas nie opływaliśmy w wiadomości na temat kontynuacji krakowskiego horroru. By jednak nie pisać o nim patykiem po wodzie – podpytaliśmy u źródeł.

Komentarzy:
5

Adam tłumaczy filmy i seriale, a po godzinach: pisze o grach. Dawid prowadzi własną działalność gospodarczą, a po godzinach: pisze o grach. Joachim doktoryzuje się z filologii polskiej, a po godzinach: pisze o grach. Olek tworzy gry. A po godzinach: pisze o grach.

Komentarzy:
89

Jak blisko prawdy byli twórcy Elite Dangerous czy No Man’s Sky?

Komentarzy:
12

Po pierwsze: to nie żadne ACTA 2...

Komentarzy:
170

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z