Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITBattlefield V: Twórcy opowiadają o nowościach i zmianach w rozgrywce [WIDEO]

Kaladin sobota, 6 października 2018, 12:00 News

W najnowszym odcinku „Battlefield V Dev Talks” developerzy podzielili się z nami kilkoma szczegółami systemu personalizacji broni oraz zmianami, jakie zaszły w grze od czasów otwartej bety.

Premiera nowego Battlefielda już za rogiem, więc twórcy coraz chętniej dzielą się informacjami dotyczącymi rozgrywki. W najświeższym odcinku prowadząca wypytała developerów o postępy w pracach nad tytułem, nowe bronie oraz personalizację konta. A my przy okazji dowiedziliśmy się kilku smaczków.

David Sirland, producent modułu multiplayer, napomknął między innymi o tym, że studio przygotowuje się do wprowadzenia rozgrywek międzyplatformowych, przez co konieczne są prace na systemem celowania na konsolach. Po Sirlandzie pałeczkę przejął Erik Ortman, który opisał system specjalizacji broni. Każdy egzemplarz będzie miał swoje małe, dokładnie opisane drzewko rozwoju, a gracze będą decydować, w jakim kierunku chcą ulepszać swoje pukawki. Im dłużej dana broń będzie używana, tym więcej specjalizacji gracz będzie mógł odblokować. By nowi rekruci nie czuli się pokrzywdzeni, bronie startowe będą mieć automatycznie odblokowane kilka pierwszych perków. Dodano także nieobecny w becie profil gracza. Znajdziemy w nim statystyki, nagrody jakie zdobyliśmy, oraz informacje o postępie w rozgrywce daną klasą lub bronią. Pokazano również kilka skórek dostępnych dla karabinków maszynowych.

Następnie na scenę wkroczyła dwójka twórców, która zaprezentowała ogólne zmiany w grze oraz podzielili się informacjami na temat nowych rodzajów broni palnej. Dodano tryb pojedynczego strzału, zmianie uległy obrażenia zadawane przez headshoty oraz bronie automatyczne, zmieniono także rozrzut niektórych karabinów. Zmodyfikowano kilka pukawek: StG44 będzie bronią średniego albo długiego zasięgu (nie, jak obecnie, uniwersalną), naprawiono animacje karabinów LMG oraz przypisano karabin DK7 do broni startowych jednej z klas.

W przeciwników postrzelamy także nowymi rodzajami uzbrojenia. Support wzbudzi trwogę na polu bitwy, używając ciężkiego karabinu maszynowego, MG42. Broń zadaje duże obrażenia, ale dość trudno kontrolować jej rozrzut. MP44 to powolny, dalekodystansowy karabinek, który będzie można spersonalizować w broń automatyczną. Coś dla siebie znajdą także fani likwidowania przeciwnika z dużej odległości – klasie Recon przypadnie norweski karabin snajperski, Krag-Jørgensen. Jego ogromne obrażenia okupione będą dużym odrzutem i długim czasem przeładowania. Na koniec zaprezentowano lekki karabin maszynowy Sturmgewehr A15, którym największe spustoszenie gracze siać będą na krótki dystans. Twórcy zarzekają się, że już myślą i pracują nad nowym ubrojeniem, które trafi do gry już po jej premierze.

Nie pozostaje nam nic innego jak przetestować wszystkie zmiany i nowości w praktyce. Do zobaczenia więc na polach bitwy serwerach już 20 listopada.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 8 października 2018, 7:54   le_Fey
@wielki0fan0gier, @DJUDEK, @p4v
Niech was drzwi ścisną! Przez was odpaliłem filmik i ... to wielkie rozczarowywanie :(
Nieładnie.... w przenośni i dosłownie ;) No ale o gustach.....
niedziela, 7 października 2018, 13:16   lAtarenl
Cóż, pozostaje Red Orchestra i Post Scriptum.
niedziela, 7 października 2018, 11:43   logman
@Albatar bo już ją kupiłeś ;)
niedziela, 7 października 2018, 2:48   deanambrose
Ile razy widzę ten obrazek to przypomina mi się Snake z o wiele lepszej serii gier, która nie śmierdzi raczkiem, brakuje tylko przepaski na oku.
niedziela, 7 października 2018, 1:15   Albatar
Nie kupuje tej gry.
sobota, 6 października 2018, 21:14   p4v
@wielki0fan0gier nom taka śliczna modelka plus size <3
sobota, 6 października 2018, 20:53   gimemoa
@TytanowyK A to kiedykolwiek mieliśmy realistyczne strzelanie z tej broni? Zawsze wyglądało tak samo.
sobota, 6 października 2018, 15:07   TytanowyK
Jakieś takie mało realistyczne te strzelanie z mg42. Z magazynkiem 200 amunicji to ma wage ok 24 kilogramów i spory odrzut... Ale niech się wypowie ktoś, kto się zna na militariach.
sobota, 6 października 2018, 14:36   DJUDEK
@wielki0fan0gier To samo miałem pisać. Ma fajne nogi.
sobota, 6 października 2018, 12:19   wielki0fan0gier
Bardzo ładna pani po prawej ze ślicznym głosem.

O autorze

Kaladin

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
0

Na liście na ten tydzień miałam łącznie aż sześć gier. Ostatecznie wybrałam tylko te, które ukończyłam – tym razem prezentuję zestaw tylko dla pecetowców.

Komentarzy:
2

W cyklu Retro Action sięgamy do archiwów i sprawdzamy, co pisaliśmy o przeróżnych grach w przeszłości. Tym razem, z okazji 5. urodzin Dying Light, przypominamy recenzję, która ukazała się na łamach naszego czasopisma.

Komentarzy:
12

Myśl na dziś: Dostałem w prezencie kubek z Van Goghem. Po tygodniu odpadło mu uszko.

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z