Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Deep Sky Derelicts: Na rubieżach kosmosu – Zapowiedziano polskie wydanie pudełkowe

Informacja prasowa środa, 12 września 2018, 15:21 Info prasowe

Wydanie premierowe gry łączącej strategię turową, RPG i roguelike’ów zawierać będzie płytę ze ścieżką dźwiękową oraz album z grą paragrafową i artbookiem.

Tytuł ukaże się w polskiej (napisy) i angielskiej wersji językowej do wyboru już 26 września. Odkrywaj wraki statków Obcych, walcz, łup i ulepszaj swój sprzęt – wszystko to w oryginalnym retrofuturystycznym komiksowym stylu. Deep Sky Derelicts: Na rubieżach kosmosu to oryginalne połączenie strategii turowej i RPG wzbogacone o taktyczne walki karciane i elementy mechaniki roguelike. Warto zaznaczyć, że pudełkowa edycja gry do wyczerpania nakładu premierowego będzie dostępna w wydaniu wzbogaconym o dodatki:

  • ścieżkę dźwiękową z gry na płycie CD,
  • kolorowy, drukowany album zawierający grę paragrafową i artbook.

Wydanie premierowe z dodatkami będzie dostępne w cenie edycji standardowej.

W ponurej dystopijnej przyszłości ludzkość zasiedliła galaktykę, a społeczeństwo rozszczepiło się na dwie kasty. Jesteś ubogim bezpaństwowym wyrzutkiem, który utrzymuje się ze śmieci znajdowanych na opuszczonych stacjach i statkach kosmicznych obcych ras. Marzysz jednak, że kiedyś zdołasz wkupić się w szeregi uprzywilejowanych obywateli, zamieszkasz na powierzchni jakiejś planety oraz zasmakujesz naturalnej atmosfery, żywności i wody. Owiany legendami wrak obcych tkwiący gdzieś w sektorze Deep Sky jest twoją przepustką do obywatelstwa i obietnicą wygodnego życia na jakiejś gościnnej planecie.

Stwórz oddział maksymalnie trzech najemników i zarządzaj nim, badając wraki statków znajdujące się w zasięgu twojej bazy. Podczas eksploracji wraków w poszukiwaniu sprzętu i informacji napotkasz przyjaźnie nastawionych mieszkańców i kupców, ale także przeróżnych nieprzyjaciół. Pokonaj ich w taktycznych starciach turowych, które urozmaicają losowe karty działań bojowych, zbieraj doświadczenie dla siebie i załogi, zdobywaj na wrogach sprzęt, gromadź zapasy i ulepszaj wyposażenie w bazie. Statek matka pozwala leczyć rany i awansować najemników na wyższe poziomy, najmować nowych żołnierzy, wyposażać ich w coraz lepszy sprzęt, a także uzupełniać zasilanie systemów podtrzymywania życia.

Charakterystyczne cechy gry:

  • Świeże spojrzenie na turową walkę z użyciem kart
  • Dopracowana komiksowa stylistyka i klimat sci-fi
  • Nieskończone możliwości personalizacji postaci i drużyn
  • Nieszablonowość rozgrywki dzięki proceduralnej generacji zawartości
  • Opowieść o podzielonym społeczeństwie w dystopijnej przyszłości
  • Dwa tryby gry: tryb areny i fabularny

 


Redakcja cdaction.pl nie odpowiada za treść artykułów sponsorowanych i informacji prasowych.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 14 września 2018, 2:45   Ganjalf
Właśnie, pierwsze skojarzenie: Darkest Dungeon w kosmosie.
środa, 12 września 2018, 20:50   KarczekWieprzowy
Oacoto? Wygląda podobnie do Darkest Dungeon
środa, 12 września 2018, 19:17   Jamz
Fajnie, ciekawe co z ludźmi, którzy kupili grę gdy była In Dev - też dostaną w/w goodies w wersji elektronicznej czy za wczesne wspieranie developerów zapłaci się karniaka?

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
1

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z