Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Call of Duty: Black Ops 4 – Twórcy ujawnili pełną wersję mapy do trybu battle royale

rssygula środa, 5 września 2018, 22:16 News

Trochę Firing Range, trochę Turbine, trochę Nuketown.

Studio Treyarch, producent Call of Duty: Black Ops 4, pochwaliło się finalnym wyglądem lokacji do trybu battle royale (o innych sprawach z nim związanych pisaliśmy tutaj). Wiedzieliśmy już, że mapa ta będzie największą w historii serii i że zbudowano ją na bazie ikonicznych miejscówek z poprzednich odsłon. W centralnej części lokacji przyjdzie nam zatem postrzelać na Firing Range, czyli słynnym polu potyczek z pierwszej odsłony Black Ops, na zachodzie zaś – na Turbine, czyli polu wiatraków z „dwójki”, na którym gracze często używali karabinów snajperskich.

Twórcy poinformowali również, że na Nuketown Island (czyli lekko zmienionej wersji najsłynniejszej mapy w podserii Treyarcha) będzie możliwość sprawdzenia, ilu konkretnie graczy pojawi się na samej wyspie. Przypomina to więc nieco sytuację z Call of Duty: Black Ops II, gdzie w trybie zombie w analogicznej miejscówce mieliśmy dostęp do liczby nieumarłych, którzy pozostali do końca fali. Jak sprawdzi się ten pomysł, przekonamy się już w przyszłym tygodniu podczas bety trybu battle royale. Premierę gry zaplanowano na 12 października tego roku na PC, PS4 i Xboksie One.

Oto jak wygląda cała mapa z trybu Blackout, czyli battle royale w wydaniu Call of Duty: 


(Kliknij, aby powiększyć)

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Treyarch, FPS, Treyarch, Activision,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 6 września 2018, 14:18   lastmanstanding
uPoke a Twoja stara co bedzie robic o tej godzinie to wtedy Ci powiem czy będzie padać
czwartek, 6 września 2018, 11:11   ScorpioLT
@uPoke nie trzeba tworzyć, mogą użyć ten z MW2 gdzie był tryb 3rd person :)
czwartek, 6 września 2018, 9:21   uPoke
@lastmanstanding a czy 10 października o godzinie 7:34 będzie padał deszcz w Egipcie? Po drugie to jest CoD, wątpię aby specjalnie pod BR tworzyli nowy mo-cap do 3 os.
czwartek, 6 września 2018, 8:07   ScorpioLT
Ja bym tak chciał w Battlefieldzie.. Sklejkę map: Karkand, Sharqi, Gulf of Oman, Mashtuur City, Road to Jalalabad..
czwartek, 6 września 2018, 8:07   lastmanstanding
a bedzie tpp?
środa, 5 września 2018, 22:24   Terminus223
Czyli mamy podstawową mapę,a potem kopiuj wklej starą mapę-tutaj mamy "checkpoint,kopiuj-wklej i kolejny "checkpoint"i znowu i znowu i znowu i znowu. A na końcu będziemy mogli obejrzeć jak ktoś otwiera lootboxa. Lol

O autorze

rssygula

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z