34
28.08.2018, 14:04Lektura na 1 minutę

Polska Grupa Zbrojeniowa reklamuje się grafiką z Battlefielda 4

Co prawda nie kupiliśmy australijskich fregat Adelaide, ale za to dostaliśmy czołgi od DICE... a może je ukradliśmy?

Osobom, które chciały zapisać się do newslettera Polskiej Grupy Zbrojeniowej, do niedawna wyświetlał się dziwnie znajomy obrazek... O sprawie jako pierwszy poinformował na Twitterze dziennikarz Piotr Maciążek. Zresztą w dość prześmiewczy sposób.


Prawdopodobnie grafikę „pożyczono” sobie z battlefieldowej tapety. Nie wymagała ona zresztą żadnej obróbki, bo w sieci jest dostępna również wersja bez logo.

Co prawda problematyczny art już zniknął z serwisu, pojawia się jednak zasadne pytanie, czy developerzy (DICE) bądź wydawca (Electronic Arts) zgodzili się na komercyjne wykorzystanie swojej własności. Zapytaliśmy o to zarówno polski oddział EA, jak i przedstawicieli Polskiej Grupy Zbrojeniowej. Czekamy na odpowiedź.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze