Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Call of Duty: Black Ops 4 – Podano termin bety trybu battle royale

hraboll czwartek, 16 sierpnia 2018, 18:32 News

Już w przyszłym miesiącu dowiemy się, czy PUBG i Fortnite mają czego się obawiać.

Activision poinformowało, że 10 września na PS4 ruszą zamknięte testy trybu Blackout. Posiadacze PC i XBO przypuszczalnie dołączą do zabawy tydzień później. Przypomnę, że w przypadku konsol istnieje wymóg posiadania przepustki, którą wybrani sprzedawcy dodają do zamówień przedpremierowych. W przypadku pecetów beta ma charakter otwarty – trzeba tylko założyć konto na platformie Battle.net.

Blackout zaoferuje rywalizację w stylu battle royale. Gracze wybiorą postać i będą walczyć (samotnie, w duetach lub czteroosobowych zespołach) o przetrwanie na największej mapie w historii cyklu (1500 razy większej od Nuketown), nawiązującej do lokacji znanych z wcześniejszych odsłon podserii Black Ops. Do dyspozycji będą różnorodny ekwipunek, rozbudowany arsenał oraz szeroki wachlarz maszyn lądowych, powietrznych i wodnych. Pierwsze fragmenty rozgrywki z nowego trybu zaprezentowano w ostatnim zwiastunie. Osoby, które wzięły udział we wcześniejszych testach trybu wieloosobowego, mogą zachować klienta gry na dysku – zostanie on zaktualizowany do bety Blackout.

Call of Duty: Black Ops 4 zadebiutuje 12 października na PC, PS4 i XBO.

 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 19 sierpnia 2018, 19:34   Zalewany
@down Trochę niedokładnie, gdyż CS:GO korzysta z silnika Source, a Quake 1 z Quake Engine
piątek, 17 sierpnia 2018, 13:15   Kajoj
Nie zapominajmy że gdzieś tam głęboko zarówno w CoDzie jak i w CS:GO siedzi stary silnik Quake'a - z tym że CoD śmiga na trochę nowszym i podrasowanym silniku Quake'a 3 zaś CS:GO na podrasowanym silniku Quake'a 1. W CS:GO istnieją serwery dla więcej niż 32 osób, jednak powyżej 40 graczy zaczyna się festiwal lagów i dropów fpsów - po prostu silnik nie jest przygotowany dla takiej ilości graczy. Podobnie może być w nowym CoD - w końcu nie wiemy czy CoD'y dalej nie korzystają z kodu sieciowego Quake'a.
piątek, 17 sierpnia 2018, 5:19   migot
@CasualKiller przeciez juz dawono wiadomo ze ten COD nie bedzie posiadal 100 graczy w tym trybie xd Ps nie jesyem fanem tej sery ale wszedzie o tym pisali juz xd
czwartek, 16 sierpnia 2018, 22:44   2real4game
@CasualKiller
Myśli że aż tak by się wysilali przy mapie? Przecież znacznie prościej jest stworzyć całkowicie nową mapkę.
czwartek, 16 sierpnia 2018, 22:05   CasualKiller
"1500 razy większej od Nuketown"
Ale mi wyczyn, mapki z cs 1.6 są większe od tego Nuketown więc szału nie ma ale "1500 razy większa" to idelany slogan marketingowy ;)Coś czuje ,że 100 graczy zabije wydajność i to mocno, idealnym przykładem jest HQ w WW2 tam śmiga mniej niż 100 graczy + tuzin NPC i wydajność gry spada na glebę.Sama mapa to zbiór map z poprzednich gier sklejonych taśmą..

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

40 lat temu frachtowiec kosmiczny USCSS Nostromo otrzymał sygnał pochodzący z księżyca o oznaczeniu kodowym LV-426. Komputer pokładowy, nazywany Matką, wybudził załogę, która zdecydowała się sprawdzić sygnał...

Komentarzy:
6

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z