Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Call of Duty: Black Ops 4 – Podano termin bety trybu battle royale

hraboll czwartek, 16 sierpnia 2018, 18:32 News

Już w przyszłym miesiącu dowiemy się, czy PUBG i Fortnite mają czego się obawiać.

Activision poinformowało, że 10 września na PS4 ruszą zamknięte testy trybu Blackout. Posiadacze PC i XBO przypuszczalnie dołączą do zabawy tydzień później. Przypomnę, że w przypadku konsol istnieje wymóg posiadania przepustki, którą wybrani sprzedawcy dodają do zamówień przedpremierowych. W przypadku pecetów beta ma charakter otwarty – trzeba tylko założyć konto na platformie Battle.net.

Blackout zaoferuje rywalizację w stylu battle royale. Gracze wybiorą postać i będą walczyć (samotnie, w duetach lub czteroosobowych zespołach) o przetrwanie na największej mapie w historii cyklu (1500 razy większej od Nuketown), nawiązującej do lokacji znanych z wcześniejszych odsłon podserii Black Ops. Do dyspozycji będą różnorodny ekwipunek, rozbudowany arsenał oraz szeroki wachlarz maszyn lądowych, powietrznych i wodnych. Pierwsze fragmenty rozgrywki z nowego trybu zaprezentowano w ostatnim zwiastunie. Osoby, które wzięły udział we wcześniejszych testach trybu wieloosobowego, mogą zachować klienta gry na dysku – zostanie on zaktualizowany do bety Blackout.

Call of Duty: Black Ops 4 zadebiutuje 12 października na PC, PS4 i XBO.

 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 19 sierpnia 2018, 19:34   Zalewany
@down Trochę niedokładnie, gdyż CS:GO korzysta z silnika Source, a Quake 1 z Quake Engine
piątek, 17 sierpnia 2018, 13:15   Kajoj
Nie zapominajmy że gdzieś tam głęboko zarówno w CoDzie jak i w CS:GO siedzi stary silnik Quake'a - z tym że CoD śmiga na trochę nowszym i podrasowanym silniku Quake'a 3 zaś CS:GO na podrasowanym silniku Quake'a 1. W CS:GO istnieją serwery dla więcej niż 32 osób, jednak powyżej 40 graczy zaczyna się festiwal lagów i dropów fpsów - po prostu silnik nie jest przygotowany dla takiej ilości graczy. Podobnie może być w nowym CoD - w końcu nie wiemy czy CoD'y dalej nie korzystają z kodu sieciowego Quake'a.
piątek, 17 sierpnia 2018, 5:19   migot
@CasualKiller przeciez juz dawono wiadomo ze ten COD nie bedzie posiadal 100 graczy w tym trybie xd Ps nie jesyem fanem tej sery ale wszedzie o tym pisali juz xd
czwartek, 16 sierpnia 2018, 22:44   2real4game
@CasualKiller
Myśli że aż tak by się wysilali przy mapie? Przecież znacznie prościej jest stworzyć całkowicie nową mapkę.
czwartek, 16 sierpnia 2018, 22:05   CasualKiller
"1500 razy większej od Nuketown"
Ale mi wyczyn, mapki z cs 1.6 są większe od tego Nuketown więc szału nie ma ale "1500 razy większa" to idelany slogan marketingowy ;)Coś czuje ,że 100 graczy zabije wydajność i to mocno, idealnym przykładem jest HQ w WW2 tam śmiga mniej niż 100 graczy + tuzin NPC i wydajność gry spada na glebę.Sama mapa to zbiór map z poprzednich gier sklejonych taśmą..

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje dobrą godzinę. Nawet 9kier raz na jakiś czas odpala mainstreamowe gry.

Komentarzy:
1

Całe lata już minęły od ostatniej naprawdę dobrej gry single player z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Wygląda jednak na to, że znów się doczekaliśmy, a Fallen Order będzie jednym z ważniejszych tytułów tego roku. Przekonałem się o tym, przechodząc pokaźny jej fragment na specjalnym pokazie, jaki Electronic Arts zorganizowało w Los Angeles.

Komentarzy:
29

Myśl na dziś: W związku z obecnymi cenami warzyw wegetarianie wracają do jedzenia mięsa.

Komentarzy:
1

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
10

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z