Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Doom Eternal: Mody, dodatki, multiplayer, nowy silnik…

hraboll sobota, 11 sierpnia 2018, 14:11 News

id Software rozwinie sprawdzoną formułę rozgrywki.

Okazuje się, że zaprezentowany wczoraj Doom Eternal hula na silniku id Tech 7. Wygenerowane za pomocą nowej technologii środowisko ma nie tylko roić się od drobnych szczegółów (dopracowane tekstury), lecz także stawiać na bardziej otwartą konstrukcję. Warto też zauważyć, że modele przeciwników zostały podpięte pod model zniszczeń, dzięki czemu zobaczymy odpadające elementy pancerza czy odrywane fragmenty ciała. Oto czego jeszcze dowiedzieliśmy się od przedstawicieli studia id Software:

  • gra nie zostanie wzbogacona o narzędzia SnapMap (znane wielbicielom Dooma z 2016 roku), które pozwalały na tworzenie własnych poziomów z przygotowanych przez developera elementów,
  • tym razem id Software zamierza tworzyć dodatki do kampanii,
  • developer daje nam możliwość uformowania drużyny demonów i późniejszego odwiedzenia kampanii innego gracza w ramach Inwazji
  • Inwazja jest całkowicie opcjonalna i da się ją wyłączyć,
  • opracowywany osobiście przez id Software komponent sieciowy będzie się składał z wielu elementów – rzecz jasna nie zabraknie klasycznych potyczek PvP,
  • id Software wyda narzędzia modderskie, ale dopiero po premierze gry,
  • repertuar wrogów jest teraz bardziej zróżnicowany i dwukrotnie większy niż ostatnio.

Doom Eternal powalczy u uznanie posiadaczy PC, PS4, XBO i Switcha. Na premierę prawdopodobnie poczekamy do przyszłego roku.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 13 sierpnia 2018, 20:28   lukaszsa
@Scytian - no wreszcie ktoś kto się wysila i czyta internety i zdobywa wiedzę czyli wie co mówi a nie mówi co wie. To nie ironia w razie jakby to tak zabrzmiało.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 13:07   cali
@mrowczak - Directx czy OpenGL to też API a gry zmieniały się w czasie jak i silniki graficzne.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 12:09   Scytian
@mrowczak
Ani API ani sam silnik nie mają dużego wpływu na wygląd gry, nie mam zielonego pojęcia dlaczego wszyscy myślą inaczej. To że DOOM: E będzie działał na nowym silniku nie oznacza tak naprawdę nic, gra może wyglądać identycznie.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 10:45   mrowczak
@fanboyfpsow API ma dużo do powiedzenia. D2:E prawdopodobnie był puszczony na Vulkanie, dlatego wyglądał bardzo podobnie do D(2016).
sobota, 11 sierpnia 2018, 20:08   fanboyfpsow
Czy ja wiem Prey mnie jakoś grafiką nie zachwycił a Już do takiego crysisa 3 czy Ryze to mu daleko.
sobota, 11 sierpnia 2018, 20:06   fanboyfpsow
Ja jakoś nie zauważyłem różnicy w grafice między doom a doom eternal. To niby ma być nowy silnik? Co do wolfa 2 na idteh 6 to mnie chodził płynnie no może czasem tam dropneło przy jakiejś większej Akcji
sobota, 11 sierpnia 2018, 18:03   Nezi23
@KejmilxD Na PC może i tak, port Preya na konsole jest dosyć marny
sobota, 11 sierpnia 2018, 17:50   KejmilxD
@Batushka Zgodzę się, ale Arcane udowodniło robiąc Prey'a, że też potrafią okiełznać CryEngine ;)
sobota, 11 sierpnia 2018, 17:18   czorcik696
IdTech to chyba mój ulubiony silnik ostatnimi czasy (5 była tragiczna..). Pokazuje, że można zrobić coś ładnego (stylistycznie), a do tego śmigającego nawet na przeciętnym sprzęcie.
sobota, 11 sierpnia 2018, 16:50   Batushka
IdTech umie wykorzystać jedynie Id Software tak jak CryEngine potrafi jedynie wykorzystać Crytek.

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Doom: Zdjęcia z nowej filmowej adaptacji [GALERIA]

News
poniedziałek, 11 marca 2019

doom-zdjecia-z-nowej-filmowej-adaptacji-galeria Poznaliśmy orientacyjną datę premiery.

Komentarzy:
31

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To najbardziej rozbudowana aplikacja czatowa, jaką kiedykolwiek widziałem!

Komentarzy:
5

Mathias Karlson o tym, dlaczego premiera jego gry to moment, dla którego wszechświat został stworzony, o uczeniu się od konkurencji i o tym, że Ubisoft nie musi być polityczny.

Komentarzy:
7

Parametry nadchodzącej konsoli Sony pojawiły się w anonimowym wpisie na forum Beyond3D. Sugeruje to fejka, ale kilka lat temu w identyczny sposób zdradzono wnętrzności Wii U, a do tego nieoficjalne informacje dotyczące PS5 wydają się bardzo sensowne.

Komentarzy:
24

Najpierw było E3, na którym po raz pierwszy pokazano na żywo rozgrywkę. Potem – również podczas E3 – zamknięta prezentacja, w której sam trzymałem pada. Niezła. Ostatnio przyjąłem jednak na klatę całego kombosa: zaczęło się od paru godzin z pierwszymi misjami oraz endgame’em w Londynie, potem była zamknięta beta dla VIP-ów, a na koniec otwarta, już dla wszystkich. I mimo paru problemów nie mogę się doczekać premiery!

Komentarzy:
16

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z