Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Darksiders III: Jak furia ruszy ognistą łepetyną? [WIDEO]

CormaC środa, 1 sierpnia 2018, 13:49 News

Wersja optymistyczna: „Hurra, bomby!”. Wersja pesymistyczna: „Znowu te bomby?!”.

Najnowszy z serii filmików przybliżających poszczególne składowe Darksiders III skupia się na nieodłącznym elemencie serii – zagadkach środowiskowych. W poniższym materiale – opatrzonym komentarzem Johna Pearla (szefa zespołu projektantów) oraz Richard Vorodiego (głównego projektanta etapów) – najwięcej czasu poświęcono charakterystycznym dla cyklu zabawom z bombami. Te ostatnie przybrały tym razem formę żuków, które posłużą nam (niekiedy po nakarmieniu „uzbrajającym” biedne stworzenia) do wypalania zarastających przejścia pajęczyn, na które z jakiegoś powodu nie wystarczy ani miotła, ani bicz Furii (ot, świetny przykład logiki gier wideo).

Cóż, oryginalności w tym za grosz. Również inne rodzaje zagadek pojawiające się w nagraniu każą wątpić w to, że nadchodzące dzieło studia Gunfire Games zapamiętamy za satysfakcjonujące, pomysłowe łamigłówki. Czy moje czarnowidztwo jest słuszne, okaże się 27 listopada, gdy gra trafi do sprzedaży (na PC, PS4 i XBO).

Pssst! Jeśli chcecie nadrobić poprzednie prezentacje Darksiders III, to:

  • TUTAJ znajdziecie nagranie, w którym Furia momentami macha dwuręcznym mieczem zamiast standardowego bicza i prezentuje bardziej zaawansowane ataki,
  • TUTAJ bohaterka pokazuje bossowi, kto tu rządzi,
  • TUTAJ rachuje kości kościotrupom,
  • a w TYM i TYM materiale Furia fruwa tu i tam, świat swój pokazując nam.
Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 1 sierpnia 2018, 15:01   zadymek
Staaare, bardzo stare. Było już w "TUTAJ rachuje kości kościotrupom," tyle, że bez komentarza.

O autorze

Daniel
Daniel "CormaC" Bartosik
sekretarz redakcji CD-Action, redaktor prowadzący cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

40 lat temu frachtowiec kosmiczny USCSS Nostromo otrzymał sygnał pochodzący z księżyca o oznaczeniu kodowym LV-426. Komputer pokładowy, nazywany Matką, wybudził załogę, która zdecydowała się sprawdzić sygnał...

Komentarzy:
6

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z