Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITFallout 76: O misjach, dodatkach, battle royale, cross-playu, singlowym Falloucie 5...

hraboll niedziela, 1 lipca 2018, 16:52 News

Todd Howard uspokaja, że Bethesda nie rezygnuje z gier singlowych.

Już od jakiegoś czasu wiemy, że najnowsza odsłona popularnej marki stawia przede wszystkim na rozgrywkę wieloosobową. Nie należy jednak odbierać tego faktu jako sygnału, że Bethesda Game Studios porzuci tworzenia gier singlowych. Todd Howard (producent wykonawczy) w rozmowie z serwisem GameStar uspokaja, że zarówno Fallout 5, jak i zapowiedziane na E3 The Elder Scrolls VI powstaną z myślą o pojedynczym graczu. W długim wywiadzie znajdziemy jeszcze więcej ciekawych informacji. Oto one:

  • Fallout 76 nie zaoferuje elementów znanych z dzisiejszych gier survivalowych,
  • Bethesda Austin (dawne Battlecry) nie chce podążać za bieżącymi trendami, dlatego dodanie do Fallouta 76 trybu battle royale wydaje się mało prawdopodobne,
  • w grze zabraknie rozgrywki międzyplatformowej,
  • na potrzeby gry przemodelowano sporo elementów – wykrywanie trafień, system sterowania czy AI przeciwników,
  • nasza przygoda będzie się składać zarówno ze starannie wyreżyserowanych misji, jak i cyklicznie powtarzających się zadań (tzw. radiant quests),
  • żadna z misji w grze nie skupia się na potyczkach PvP,
  • samodzielnie podejmiemy decyzję o walce z innym ocalałym, a zaimplementowany w grze Revenge System zachęca do porachunków,
  • nie spotkamy tradycyjnych enpeców, a zadania będą dostarczane za pośrednictwem terminali, robotów, notatek czy holotaśm,
  • gracze będą mogli handlować przedmiotami – wewnętrzna gospodarka opiera się na kapslach,
  • przedmioty będzie się dało przechowywać w skrytce, do której nie będą mieli dostępu inni gracze,
  • za realną walutę kupimy przedmioty kosmetyczne,
  • developer zdaje sobie sprawę z tego, że płatne rozszerzenia mogą dzielić graczy,
  • jeszcze nie wiadomo, czy duże dodatki będą darmowe,
  • grę napędza technologia Creation Engine (Skyrim, Fallout 4), w której zmodyfikowano choćby system oświetlenia.

Przypomnę, że Fallout 76 zadebiutuje 14 listopada na PC, PS4 i XBO. TUTAJ znajdziecie fragmenty rozgrywki.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 7 lipca 2018, 5:25   Fallschirmjager
To ciekawe, bo wg innego portalu, mówiąc krótko, podoba mu się taki stan rzeczy (kupowanie Skyrima na każdą platformę) i wini graczy o to, że nowe części niestety powstają bo je kupujemy. Tak niedorzecznego stwierdzenia nie zrozumiałby nawet Einstein, choćby wymyślił wzór matematyczny na spróbowanie zrozumienia tego człeka. MY jesteśmy winni? Przepraszam zatem, bo po sjw Wolfensteinie 2, zobaczymy dwupłuciowych transów itd., a fabuła będzie miałka. To które stwierdzenie jest prawdziwe?
poniedziałek, 2 lipca 2018, 18:53   komandor_Tarkin
Być może się mylę, ale Revenge System ma raczej zniechęcać do pojedynków z innymi graczami niż zachęcać, to przynajmniej można wyczytać na angielskojęzycznych serwisach.
poniedziałek, 2 lipca 2018, 9:34   Shaddon
@Danon666
Jak najmniej falloutowy z Falloutów może "wyjść serii na dobre"? Nie twierdzę, że ostatecznie nie okaże się sympatyczną gierczyna, przy której będzie można trochę "poświrować pawiana" ze znajomymi, ale bądźmy szczerzy - po klimacie "postapo" znanym z poprzednich części (minus "czwórka", bo to osobny temat) nie pozostanie w niej choćby ślad, co widać już na pierwszy rzut oka. No i ten "argument" z cyklu "jeden z najbogatszych wydawców w branży potrzebuje wsparcia finansowego"... Litości.
niedziela, 1 lipca 2018, 23:38   ja0lek
@Danon666 A ja bym to nazwał po prostu skokiem na kasę : ) Na pewno będą ładnie na tym zarabiać z mikropłatności, ale czy ta kasa pójdzie na lepszy silnik i dialogi? Szczerze to wątpię i kolejny fallout będzie lekko podrasowaną czwórką. No ale czas pokaże.
niedziela, 1 lipca 2018, 22:53   Danon666
Ja myślę że ten fallout wyjdzie serii na dobre. Kolejny fallout musi być już inny żeby był dobry, nowy silnik,lepsze dialogi to tylko czubek góry lodowej. Zrobienie Fallouta nastawionego na multi da im stały dopływ gotówki co pozwoli spokojnie na pracę nad nowym pełnoprawnym Falloutem na następną generację konsol. Podejście jest mądre i dokładnie takie same jak w przypadku elder scrolls
niedziela, 1 lipca 2018, 21:11   taz159357
@Scorpix
Ehh Fallout tactis <33 Dzięki za przypomnienie dzieciństwa.
niedziela, 1 lipca 2018, 20:37   Scorpix
Cóż to spin-off, a nie kanoniczna kolejna część Fallouta, choć z drugiej strony taki Fallout Tactics również był spin-offem, a klimat świata Fallout był w nim silnym i oprócz tego, to była bardzo dobra gra taktyczna.
niedziela, 1 lipca 2018, 20:29   gamingman21
Im więcej czytam o tym f76 tym bardziej dochodzę do wniosku że to nie jest gra dla mnie. Pusty świat z robotami i ludziki którzy odrazy strzelają do ciebie.
niedziela, 1 lipca 2018, 19:15   V1nci
Nie wiem kto myślał, że F76 będzie prawo wita gra z serii, ale srogo się przeliczył
niedziela, 1 lipca 2018, 19:08   Gavriel6
Im więcej czytam tych niusów, tym bardziej dochodzę do wniosku, że granie solo potem czy w dniu premiery nie będzie miało za bardzo sensu, bo po prostu nie będzie co w tej grze do roboty - NPC, z którymi możnaby pogadać brak, radiant q, czyli Preston Garvey 2.0, głupoty scenariuszowe dzięki duetowi Todd-Pagliarulo, w dodatku raczej nie będzie tu tradycyjnego q-line-u, czy może nawet jakiegoś semi-zakończenia a la Fallout 4. To jest gra skrojona pod multi, gdzie grupy będą farmic surowce i budować osady.

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Fallout 76: Wirginia Zachodnia ma nadzieję ugrać coś na premierze gry

News
wtorek, 19 czerwca 2018

fallout-76-wirginia-zachodnia-ma-nadzieje-ugrac-cos-na-premierze-gry A konkretniej: zwiększyć przychody z turystyki.

Komentarzy:
19

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Pierwszy testowany przez nas notebook z wydajnym mobilnym procesorem Intela najnowszej, ósmej generacji bez problemu zastąpi wielkiego gamingowego desktopa.

Komentarzy:
5

Topowe gamingowe słuchawki firmy znanej z high-endowego sprzętu grającego, co z jednej strony przekłada się na cenę, z drugiej – na jakość.

Komentarzy:
15

Na pierwszy rzut oka to FPS.

Komentarzy:
23

Choć w maju fetował dziesięciolecie, Dontnod to studio wciąż nieokrzepłe, nadal poszukujące zarówno artystycznej tożsamości, jak i właściwego modelu biznesowego.

Komentarzy:
0

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« lipiec 2018
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031