Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITCyberpunk 2077: Spore zmiany w technologii RED Engine [WIDEO]

hraboll czwartek, 14 czerwca 2018, 18:41 News

Serwis Digital Foundry przeanalizował zwiastun zaprezentowany na E3.

W kwietniu tego roku prezes CD Projektu, Adam Kiciński, oświadczył, że zastosowana w Cyberpunku 2077 zaawansowana technologia może wykorzystać także potencjał sprzętu następnej generacji. Digital Foundry nie wyklucza, że w najświeższym zwiastunie wyczekiwanej gry znajdziemy materiał wygenerowany na przyszłościowym sprzęcie Microsoftu (o kryptonimie Scarlett). Zaprezentowane sceny wyrenderowano w rozdzielczości 4K i 30 fps-ach. 

Serwis w swojej analizie zwraca uwagę m.in. na ogromną odległość rysowania obiektów, częste zastosowanie globalnego oświetlenia, ładny bloom, dokładne odwzorowanie struktur różnych materiałów czy właściwie wykonane efekty cząsteczkowe. Doceniono także przywiązanie do szczegółów zarówno w projekcie postaci, jak i otoczenia. Pieczołowitość połączona z dużą liczbą animowanych obiektów (w tym enpeców i pojazdów) przywodzi na myśl pracę włożoną w design Novigradu – największego miasta z Wiedźmina 3. W beczce miodu znalazła się też łyżka dziegciu. Digital Foundry uważa, że Redzi muszą dopracować cienie i wygładzanie krawędzi.

Gorąco zachęcam do zapoznania się z zapowiedzią gry, w której Papkin zebrał dla was sporą dawkę informacji. Warto też rzucić okiem na galerię screenów i artów.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 17 czerwca 2018, 15:36   tupolew519
Czekam z nie cierpliwością. :)
sobota, 16 czerwca 2018, 23:53   Skelldon
Po kiego grzyba ludzie pracowali nad tą analizą? To trailer na silniku gry, ale nie mówi nic o wykorzystaniu tego silnika w samej grze. Gdyby to była ocena tego tajemniczego dema to ok, ale w tym wypadku może to być niepotrzebnym gdybaniem. A o odległości rysowania Redzi wspominali w wywiadach, a myślę, że można im ufać. Nihil novi.
sobota, 16 czerwca 2018, 19:44   JJJ111
Jak dla mnie ocena trailera totalnie bez sensu, więc po jednej minucie wyłączyłem. A co do samej gry to, jestem tak bombardowany tym zwiastunem, że chyba zobaczyłem go już z 50 razy..... Tej muzyczki nie mogę sobie wybic z głowy. :P Chyba czas wsiąść do hype trainu! :D
piątek, 15 czerwca 2018, 13:42   sebogothic
Sugerują się pierwszym trailerem? Równie dobrze mogą oceniać grafikę sugerując się trailerem Wieśka 3 z VGX. :D Albo pierwszym "gameplayem" Watch Dogs. Z tym, że z efektem końcowym zapewne niewiele to będzie miało wspólnego.
piątek, 15 czerwca 2018, 13:21   animatiV
Po premierze może "bendo". Jak cdp ukończy grę an pewno jakiegoś toolkita wyda dla moderów. Pytanie tylko jak będzie to proste i rozbudowane.
piątek, 15 czerwca 2018, 13:15   Spychar
Wie ktoś czy bendo mody?
piątek, 15 czerwca 2018, 11:04   lukaszsa
@Rozumiem ze pracujesz w CDProjek RED lub masz od nich bezpośrednią informację? Nie ukrywam ze jesli jest tak jak mowisz to sie ciesze i jak zawsze im kibicuje.
piątek, 15 czerwca 2018, 9:56   kolosmenus
@lukaszsa cały trailer jest zrobiony na silniku gry i został wyrenderowany na konsoli
piątek, 15 czerwca 2018, 9:23   Laschlo
Dobrze ze nie Fcionrz. Mój znajomy szukał jakiegos fajnego pseudonimu więc mu chyba to podeślę.
piątek, 15 czerwca 2018, 7:47   Tennessee
'wciąrz' xD

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Recenzja The Settlers History Collection w aktualnym numerze CDA miała pierwotnie zawierać ramkę na całą stronę, jednak z powodu braku miejsca musieliśmy opublikować tekst bez niej. Przy okazji recenzji zagrałam również w te części Settlersów, które wcześniej omijałam z daleka – oto mój bardzo zwięzły i osobisty ranking, który nie wszedł do pisma.

Komentarzy:
58

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
4

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z