Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Halo Infinite: Targowa prezentacja to tylko... demo silnika

Papkin poniedziałek, 11 czerwca 2018, 14:46 News

By zadebiutować, Halo Infinite potrzebuje nieskończenie wiele czasu.

Wybaczcie brzydką hiperbolę we wstępie, ale okazuje się, że na nową odsłonę shootera jeszcze długo poczekamy. Zapowiedziane (na trzy lata od premiery Halo 5: Guardians!) Halo Infinite otwarło targową konferencję Microsoftu ślicznym zwiastunem, na którym mogliśmy podziwiać ekosystem nieznanej planety oraz pewien nader znajomy hełm...

Jak jednak wyjaśniają we wpisie na swoim blogu autorzy gry (zespół 343 Industries), zwiastun był li tylko prezentacją możliwości technologii Slipspace, a gra zadebiutuje za dobrych kilka lat.

Demo Slipspace Engine, pokazane podczas prezentacji na E3 2018, jest kulminacją wielu lat pracy, efektem pasji setek ludzi z 343 Industries. Kiedy rozpoczynaliśmy projekt, wizja, jaką miał zespół, była ambitna, wiedzieliśmy, że by zrealizować nasze cele, jakie mamy względem Halo Infinite, musimy stworzyć zupełnie nową technologię. Demo z E3 prezentuje jej ekscytujący potencjał, wszystko co widzisz, działa na silniku gry. Wciąż czeka nas jednak długa droga, nim wyślemy produkcję do tłoczni, z pewnością projekt wyewoluuje od teraz, aż do wydania, chociaż demo silnika stanowi wyraźny wyznacznik kierunku, w jakim zmierzamy.


Poza tym dowiedzieliśmy się, że Infinite ma kontynuować wątki nakreślone w „piątce” i że (cóż za suspens!) skupi się na postaci Master Chiefa (poprzedniczka była rozpięta między dwie kampanie, równorzędną rolę odgrywał w niej niejaki Locke). Developerzy zapowiedzieli również, że członkowie społeczności ograją nowy tytuł przedpremierowo, w ramach jakiejś nieujawnionej jeszcze platformy testowej, i będą oni mieli wpływ na jego rozwój. Nowy kierunek artystyczny jest ponoć inspirowany w równej mierze „najbardziej ikonicznymi” fragmentami cyklu, jak i żądaniami fanów.

Po więcej szczegółów na temat Infinite (ale też Cyberpunka 2077, nowych gier From Software i Dontnod Entertainment czy Crackdowna 3) odsyłam do naszej relacji z konferencji Microsoftu. Pierwszy zwiastun Halo Infinite możecie z kolei podziwiać w tym miejscu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 11 czerwca 2018, 20:31   toyminator
No fajnie, ale sam silnik jakoś super hiper nie wygląda XD

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
14

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Zanim rzucimy
naszą wewnętrzną bestię 
w wir nadprzestrzeni.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z