Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITAnthem: Liczba klatek, brak PvP, konieczność ciągłego połączenia z siecią

Papkin niedziela, 10 czerwca 2018, 9:44 News

Poznaliśmy też przyszłość cyklów Mass Effect i Dragon Age.

Wczorajsza konferencja Electronic Arts (naszą obszerną relację możecie przeczytać w tym miejscu) powiedziała nam to i owo o Anthemie, zwanym też „być albo nie być dla BioWare”. Grze dla Elektroników szczególnie ważnej, bo to ona otworzyła i zamknęła prezentację.

Podsumujmy, czego dowiedzieliśmy się zarówno podczas oficjalnych wystąpień, jak i za targowymi kulisami oraz z materiałów Game Informera, którego dziennikarze mieli okazję przepytać developerów i ograć wczesnego builda produkcji.

  • Dostaliśmy zwiastun fabularny i nową datę premiery. Gra ukaże się 22 lutego 2019.
  • Zobaczyliśmy cztery minuty co-opowej eksploracji.
  • W grze nie pojawi się tryb PvP, co wyraźnie odróżnia nowy tytuł od Destiny czy The Division.
  • Singlową podszewkę tytułu sprawdzimy w hubie, wielkim mieście Fort Tarsus. Poza jego granicami wyruszymy na multiplayerowe prztyczki.
  • Game Informer twierdzi, że nie pojawią się romanse. Jak tłumaczy producent Mike Gable:

Nie ma romansów. Są przyjaźnie. Coś podobnego do tego, co zrobiliśmy z Mass Effectem – w szczególności w DLC Citadel – będzie masa momentów w rodzaju: ty i Garrus siadacie na moment, strzelacie – tego typu sceny. 

  • BioWare zamierza stale dostarczać nam kolejne fabularne DLC. Rozwój tytułu rozplanowano na lata do przodu.
  • W grze nie pojawią się loot boksy, mikropłatności ograniczą się do kosmetycznych przedmiotów.
  • Mark Darrah (producent wykonawczy) potwierdził na Twitterze, że gra będzie wymagać stałego połączenia z siecią.
  • Choć edycje na PS4 i XBO celują w 30 klatek na sekundę, na pecetach liczba fps-ów nie będzie zablokowana. 
  • W grze pojawi się kilka frakcji (na ten moment wiadomo o czterech: Scar, Dominion, Sentinels and Freelancers), które będą rywalizować o tytułowe Hymny, artefakty, które mają mieć wpływ na kształt świata. 
  • Casey Hudson (na łamach Game Informera) nie wyklucza powrotu innych nowożytnych marek BioWare’u (zresztą o tym, że Dragon Age w jakiejś formie powróci, wiemy nie od dziś).

Powiedziałbym, że większość ludzi w BioWare pracuje nad Anthem, ale mamy zespół, który zastanawia się, jak powinien wyglądać kolejny Dragon Age.

  • Co się zaś tyczy pewnej popularnej space opery...

To moje dziecko. Pomagałem z Mass Effectem od samego początku. Oczywiście, że chcemy, by w jakimś momencie wrócił.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Dragon Age Redemption, RPG, akcja, RPG/akcja, casual, FPS, przygodowa, BioWare, EA Polska, Electronic Arts, CD Projekt, EA 2D, Respawn Entertainment, Pixelante Game Studios, Iron Monkey Studios, dystrybucja cyfrowa, Failbetter Games,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 10 czerwca 2018, 13:46   Victarion
Tak szczerze to wam powiem ze dla mnie Bioware zawsze bylo przereklamowanym studiem tzn ich gry mass efferct fajna gra dobrze sie bawilem zwlaszcza przy 2ojce, ale jakis mega kosmos to dla mnie nie byl..., a dragon age to wogole nie trybie zachwytow nad ta marka zaczynalem jedynke i 2ojke i nie moglem tego skonczyc tak mnie to nudzilo. Jesli anthem okaze sie klapa i studio padnie nie bede plakal.
niedziela, 10 czerwca 2018, 13:14   ja0lek
"BioWare zamierza stale dostarczać nam kolejne fabularne DLC. Rozwój tytułu rozplanowano na lata do przodu." Wyczuwam beznadziejną sytuację jaka miała miejsce w obu częściach Destiny. Co chwile nowe DLC, które praktycznie trzeba kupić. Jak dla mnie coś takiego już całkowicie eliminuje grę. I brak pvp w grze online (skoro jest wymagane połaczenie z internetem to ewidentnie jest to gra multiplayer) też chyba nie jest czymś fajnym.
niedziela, 10 czerwca 2018, 12:57   Maly007
A więc do listy zarzutów można dorzucić również "Always online". Coś czuję, że o wiele większy nacisk będzie na multi, niż na single, więc gra nie dla mnie.
niedziela, 10 czerwca 2018, 12:44   WindsorIII
Jako wierny fan Masa Effektow i Dragon Age trochę się obawiam tej gry... Może stworzą nową jakość, ale jak im nie wyjdzie to co dalej... Oprócz Wiedźmina innych gier tego typu nie widzę(otwarty żyjący świat, interakcje z drużyną). Wolę starą formułę, bo nikt inny jej używa:-( Gry BioWare są unikatowe!
niedziela, 10 czerwca 2018, 12:32   konio52
POdtrzymuje swoje zdanie, może i ładnie to wygląda, ale NUDNE I WTÓRNE DO BÓLU. EA dacie mi to za darmo to zagram, czemu nie XD i nieee, nie w Origin Acces, zupełnie za darmo. Za pieniądze/? NIGDY :D
niedziela, 10 czerwca 2018, 12:31   smyntek
gry* oczywiście
niedziela, 10 czerwca 2018, 12:30   smyntek
@victarion fajnie się prezentuje, wolę gey z 3 osoby, ALE "BioWare zamierza stale dostarczać nam kolejne fabularne DLC" to zdanie mnie martwi. EA i fabularne DLC? To mi wygląda fakyycznie na kopię Destiny >kup pustą grę za 300zł czekaj na platne uzupełnienie za kolejne 300zł, sorki, ale poczekam na premierę, nie będę próbował bronić EA , bo zaufanie graczy już wykorzystali.
niedziela, 10 czerwca 2018, 12:05   Victarion
@kolosmenus Skad wiesz jaka jest ta gra ? ja mowie ze mi sie podba latanie strzelanie i oglnie swiat jaka jest gra to nie wiem , ale nie widze powodow zeby krecici nosem...oczekuje dobrej gry i mam to gdies czy to rpg czy fps.
niedziela, 10 czerwca 2018, 12:01   Piterk95
"na pecetach liczba fps-ów nie będzie zablokowana." Naprawdę takie rzeczy trzeba podawać do wiadomości? Mamy 2018 rok do cholery, to nie czasy 30 klatkowych portów z konsol niczym dark souls 1. Oh wait...
niedziela, 10 czerwca 2018, 11:56   kolosmenus
@Victarion Bo gra nie jest zła, ale nie jest tym czego ludzie chcą od BioWare'u. To jest studio, które słynie z singleplayerowych erpegów, a dają nam nową wersję Destiny.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Anthem wśród 5 najlepiej sprzedających się gier w USA

News
wczoraj

anthem-wsrod-5-najlepiej-sprzedajacych-sie-gier-w-usa Dane pochodzą z końcówki sierpnia, ale wciąż dla wielu są pewnym zaskoczeniem.

Komentarzy:
7

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
10

Myśl na dziś: Lepiej późno niż wcale!

Komentarzy:
4

Od paru dni siedzę w Wielkiej Brytanii, korzystając z ostatnich chwil przed Brexitem. Nie miałam w zeszłym tygodniu czasu na wielogodzinne posiadówy z laptopem na kolanach, więc dziś garść krótkich produkcji na kilka gryzów.

Komentarzy:
4

Ta konsolka to taki komputerowy odpowiednik Fiata 126p. Małe to i przestarzałe – ale kiedyś bardzo w Polsce popularne i do dziś szczerze kochane przez posiadaczy. A do tego wiąże się z nią dość ciekawa historia.

Komentarzy:
11

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z