Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITHeroes of the Storm: Echa Alterak to mapa ze świata Warcrafta i nowa bohaterka [GALERIA] [WIDEO]

Bastian poniedziałek, 4 czerwca 2018, 19:37 News
pc PC

Paladynka Yrel, pierwsza draenei w Nexusie, czekać będzie na nas w aktualizacji poświęconej bitwie pomiędzy Przymierzem a Hordą. Oprócz tego dostaniemy mapę Przełęcz Alterak, nawiązującą wprost do Alterac Valley – starego, dobrego battlegrounda z WoW-a.

Blizzard, zapewne z okazji rychłej premiery Battle for Azeroth, przygotował długi event Echa Alterak poświęcony tylko i wyłącznie Warcraftowi. Jedną z nowości jest bohaterka – paladynka Yrel, znana z rozszerzenia do WoW-a Warlords of Draenor, która podejmie się na polu bitwy roli walczącego w zwarciu wojownika.

Mocne strony Yrel to ogromna wtrzymałość oraz zestaw umiejętności kontroli tłumu. Bohaterka jest w stanie oszołamiać wrogów, podrzucać ich oraz znacząco spowalniać, często kosztem własnej mobilności. Idealnie nadaje się do odciągania przeciwników od głównego celu mapy. W połączeniu z healerem będzie twardym orzechem do zgryzienia.

Umiejętności Yrel prezentują się następująco:

  • Divine Purpose (D)

Aktywuj, by następna umiejętność Yrel nie kosztowała many. Poza tym jej umiejętności można „ładować” do 1,5 sekundy, by zwiększyć ich moc kosztem spowolnienia ruchów paladynki o 25%.

  • Vindication (Q)

Wokół Yrel wybucha energia, zadając 38 punktów obrażeń wrogom dookoła i przywracając jej 96 punktów zdrowia.

  • Righteous Hammer (W)

Yrel udrza swoim młotem, zadając 38 punktów obrażeń przeciwnikom z naprzeciwka oraz odrzucając ich do tyłu.

  • Avenging Wrath (E)

Paladynka skacze do przodu (przy okazji odpalając „paladyńskie skrzydełka”!), zadając 150 punktów obrażeń przeciwnikom wokół niej oraz spowalniając ich o 50% na 1 sekundę.  

  • Ardent Defender (R)

Otacza Yrel barierą, która przez 3 sekundy absorbuje wszystkie obrażenia oraz leczy o 50% otrzymanych obrażeń.

  • Sacred Ground (R)

Bohaterka uświęca ziemię wokół siebie, otrzymując 40 punktów pancerza dopóty, dopóki nie opuści uświęconego obszaru.


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Do tego Blizzard dorzuca gratkę dla fanów WoW-a – mapę Przełęcz Alterak, która zabierze nas w okolice Alterac Valley, gdzie staniemy po stronie Przymierza lub Hordy, w zasadzie odtwarzając rozgrywkę z popularnego battlegrounda.


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Zamiast typowych baz, które trzeba zniszczyć, by wygrać starcie, pojawią się przywódcy zwaśnionych wojsk (w tej roli Drek'Thar oraz Vanndar Stormpike), z którymi na samym końcu musimy stoczyć pojedynek. Co istotne, posiadają oni zestaw specjalnych umiejętności, są całkiem mobilni i regenerują zdrowie, jeśli przerwiemy pojedynek. Aby ich osłabić, musimy zająć się niszczeniem twierdz – każda odejmuje jeden z trzech punktów pancerza.

Na Przełęczy Alterak katapulty odchodzą do lamusa – zamiast nich pojawią się specjalne jednostki, które pomogą innym creepom w walce oraz wezmą na klatę tankowanie przywódcy. Na mapie są też umieszczone obozy, w których uwięzieni są sprzymierzeńcy naszej frakcji. Po ich uwolnieniu otrzymamy nowy rodzaj jednostki – kawalerię (po jednej na każdą linię), która startując od bram naszej bazy, pomoże nam przedrzeć się do wrogiego przywódcy. Standardowo pojawią się też neutralne obozowiska, gnolle oraz potężne golemy, które również pomogą nam popchnąć aleję do przodu.


(Kliknij, aby powiększyć)

Całość zwieńczy event Echa Alterak, w którym już na początku będzemy musieli stanąć po stronie Hordy lub Przymierza (podobnie jak w obecnej Nexomanii, wybór jest tylko jeden i nie można go zmienić!), a za wypełnianie celów zadań otrzymamy prezenty, takie jak portrety, banery i wierzchowce. Tych ostatnich przewidziano po jednym dla każdej z frakcji. Horda otrzyma wilczka, Przymierze zaś... barana. Barana? Serio?

Wydarzenie Echa Alterak potrwa od 12 czerwca do 9 lipca. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie gry.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Blizzard, MMO, RTS, Blizzard Entertainment, CD Projekt, Activision Blizzard, dystrybucja cyfrowa,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 6 czerwca 2018, 17:20   MrAdam
Gdyby scenarzyści Blizza byli kompetentni,to rola Hordy w BfA ograniczyłaby się do ochrony swych granic i krótkich rajdów,by nie prowokować potężniejszego od siebie wroga. To Przymierze natomiast uginałoby się pod własnym ciężarem.Liczba ras i różnice kulturowe między nimi aż proszą się o wojne domową między Tyrande a Anduinem.Wątpie, by ta starożytna komunistka dałaby sobie pomiatać jakiemuś dzieciakowi,który zadaje sie z magami. Ale po co, skoro Sylvanas jest sexy, a poza tym można zwalić na nią wszystko.
środa, 6 czerwca 2018, 17:15   MrAdam
a Ion ma czelność mi wmawiać, że WoW to gra "morally gray". Ta. Przy tym Warhammer Fantasy to jak Spec Ops : The Line. W WC3 mapa polityczna nieustannie się zmieniała, a w WoWie terytoria i stolice zostaną względnie te same, gdyż jak mówiłem, odniesienie przewagi militarnej jednej frakcji nad drugą spowodowałby ból dupy. Co bardzo mnie dziwi, gdyż wydawało mi się, że po wydarzeniach z MoP Przymierze ma wyraźną przewage nad hordą(czemu Varian nie uzależnił od siebie "czerwonych", tego nie wiem).
środa, 6 czerwca 2018, 17:09   MrAdam
skandaliczna przemiana Nocnych Elfów z żądnych krwi dzikusów i rasistów(kopia Asrai) w potulnych hipisów, którzy nagle kochają Stormwind. Gnomy zostawie bez komentarza. Horda natomiast wciela w swe szeregi ciekawe i interesujące rasy, które są dośc orginalne. Podobała mi się historia odkupienia Orków, wizja Taurenów, i pragmatyzm Goblinów. Co z tego skoro Blizz obarcza ich winą o niekończące się zbrodnie wojenne, przedstawia Przymierze jako rycerzy na białym koniu...
środa, 6 czerwca 2018, 17:05   MrAdam
@ermo3
Choć w rzeczywistości od Cataclysm Zamieciarze bez przerwy smagają "czerwonych" batem, tworząc im kwiatki w postaci Sylvanas czy Garrosha. Tymczasem Przymierze jest piękną frakcją bez skazy, które werbuje w swe szeregi "mądre" i "inteligentne" rasy. Alluchy po prostu nie chcą przyznać, że Przymierze jest tragicznie napisane: od bezpłciowego i bezdusznego Stormwind, które jest jednak MOCNO faworyzowane, zbyt mała rola krasnoludów(jedna z najfajnieszych ras)...
środa, 6 czerwca 2018, 17:00   MrAdam
@ermo3
Mi się wydaje, że nie liczy się ilość lore i fabuły, tylko jej jakość. A ciężko zrobić coś ciekawego w grze, w której musi być zachowany wieczny balans, gdyż przechylenie szali na jedną strone może zdenerwować sporą część graczy. Gdy jedna z frakcji odnosi jakiś sukces, to druga natymiast musi sobie jakoś odrobić te straty, bo "nie chcemy nikogo faworyzować". Zobacz na posty Alluchów: mają wieczny ból dupy o to, że Blizz faworyzuje Horde...
środa, 6 czerwca 2018, 11:03   ermo3
@MrAdam oczywiście, najłatwiej jako przykład podać fetch questa. Od Cataclysm ilość takich trywialnych zadań znacznie spadła. Częściej pojawiają się zadania z ciekawymi mechanikami i opowiastkami. Polecam od czasu do czasu przeczytać sobie opis całego zadania, zamiast krótkiego briefingu. Spora część questów i NPCów nawiązuje do wydarzeń z książek i komiksów. M.in. dzięki temu taki Legion zgarnął wysokie oceny. Miał sporo contentu, rozbudowany lore i ciekawą historię.
środa, 6 czerwca 2018, 0:04   MrAdam
@ermo3
Poboczny quest w stylu: przynieś mi 10 skór? Faktycznie, scenarzysta ma tu wielkie pole do popisu!
MMO nie jest dobrym nośnikiem historii. Dla przykładu: sam Metzen powiedział, że Krwawe Elfy są w Hordzie, bo chciał im dać jakąś ładną rase... Fabuła jest tam ograniczana przez gameplay i kompromisy. W strategii nie ma aspektu interakcji z innymi graczami poza bitwami, więc można wymyśleć taką opowieść, jaka tylko ci się wymarzy.
wtorek, 5 czerwca 2018, 22:08   ermo3
@MrAdam WoW fabularnie zaliczał wzloty i upadki, to faktycznie trzeba przyznać. Aczkolwiek moim zdaniem Warcraft dopiero jako MMO pokazało prawdziwy potencjał takiego uniwersum. To na jaki gatunek zdecyduje się developer wpływa przecież na story telling. Strategia przedstawi ciekawą opowieść ale nie pomieści takiej ilości lore'u co RPG lub MMORPG. Dzięki temu nawet poboczny quest od randomowego NPCa może przekazać ciekawą historię, która później kontynuowana będzie np. w książkach.
wtorek, 5 czerwca 2018, 21:51   MrAdam
Mówiłem to wiele razy, i powiem to jeszcze raz: fabuła w WoWie została zniszczona przez sam koncept mmo i głupie decyzje scenarzystów do tego stopnia , że nie da się już tego naprawić. Nie wymażemy juz z pamięci dwukrotnego wskrzeszenia Illidana, przystąpienia pozornie neutralnych frakcji do Przymierza i Hordy, Garrosha czy też wiecznych retconów. Ja sie dziwie, że Sylvanas zaraz po ogłoszeniu siebie wodzem nie została powieszona. Czemu orkowie mieliby słuchać się nieumarłego? Jeszcze o takiej reputacji?
wtorek, 5 czerwca 2018, 13:02   Tesu
@Bastian
Ten wilk i baran (a wlasciwie to skrzyzowanie gorskiej kozicy z baranem, z ktorego korzystaly krasnoludy do jazdy w trudnych warunkach) to bezposrednie odpowiedniki nagrod za repke u frakcji walczacych na Alterac Valley jeszcze z czasow vanilla WoW, wiec oba sa na miejscu.
@Scorpix
A kysz ty smierdzacy hordziaku! Moj field marshal hunter ubil tysiace takich jak Ty jeszcze zanim otworzyl sie Mroczny Portal. :P

O autorze

Bastian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To najbardziej rozbudowana aplikacja czatowa, jaką kiedykolwiek widziałem!

Komentarzy:
5

Mathias Karlson o tym, dlaczego premiera jego gry to moment, dla którego wszechświat został stworzony, o uczeniu się od konkurencji i o tym, że Ubisoft nie musi być polityczny.

Komentarzy:
7

Parametry nadchodzącej konsoli Sony pojawiły się w anonimowym wpisie na forum Beyond3D. Sugeruje to fejka, ale kilka lat temu w identyczny sposób zdradzono wnętrzności Wii U, a do tego nieoficjalne informacje dotyczące PS5 wydają się bardzo sensowne.

Komentarzy:
24

Najpierw było E3, na którym po raz pierwszy pokazano na żywo rozgrywkę. Potem – również podczas E3 – zamknięta prezentacja, w której sam trzymałem pada. Niezła. Ostatnio przyjąłem jednak na klatę całego kombosa: zaczęło się od paru godzin z pierwszymi misjami oraz endgame’em w Londynie, potem była zamknięta beta dla VIP-ów, a na koniec otwarta, już dla wszystkich. I mimo paru problemów nie mogę się doczekać premiery!

Komentarzy:
16

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z