Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITStalker 2: Gra została zapowiedziana, bo... developer szuka wydawcy?

Papkin środa, 30 maja 2018, 10:40 Plotka
PC

Premiera w 2021 to ponoć „myślenie życzeniowe”.

Dokładnie dwa tygodnie temu miłościwie nam panujący redaktor prowadzący anonsował na naszych łamach powrót Stalkera. Ogłoszenie „dwójki” było cokolwiek oszczędne, sprawę załatwiono”krótkim tweetem, z którego dowiedzieliśmy się, że produkcja powinna zadebiutować 2021 i ma za nią odpowiadać zmartwychwstałe GSC Game World (które po powrocie do żywych dało się poznać za sprawą marnych Kozaków 3). Na oficjalnej stronie projektu wciąż figuruje jedynie logo.

Sergey Galyonkin, dyrektor wydawniczy Epic Games (oraz ojciec SteamSpy'a, który mocuje się ostatnio z Valve) uczulił podczas podcastu How To Make Games, że informacyjna posucha nie powinna dziwić. Według jego źródeł gra znajduje się na bardzo wczesnym etapie produkcji, a konkretniej: na razie istnieje jedynie na papierze, jako tzw. design doc. Studio zapowiedziało ją ponoć głównie po to, by zainteresować projektem wydawcę. 

Galyonkin dodaje, że drugi Stalker zostanie (prawdopodobnie) stworzony w oparciu o Unreal Engine 4 i że tytuł ma wyprodukować inny zespół niż ten odpowiedzialny za Kozaków 3. Wydanie w 2021 nazywa „myśleniem życzeniowym”.

Cóż, szczęśliwie jeszcze w tym roku ogramy Metro: Exodus... a nie, czekajcie...

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 30 maja 2018, 11:42   Victarion
To nic, wazne zeby powstal, a bede szczesliwy.
środa, 30 maja 2018, 11:20   aleksdraven
Akurat THQ nordic mogło by się połasić i na to. Wybór Unreal Engine znaczy że większość ich programistów od x-ray engine odeszłą i nie mieli go jak upgradować.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
5

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
15

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
3

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z