Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Skull and Bones wypłynie z portu ze sporym opóźnieniem

hraboll piątek, 18 maja 2018, 11:38 News

Na E3 mamy zobaczyć efekt ostatniego roku prac.

Na ostatnim spotkaniu z inwestorami Ubisoft poinformował, że sieciowe Skull and Bones nie zostanie wydane najbliższej jesieni. Dzieło wewnętrznego studia z Singapuru wypłynie na szerokie wody dopiero w przyszłym roku podatkowym, a ten rozpocznie się 1 kwietnia 2019. Developer dostaje więcej czasu, aby mógł stworzyć naprawdę wciągające doświadczenie. Warto zauważyć, że azjatycka ekipa jeszcze nigdy nie tworzyła samodzielnie projektu o tak dużej skali. Najczęściej projektowała ona pewne elementy kolejnych odsłon cyklu Assassin’s Creed (choćby bitwy morskie do Black Flag).

Według dyrektora kreatywnego Justina Farrena nadrzędnym celem jest zbudowanie otwartego oceanu, który ma oddawać istotę pirackiego fachu. Będzie to podobno środowisko wypełnione wieloma aktywnościami i niezapomnianymi postaciami, dające ponoć sosobność do „tworzenia własnych historii”. Na czerwcowych targach E3 2018 mamy zobaczyć owoce pracy wykonanej w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy.

Pozwolę sobie przypomnieć, że Skull and Bones najprawdopodobniej nie zaoferuje singlowej kampanii.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 20 maja 2018, 5:18   Scorpix
Lepiej żeby to dopracowali, aby gra nie skończyła jak For Honor.
sobota, 19 maja 2018, 16:37   Dijkstra2013
Literówka: "sosobność ".
sobota, 19 maja 2018, 11:30   Vangahast
@SilentBob to znaczy "nie chciało nam sie tworzyć scenariusza, więc sami sobie znajdźcie zajęcie lol"
piątek, 18 maja 2018, 23:16   SilentBob
"tworzenie własnych historii" to jakieś nowe motto tfurców gier?
piątek, 18 maja 2018, 20:23   ja0lek
Mocno liczę na tę grę. Po Black Flag wiem, że Ubi i Piraci może być niezłym połączeniem. Szkoda tylko, że gra sieciowa.
piątek, 18 maja 2018, 17:00   b00ger
@Vangahast
To jest nas dwóch, obawiam się że nawet więcej.
piątek, 18 maja 2018, 15:57   Vangahast
Zwabił mnie piracki obrazek, skończyłem czytać na "sieciowe" :3

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Ubisoft: Firma zarobiła krocie w 2018 i do kwietnia przyszłego roku wypuści 4 tytuły AAA

News
czwartek, 16 maja 2019

ubisoft-firma-zarobila-krocie-w-2018-i-do-kwietnia-przyszlego-roku-wypusci-4-tytuly-aaa Przy tym wszystkim informacja o opóźnieniu Skull and Bones nie wydaje się aż tak bolesna.

Komentarzy:
20

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Bunt (ang. Riot) – rzeczownik

(1.1) sprzeciw, protest, opór

(1.2) wystąpienie grupy ludzi przeciwko jakiejś władzy

Komentarzy:
25

Zbiórka na Kickstarterze może być iskrą, która rozpali głowy odbiorców, roznieci zainteresowanie mediów i stanie się początkiem gorących biznesowych przyjaźni. Ci, którzy ją odpalili, przestrzegają jednak: igrając z ogniem, łatwo się sparzyć.

Komentarzy:
0

Polacy z SoulFire tworzą prequel Gothica, którego akcja ma się toczyć na dekadę przed utkaniem magicznej bariery, a za scenografię posłuży wyspa, gdzie dołączymy do strażników miejskich lub gildii kupieckiej. Zagadka: o jaki projekt chodzi?

Komentarzy:
4

Zaczęło się w roku 1987. W salonach gier królowały Contra i Operation Wolf, szczęśliwi posiadacze komputerów grali w pierwszą część Larry’ego i Piratów Sida Meiera. A Tim Ansell zakładał studio, które miało sprawić, że świat pokocha wojnę totalną.

Komentarzy:
7

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z