Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITPillars of Eternity II zaliczone w 26 minut [WIDEO]

Papkin środa, 16 maja 2018, 10:19 News
PC

Ktoś oszczędził sobie dobrych czterdziestu godzin.

Jak informuje HowLongToBeat – by zobaczyć napisy końcowe nowej gry Obsidian Entertainment, trzeba spędzić przed ekranem grubo przynajmniej 42 godziny. Ale speedrunner o pseudonimie Onin zdołał "nieco" ten wynik pobić, schodząc do dokładnie 26 minut i 25 sekund...

...z zastrzeżeniem, że uczynił to w trybie New Game Plus, korzystając z ułatwień, jakie zagwarantował sobie przy pierwszym podejściu. Efekt jego wysiłków możecie zobaczyć poniżej.

UWAGA! Zapuszczając materiał w oczywisty sposób narażacie się na spoilery.

PS Jako że to news o speedrunnie, szybciutko dodajmy, że Deadfire to obecnie jedna z najlepiej ocenianych gier roku.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
Nikt jeszcze tego nie skomentował.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z