Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Polskie People Can Fly otwiera dwa nowe studia i tworzy strzelankę dla Square Enix

hraboll wtorek, 15 maja 2018, 20:42 News
People Can Fly
People Can Fly

Wielkie plany i jeszcze większe ambicje.

Rodzime People Can Fly (Painkiller, Bulletstorm, Gears of War: Judgment) potwierdza, że otworzyło dwa nowe studia. Jedno zostało ulokowane w Wielkiej Brytanii, a konkretnie Newcastle, zaś drugie w Rzeszowie. Działające od września 2017 roku People Can Fly UK ma ułatwić korzystanie z bogatej wiedzy i doświadczenia brytyjskich developerów. Ekipa składa się z byłych pracowników Ubisoft Reflections i Sumo Digital oraz ludzi działających wcześniej w segmencie gier niezależnych. Rzeszowskie studio zatrudnia natomiast około 30 osób, które angażowały się w rozwój marki Sniper: Ghost Warrior.

Tak o sytuacji wypowiedział się Sebastian Wojciechowski, szef People Can Fly:

Kiedy People Can Fly ponownie stało się niezależnym studiem [w czerwcu 2015 roku – dop. red], naszą ambicją było zbudowanie zespołu utalentowanych i doświadczonych programistów, który mógłby rozwijać najlepsze gry wysokobudżetowe. W 2017 roku zdecydowaliśmy się otworzyć nowe studio w Newcastle, w Wielkiej Brytanii, aby przyciągnąć nie tylko lokalne talenty, ale także najlepszych programistów z Wielkiej Brytanii. Chcemy, aby zespół ten rozrósł się do 20-30 developerów w ciągu najbliższych 12-18 miesięcy. Kiedy CI Games zdecydowało się na restrukturyzację swojej działalności, natychmiast zdecydowaliśmy się otworzyć nowe studio w Rzeszowie, aby umożliwić tym znakomitym programistom kontynuowanie pracy jako zespół, a także dać im szansę współtworzenia gry, nad którą pracujemy. Naszym celem jest zaoferowanie obu nowym studiom, w Newcastle i Rzeszowie, możliwości pracy nad funkcjami lub częścią gry niezależnie od warszawskiego zespołu.


People Can Fly potwierdza, że wszystkie trzy studia – zatrudniające łącznie ponad 150 osób – pracują obecnie nad wysokobudżetową strzelanką. Wiemy, że to nowa marka, a produkcję finansuje Square Enix.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 20 maja 2018, 13:36   Nfsfan83
Znowu widzę przerost ambicji, niech studio ma nawet 50 ludzi ale robi dobre gry. PCF z Chmielarzem co by nie mówić zrobiło mega dobrego Painkillera (20 osób wtedy) oraz ciekawego i nawet fajnego Bulletstrom. Ale zakładając nowe studia cieżko to będzie ogarnąć. To jak z Crytek pokupowali studia na całym świecie i... prawie zbankrutowali :)
piątek, 18 maja 2018, 0:04   TES
Bulletstorm ma coopa.
środa, 16 maja 2018, 17:44   CzlowiekKukurydza
@2real4game A co je różni od Serious Sama? Brak coopa. Bulletstorm nie ma ani Deathmatcha, ani hordy/surivalu. Painkiller jak wyszedł to było coś głównie dzięki kołkownicy która wtedy była mega bajerem, w singla Bulletstorma grało mi się dobrze, ale jakby dali wszystkie bronie a raz i jakieś sensowniejsze ulepszenia + coop to byłoby naprawdę dobrze.
środa, 16 maja 2018, 8:57   CormaC
@Deedi88 Słuszna uwaga, poprawione.
środa, 16 maja 2018, 8:56   2real4game
Swoją drogą, to zarówno Painkiller jak i Bulletstorm to dla mnie nudne gry.
środa, 16 maja 2018, 8:55   2real4game
@Deedi88
Albo hraboll nie wie o czym pisze, albo (co bardziej prawdopodobne) skopiował tekst z innej strony.
środa, 16 maja 2018, 0:56   Deedi88
"We want this team to grow to 20-30 developers within the next 12-18 months."
"Working alongside the main PCF Warsaw studio and PCF UK is the recently opened Rzeszów studio with around 30 developers that worked on Sniper: Ghost Warrior franchise."
Od kiedy to "developers" znaczy "programiści"? :P
środa, 16 maja 2018, 0:51   Pan Dzikus
Na 150 osób 60 to programiści. Serio?
środa, 16 maja 2018, 0:19   Victarion
Szpagin Prawda
środa, 16 maja 2018, 0:09   GandalfCzarny
@1wariat1 Tak szczerze, to nie wiedziałem, że współtworzyli Fortnite aka Symulator Schnącej Farby 2017. Człowiek całe życie się uczy ;p

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Firma Vault-Tec zaprojektowała i zbudowała 122 schrony przeciwatomowe zwane kryptami. Oficjalnie miały one stać się schronieniem dla całej populacji USA, w praktyce dostali się do nich nieliczni wybrańcy, których szczęśliwcami bynajmniej nazwać nie można.

Komentarzy:
22

Jak wygląda Battlefield, niby każdy wie. Najnowsza odsłona pod paroma względami wyróżnia się jednak na tle poprzedniczek, warto więc zapoznać się z wprowadzonymi przez twórców nowinkami i usprawnieniami rozgrywki. Miałem już okazję przetestować je.

Komentarzy:
19

Wiedźmin, Dying Light, This War of Mine, Frostpunk – w ostatnich latach nie brakowało polskich gier, które zdobyły uznanie za granicą, podnosząc prestiż rodzimego game devu. Wcześniej podjęto jednak w naszym kraju wiele innych, mniej lub bardziej udanych prób podbicia serc graczy. Dziesięć mocno zakurzonych tytułów przypominamy w tym artykule.

Komentarzy:
47

Dedykowana karta dźwiękowa w 2018 roku? Przecież każdy komputer ma wbudowaną! To jednak tylko pozorne szaleństwo.

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z