Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDeus Ex żyje, ale nie jest dla twórców priorytetem

hraboll sobota, 12 maja 2018, 14:05 News

Eidos Montreal to bardzo zapracowane studio.

W styczniu zeszłego roku pojawiły się informacje o tym, że marka Deus Ex zostanie odstawiona na boczny tor. Studio Eidos Montreal – twórcy przygód Adama Jensena – mieli w najbliższych latach skupić się na pracy nad kolejnym Tomb Raiderem. Rewelacje brytyjskiego Eurogamera powoli znajdują swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości. Wszak niedawno zapowiedziane Shadow of the Tomb Raider to w głównej mierze projekt kanadyjskiego developera.

Zatem co stanie się z Deus Eksem? Cyberpunkowe uniwersum nadal żyje, co zostało potwierdzone Davida Anfossiego. Szef studia z Montrealu w rozmowie z serwisem PCGamesN wspomina też o projekcie The Avengers, losie marki Thief i niezapowiedzianej grze.

Oczywiście Deus Ex jest marką studia. Wszyscy jesteśmy przywiązani do tej serii, ale nie możemy zrobić wszystkiego, zdajesz sobie z tego sprawę, prawda? Mamy Shadow of the Tomb Raider, mamy tworzone wspólnie z Crystal Dynamics The Avengers, jest też trzecia gra w fazie rozwoju, więc w tej chwili to nam wystarcza. (…) Wypowiem się jasno na temat Thiefa: w tej chwili nie ma planów dotyczących tej marki. Wiesz, że mamy tutaj trzy gry w produkcji. Jesteśmy dużym studiem, ale lubimy skupiać się na aktualnych projektach i chcemy je zrobić jak należy.


Nieoficjalnie mówi się, że rzeczona niezapowiedziana gra to kolejny owoc współpracy z Marvelem. Eidos Montreal miałby wziąć na warsztat Strażników Galaktyki.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 14 maja 2018, 10:32   Hagan
Jak dla mnie obie części były rewelacyjne, jednak osobiście wole DE:HR. Problemem DE:MD był fakt, że Praga jednak nie jest zbyt futurystyczna, brakuje czegoś, po czym naprawdę można by poznać że to techno-przyszłość (kompleks Golem to za mało, choć najbliżej mu klimatem). Moim zdaniem w ostatniej części trylogii powinny być pociągi Hyperloop zamiast metra, a także możliwość odwiedzenia Księżyca lub jakiejś futurystycznej stacji orbitalnej.
niedziela, 13 maja 2018, 18:40   sal371
Jeszcze tylko chciałem dodać, że złoty filtr był w trąbkę.
niedziela, 13 maja 2018, 18:35   SolInvictus
@CzlowiekKukurydza Przyznam, metro bylo meczace. Zwyczajnie Praga zrobila na mnie duze wrazenie swoim klimatem, realizmem i iloscia miejsc do sprawdzenia, skomplikowaniem lokacji. Przylot do Golem, jak i samo w sobie podobnie. W poprzedniczce byly zupelnie odwrotne grzeszki - wiecej, ale bezplciowych lokacji (mocne byly jedynie dwupoziomowa Hengsha i monumentalna Panchaea). Poza wzgledami narracyjnymi tworcy mogli miec na uwadze podobne opinie i z MD odbic w przeciwna strone. Szkoda, ze nie cos pomiedzy ;)
niedziela, 13 maja 2018, 13:06   CzlowiekKukurydza
@SolInvictus Większość (jeśli nie wsystkie) z tych zakamarków odwiedziłem nawet kilkukrotnie razem z postępem fabuły. Ale w pewnym momencie to wszystko staje się lekko męczące. Ciągłe wycieczki do metra; metro, cel. metro, cel, metro,ach zapomniałem czegoś, metro, coś, metro. Wg mnie nowe gry z serii potrzebują lokacji 2- 3 lokacji 'na chwilę' jak cmentarz czy Chetau DuClare z jednymi. Wpadasz rozmawiasz, coś przeszukasz, 30 - 60 minut i lecimy dalej. Miła odskocznia od 'labiryntów'.
niedziela, 13 maja 2018, 11:45   SolInvictus
Deus Ex to bardzo dobra seria - dla mnie moga i co piec lat wydawac kolejna czesc. Byle byla jak najlepsza.
niedziela, 13 maja 2018, 11:44   SolInvictus
@CzlowiekKukurydza Moze w MD nie bylo wiele miejscowek poza Praga, ale imo co jak co - projekt miasta byl przeswietny (lokacje, ilosc szczegolow otoczenia, duzo czasu na to poswiecili), a jesli zagladales w kazdy zakamarek, bylo tak od groma zroznicowanych miejsc do zwiedzania. A sam lubie, gdy gra rzuca mnie po calym swiecie. Wole Prage i Golem City od wiekszej ilosci, ale oklepanych lokacji z poprzedniczki.
sobota, 12 maja 2018, 22:46   CzlowiekKukurydza
@sal371 Dla mnie MD powinien nazywać się Deus Ex: Praga. Z każdą częścią świat DX ciągle się zmniejsza.
sobota, 12 maja 2018, 22:07   JJJ111
@Dantes Szkoda. Zostaje tylko czekać na spider mana.
sobota, 12 maja 2018, 21:30   Muidus
@Shaddon gracze nie są sobie niczemu winni, bo kiedy grali sobie w swoje dobre gry jakiś geniusz z micrsoftu postanowił przyciągnąć do gier casuali w tym i kobiety no i siłą demograficzną kierują teraz rozwojem gier
sobota, 12 maja 2018, 20:49   sal371
Cóż, MD nie było może tak interesujące pod względem miejscówek jak pierwsza część, ale była dobrą kontynuacją. Jako oczarowany całą historią i bohaterem, czekam. Bo w sumie nie mam innego wyjścia :)

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje dobrą godzinę. Nawet 9kier raz na jakiś czas odpala mainstreamowe gry.

Komentarzy:
1

Całe lata już minęły od ostatniej naprawdę dobrej gry single player z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Wygląda jednak na to, że znów się doczekaliśmy, a Fallen Order będzie jednym z ważniejszych tytułów tego roku. Przekonałem się o tym, przechodząc pokaźny jej fragment na specjalnym pokazie, jaki Electronic Arts zorganizowało w Los Angeles.

Komentarzy:
29

Myśl na dziś: W związku z obecnymi cenami warzyw wegetarianie wracają do jedzenia mięsa.

Komentarzy:
1

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
10

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z