Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Detroit: Become Human – Kulisy produkcji i mroczny gameplay [WIDEO]

hraboll piątek, 27 kwietnia 2018, 18:25 News
PS4

Praca nad grą przypominała kręcenie hollywoodzkiego widowiska.

Już 25 maja będziemy świadkami premiery Detroit: Become Human. To zdecydowanie największe przedsięwzięcie w historii studia Quantic Dream (Fahrenheit, Heavy Rain, Beyond: Dwie dusze). Prace nad scenariuszem trwały dwa lata, zapewne tyle samo czasu poświęcono na realizację zaawansowanych sesji performance capture (jednoczesna rejestracja ruchu, głosu i mimiki), w których wzięło udział około 300 aktorów. Na potrzeby gry stworzono ponad 37 tysięcy animacji. To tylko część ciekawych informacji, które pojawiają się w poniższym zakulisowym materiale wideo (film jest po angielsku, ale da się włączyć polskie napisy). Pojawia się w nim też kilka scen prezentujących rozgrywkę.


Znacznie większą porcję świeżego gameplayu znajdziecie w publikacji serwisu IGN. David Cage, scenarzysta i reżyser gry, omawia jedną z jej najbardziej przejmujących scen.


Pozwolę sobie przypomnieć, że od minionego wtorku z PlayStation Store można pobrać demo gry w pełnej polskiej wersji językowej.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 29 kwietnia 2018, 17:37   JJJ111
@Scorpix Technologicznie i realizacyjnie zapowiada się świetnie, tylko no właśnie w grze tego typu najbardziej liczy się dobrą fabuła, a z tą Cage zawsze miał sporo problemów. Cóż życzę gry na poziomie Goda, a może nawet i lepszej :P Bo sam czekam z niecierpliwością :D
niedziela, 29 kwietnia 2018, 15:06   smd87
Dobrze, że newsa o Detroid nie pisał znowu Papkin, bo męczy mnie już to jego jojczenie na gry Quantic Dream.
sobota, 28 kwietnia 2018, 17:56   Scorpix
Swoją drogą ciekawe czy fabuła będzie naprawdę tak dobra, jak zapowiada Cage, bo God of War postawił poprzeczkę dość wysoko.
Chciałem złożyć pre-order, ale raczej poczekam na pierwsze wrażenia i recenzje, bo po God of War oczekiwania co do gier mocno wzrosły.
sobota, 28 kwietnia 2018, 13:11   JJJ111
Ciekawe, jeśli gra znajdzie się w moim posiadaniu, na pewno nieraz pomyślę ile pracy włożony w ten cały projekt :)
sobota, 28 kwietnia 2018, 10:43   Poganin
Dzięki za ostrzeżenie.
piątek, 27 kwietnia 2018, 21:32   ja0lek
Bardzo interesujący filmik o tym jak gra powstała. Szkoda tylko, że w okolicach 9 minuty jest mega spojler dotyczący końcówki gry :P
piątek, 27 kwietnia 2018, 18:38   Nezi23
"Mroczne kulisy produkcji"

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
5

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
15

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
3

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z