Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Iron Harvest: Zbiórka zakończona ogromnym sukcesem, wszystkie cele zrealizowane

Cursian poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 11:39 News

Oznacza to, że dostaniemy między innymi dodatkową minikampanię.

Iron Harvest, inspirowany twórczością Jakuba Różalskiego RTS w stylu Company of Heroes, podbił serca i portfele graczy. Celem rozpoczętej w zeszłym miesiącu na Kickstarterze zbiórki było zgromadzenie 450 000 dolarów. Plan minimum udało się zrealizować w zaledwie 36 godzin. Od tego czasu na konto projektu regularnie spływały nowe środki, a licznik wskazał ostatecznie 1 298 726 dolarów.

Dodatkowe 232 261 dolarów wpłynęło za pośrednictwem PayPala, co oznacza, że łącznie zebrano 1 530 887 „zielonych”. Dzięki tej kwocie udało się sfinansować wszystkie cele dodatkowe. Oprócz podstawowej zawartości dostaniemy więc między innymi tryb new game +, animowane przerywniki filmowe, multiplayer (w tym także misje kooperacyjne i możliwość wspólnego przechodzenia podstawowej kampanii) oraz darmowe fabularne DLC. Zła wiadomość jest taka, że efekty prac King Art Games przetestujemy dopiero w przyszłym roku.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 20:13   MadMoose
Miałem wesprzeć, ale pokazany gameplay wyglądał gorzej od leciwego już CoH2...
Co do DLC to są DLC jak w wieśku i są DLC jak w TW Warhammer (Day0DLC)
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 19:44   1kubb1
@Scorpix Też myślę, że za wcześnie na dokładną ocenę, ale mimo to ja (jak i 16,606 innych osób) zaufałem KING Art Games i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Pozostało tylko czekać do lata (dla niewtajemniczonych: wtedy wyjdzie pierwsza alfa)
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 19:40   1kubb1
@Scorpix Spoko, może nie do końca jestem w temacie. Jednakże to wydaje mi się, że gra będzie się różniła od Schyte'a, bo, jak piszą twórcy, jedyne co z nią Iron Harvest ma wspólnego to uniwersum 1920+, w grze będą także trzy stronnictwa zamiast pięciu (choć w planszówce oczywiście można grać trzema).
Poza tym, wiesz, w szkole wpajają nam, że 1920=wojna polsko-bolszewicka (nie mówię, że to dobrze, a wręcz przeciwnie) więc tak mi się skojarzyło, dzięki za korektę ;)
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 18:49   Scorpix
@1kubb1
To nie jest alternatywna wersja wojny polsko-bolszewickiej. Jest to egranizacja planszówki Schyte, gdzie 5 stronnictw w Europie wschodniej walczy o tereny miasta-państwa zwanego Fabryką w latach 20. Grafiki są autorstwa Jakuba Różalskiego.
Za wcześnie na ocenianie jakości produktu. Czekam na bardziej konkretny build.
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 17:04   1kubb1
@lAtarenl Wyróżnia się tym, że jest możliwość gry Polską, gra jest robiona na podstawie prac polskiego artysty, a muzykę współtworzy Adam Skorupa. Poza tym osadzona jest w realiach alternatywnej wojny polsko-bolszewickiej (z mechami!).
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 16:31   lAtarenl
@sabaru Gdyby każdy tak bezkrytycznie jak Ty podchodził do wszystkiego to do dzisiaj ludzie lataliby w sterowcach, nie odrzutowcach. Gameplay był i jeśli ktoś go tu nie widział to własnie Ty. O grze wiadomo tyle że twórcy pośpieszyli się z Kickstarterem bo ich tech demo nie pokazywało niczego wystarczająco interesujacego żeby zdobyli wystarczająco dużo prywatnych inwestorów i tylko hype graczy mógł uratować ich denny projekt który póki co nie wyróżnia się i nie obiecuje wyróżniania się niczym ciekawym.
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 16:17   Cartee
dobrze że gre robią niemcy
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 15:42   Arthas1225
szkoda ze gre robią niemcy
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 14:54   paintball_X
Chciałbym wierzyć, że z tej gry wyjdzie coś dobrego.
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 12:44   PeterL
@sabaru DLC wycięte z podstawki ? Wiesz, że zazwyczaj DLC to plany i projekty które tworzy się po premierze podstawowej wersji gry ? Wiesz, że DLC służy rozwijaniu projekty i przedłużaniu jego życia? Nie wszystkie firmy są tak beznadziejne jak z góry zakładasz, tym bardziej, że dostajesz dodatkową zawartość za free. Oczywiście każdy ma prawo wyboru. Jeśli nie odpowiada polityka to nie kupujemy. I o jest dobre. Ja jestem bardzo ciekawy.

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Iron Harvest nam się zapowiada, developerzy chcą dolarów [WIDEO]

News
środa, 14 marca 2018

iron-harvest-nam-sie-zapowiada-developerzy-chca-dolarow-wideo Snajperka Anna potrzebuje drobnych na waciki, niedźwiedź Wojtek nie ma na weterynarza.

Komentarzy:
8

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Pierwszy testowany przez nas notebook z wydajnym mobilnym procesorem Intela najnowszej, ósmej generacji bez problemu zastąpi wielkiego gamingowego desktopa.

Komentarzy:
5

Topowe gamingowe słuchawki firmy znanej z high-endowego sprzętu grającego, co z jednej strony przekłada się na cenę, z drugiej – na jakość.

Komentarzy:
15

Na pierwszy rzut oka to FPS.

Komentarzy:
23

Choć w maju fetował dziesięciolecie, Dontnod to studio wciąż nieokrzepłe, nadal poszukujące zarówno artystycznej tożsamości, jak i właściwego modelu biznesowego.

Komentarzy:
0

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« lipiec 2018
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031