Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Scavengers: Kooperacyjna strzelanka twórców Halo, Battlefielda, Call of Duty [WIDEO]

hraboll wtorek, 13 marca 2018, 20:48 News

W nowej epoce lodowcowej rozgrzeje nas walka o przetrwanie.

Josh Holmes, niegdyś dyrektor kreatywny marki Halo i jednocześnie szef 343 Industries, formuje nową ekipę developerską. Ta, działając pod nazwą Midwinter Entertainment, rozpoczyna prace nad sieciową, pierwszoosobową strzelanką Scavengers. W powstającym w oparciu o technologię Unreal Engine 4 projekcie znajdziemy kooperację i odpowiednio przygotowaną mieszankę PvP oraz PvE.

Bohaterami gry będą śmiałkowie, którzy powalczą o przetrwanie w zamarzniętej dziczy. Będziemy zbierać surowce, eksplorować rozległe środowisko, odpierać ataki innych graczy oraz próbować pokonać oponentów sterowanych przez zaawansowane AI. Tych ostatnich podzielono na zróżnicowane frakcje – każda z nich ma dostęp do unikalnego arsenału i odmiennego wachlarza zagrywek taktycznych.


Scavengers będzie korzystać z potencjału obliczeń wykonywanych w chmurze. Związana z nimi platforma SpatialOS przejmie na siebie część ważnych procesów, by odciążyć tradycyjne serwery. Developer uważa, że dzięki temu uda się stworzyć bogaty, żywy i spójny świat. Chmurowa technologia umożliwi choćby wprowadzenie do wirtualnego środowiska większej liczby obiektów zależnych od AI.

Na pierwsze screeny i materiały wideo z rozgrywki jeszcze poczekamy. Midwinter Entertainment jest dopiero na początku bardzo długiej drogi. Małe studio ma jednak wielkie ambicje. Tego należało się spodziewać po ludziach, którzy w przeszłości tworzyli naprawdę głośne tytuły – Halo 5: Guardians, Battlefield 1, Halo 4, Battlefield 4, Halo: Reach, Battlefield 3, Call of Duty: WWII.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 14 marca 2018, 1:37   SantaChief12
Ale suche.
wtorek, 13 marca 2018, 21:26   Gavriel6
Ekhem, chyba w "przeszłości" a nie w "przyszłości", chyba, że to jakieś insynuacje o powrocie Holmesa do branży i ojcowanie kolejnego Halo ;D

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
3

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Firma Vault-Tec zaprojektowała i zbudowała 122 schrony przeciwatomowe zwane kryptami. Oficjalnie miały one stać się schronieniem dla całej populacji USA, w praktyce dostali się do nich nieliczni wybrańcy, których szczęśliwcami bynajmniej nazwać nie można.

Komentarzy:
26

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z