Scavengers: Kooperacyjna strzelanka twórców Halo, Battlefielda, Call of Duty [WIDEO]
W nowej epoce lodowcowej rozgrzeje nas walka o przetrwanie.
Josh Holmes, niegdyś dyrektor kreatywny marki Halo i jednocześnie szef 343 Industries, formuje nową ekipę developerską. Ta, działając pod nazwą Midwinter Entertainment, rozpoczyna prace nad sieciową, pierwszoosobową strzelanką Scavengers. W powstającym w oparciu o technologię Unreal Engine 4 projekcie znajdziemy kooperację i odpowiednio przygotowaną mieszankę PvP oraz PvE.
Bohaterami gry będą śmiałkowie, którzy powalczą o przetrwanie w zamarzniętej dziczy. Będziemy zbierać surowce, eksplorować rozległe środowisko, odpierać ataki innych graczy oraz próbować pokonać oponentów sterowanych przez zaawansowane AI. Tych ostatnich podzielono na zróżnicowane frakcje – każda z nich ma dostęp do unikalnego arsenału i odmiennego wachlarza zagrywek taktycznych.
Scavengers będzie korzystać z potencjału obliczeń wykonywanych w chmurze. Związana z nimi platforma SpatialOS przejmie na siebie część ważnych procesów, by odciążyć tradycyjne serwery. Developer uważa, że dzięki temu uda się stworzyć bogaty, żywy i spójny świat. Chmurowa technologia umożliwi choćby wprowadzenie do wirtualnego środowiska większej liczby obiektów zależnych od AI.
Na pierwsze screeny i materiały wideo z rozgrywki jeszcze poczekamy. Midwinter Entertainment jest dopiero na początku bardzo długiej drogi. Małe studio ma jednak wielkie ambicje. Tego należało się spodziewać po ludziach, którzy w przeszłości tworzyli naprawdę głośne tytuły – Halo 5: Guardians, Battlefield 1, Halo 4, Battlefield 4, Halo: Reach, Battlefield 3, Call of Duty: WWII.
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.