Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Pillars of Eternity II: Deadfire – Na premierę poczekamy nieco dłużej

hraboll wtorek, 13 marca 2018, 17:17 News
PC

Twórcy obiecują, że nasza cierpliwość zostanie nagrodzona dopracowaną grą.

Pillars of Eternity II: Deadfire niestety nie trafi do sprzedaży na początku kwietnia. Aktualna data premiery to – na szczęście niezbyt odległy – 8 maja. Obsidian Entertainment wykorzysta dodatkowy czas na dopracowanie swojego dzieła.

W oficjalnym oświadczeniu developera czytamy:

Wiemy, że jesteście, tak samo jak my, podekscytowani nadchodzącą premierą Pillars of Eternity II: Deadfire. Zapewne domyślacie się, że Deadfire to ogromna gra – znacznie większa od oryginalnego Pillars of Eternity. Obsidian pracuje ciężej niż Abydon [bóg stworzenia i rzemiosła w uniwersum gry – dop. red], by każdy jej cal był niesamowity i uwzględniał świetne informacje zwrotne od fundatorów, którzy brali udział w beta-testach.


Na początku lutego Obsidian potwierdził, że jeszcze w tym roku klasyczny erpeg zostanie przeniesiony na PS4, XBO i Switcha. Za wersje konsolowe odpowiada zewnętrzny developer.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 14 marca 2018, 17:20   Muidus
@Darku22 Kalystos najlepiej to podsumował, finał był zbyt spłycony. Dlatego czekam na recenzje graczy o PoE2 ,a między czasie Pathfinder: Kingmaker
środa, 14 marca 2018, 16:24   Kalystos
@Darku22 To super. Tylko devsi zamiast skupić się na robieniu takiego rozbudowanego drzewka wyboru do tych misji, mogliby poświęcić czas na zrobienie gry hmm... ciekawej i wciągającej? Pillarsy to gra najwyżej średnia. Jedynie Biała Marchia cz. 1 trzymała wysoki poziom, ale część druga dodatku była wręcz fatalna. Stawiania tej gry na równi z klasykami nawet nie skomentuję, bo nie warto.
środa, 14 marca 2018, 14:45   Darku22
@Muidus Masz rację, wydaje Ci się. Duża pula opcji była blokowana, ze względu na Twoje wcześniejsze wybory, niektórzy w ogóle z Tobą wtedy nie gadali na dany temat. Czasem nawet poprzez to jaką płeć wybrałeś czy pochodzenie zmieniałeś nastawienie NPC'ów. Na Reddicie kiedyś ktoś dał taką rozpiskę co do Pillarsów to z tego co pamiętam decyzji było ponad 140, przy czym 50 było kluczowych.
środa, 14 marca 2018, 6:32   Muidus
@ Darku22 Nie pamiętam dokładnie, ale testowałem różne opcje, a moja postać miała dużo odblokowanych dialogów. Wydaje mi się, że wybór tych opcji dialogowych był kosmetyczny i do rozwiązań prowadziło wiele ścieżek.
wtorek, 13 marca 2018, 21:44   Darku22
@Muidus Które nie miały? Łatwo? Niektórych opcji w ogólnie nie mogłeś odblokować jak tylko inaczej zbudowałeś postać, stąd mój post o tym, że gre trzeba było przejść parę razy, bo niektóre decyzje automatycznie blokowały inne.
wtorek, 13 marca 2018, 21:15   Muidus
@Darku22 nie każda po za tym bardzo łatwo można było do tych opcji odprowadzić.
wtorek, 13 marca 2018, 20:53   Darku22
@Muidus Rzeczywiście niezbyt, każda misja miała przynajmniej 3-4 zakończenia, a żeby poznać wszystkie dycyzję, grę trzeba było przejść przynajmniej 3x.
wtorek, 13 marca 2018, 20:35   SilentBob
Polskie wydanie a polonizacja to nie jest to samo... -_-
wtorek, 13 marca 2018, 19:37   Therion95
Na razie nikt chyba nie wspominał o polskim wydaniu.
wtorek, 13 marca 2018, 19:28   snigonas
Swoją drogą, kto jest odpowiedzialny za polonizacje, ponownie Cenega czy jakaś inna firma?

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najważniejsze premiery grudnia [WIDEO]

News
sobota, 1 grudnia 2018

najwazniejsze-premiery-grudnia-wideo Grudzień być może nie kusi tak wieloma dużymi premierami jak październik i listopad, ale wcale nie oznacza to, że nie będzie w co grać w święta.

Komentarzy:
10

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
3

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Firma Vault-Tec zaprojektowała i zbudowała 122 schrony przeciwatomowe zwane kryptami. Oficjalnie miały one stać się schronieniem dla całej populacji USA, w praktyce dostali się do nich nieliczni wybrańcy, których szczęśliwcami bynajmniej nazwać nie można.

Komentarzy:
24

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z