14.11.2008, 05:45Lektura na 2 minuty

inFamous stawia na jakość

Nate Fox, z Sucker Punch, rozmawiając z redaktorami serwisu Eurogamer, przypomniał o pracach trwających nad grą inFamous.


artoor

inFamous zapowiedziany na zeszłorocznych targach elektronicznych E3 stanowi obecnie jedną z ważniejszych pozycji w planie wydawniczym Sony Computer Entertainment. Kilkominutowa prezentacja tytułu w czasie ostatniej odsłony Games Convention utwierdziło wielu posiadaczy konsol PS3, że inFamous zapowiada się obiecująco. Teraz oliwy do ognia dolewają sami twórcy, a dokładnie Nate Fox, Dyrektor Kreatywny ze studia Sucker Punch.

W wywiadzie dla serwisu Eurogamer mówi on o dużym błędzie, który obecnie popełniają producenci gier. Stawiają długość rozgrywki nad ogólną jakość programu, do czego ludzie z Sucker Punch nie chcą dopuścić w przypadku ich ambitnego projektu.

"Spójrzcie na God of War - to doskonała gra, klasyk, a przejście jej zajmuje tylko 7 godzin. GTA IV zajmuję 30 godzin, a ludzie chcieli więcej. To tylko pokazuje jak świetna jest ta gra. (...) Według mnie nie chodzi o długość, lecz jakość, a ponieważ kocham obie te produkcje, mam nadzieję, że twórcy nigdy nie będą celować w długie gry, natomiast postarają sie wpakować jak najwięcej frajdy na płytę - dowolnej długości. Tak właśnie robimy z inFamous." i powiedział Fox.

inFamous ma szanse pokazać się z dobrej strony i stać się jednym z tych tytułów, który nie znika z ust właścicieli maszynek Sony. Wciąż nie wiemy jednak dokładnie, kiedy gra zadebiutuje na rynku, pewne jest, że nie wcześniej jak w przyszłym roku.


Redaktor
artoor
Wpisów249

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze