Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITUnity 2018: Oszałamiająca prezentacja nowej wersji silnika [WIDEO]

Papkin środa, 17 stycznia 2018, 13:11 News

Wierzcie mi, wysokokalibrowy przymiotnik nie wziął się w tytule newsa znikąd!

Jeden z najpopularniejszych engine'ów doczekał się kolejnej edycji, która zadebiutuje (na razie w wersji beta) jeszcze w tym roku. Próbkę jej możliwości demonstruje materiał Book of the Dead.

Księga umarłych na razie jest nieinteraktywną prezentacją (ukazującą w akcji nowinki, w tym technologię Scriptable Render Pipeline), ale zostanie wkrótce udostępniona jako grywalny walking sim. Prezentacją, dodajmy, budującą. Roślinność wygląda kapitalnie (i wiarygodnie reaguje na wiatr), tekstury podłoża i drzew – dzięki wykorzystaniu fotogrametrii, z której użytek robią także Star Wars Battlefront II czy polski Get Even – ujmują realizmem, a "rozedrgana" kamera powinna wzmacniać immersję.

Z całą pewnością poprawi to jakość oprawy gier niezależnych. Unity to bowiem technologia używana przez producentów indie bardzo często. W ubiegłym roku skorzystały z niej między innymi Night in the Woods, Cuphead, Syberia 3 oraz Torment: Tides of Numenera.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 19 stycznia 2018, 12:29   AndrewRayan
Wygląda jak Crysis.
czwartek, 18 stycznia 2018, 19:23   McGrave
I tak jak już pisał CormaC realtime jest często na wypasionym sprzęcie (najmocniejszych kartach w SLI itd.) i w rezultacie niewiele znaczy dla graczy. Fajnie by było się dowiedzieć na jakim sprzęcie jak to chodzi zwłaszcza, że to też jest tak naprawdę prosta scena w sensie że można ją optymalizować do bólu w sposób jaki jest niemożliwy na potrzeby gier.
Może aż tak realistyczne to nie jest ani w animacji ani wzualnie, ale ma zaczepisty detal tak czy siak i takie pokazówki się zawsze fajnie ogląda :)
czwartek, 18 stycznia 2018, 19:08   McGrave
Nie porównujcie gier konsolowych z PC bo to nie ma sensu. Każda gra na konsolę (taka jak Horizon) na PC mogłaby wyglądać jeszcze lepiej zwyczajnie ze względu na różnicę w maksymalnych możliościach. Nawet jakby na PC były same gry z pixel artem to ten fakt się nie zmienia. A gry na PC ciężej prządą właśnie przez prostsze w obsłudze konsole więc jak ktoś mówi że na PC jest mało ładnych gier to tak jakby potwierdzał, że konsole są problemem więc co to niby za argument jest?
czwartek, 18 stycznia 2018, 15:41   Xellar
Questy w takich cRPGach przechodzą się same. Nie musisz się natrudzić, aby znaleźć rozwiązanie, bo wszystko masz podane jak na tacy. Zagraj sobie w takiego Deus Ex:Mankind Divided bez tych wszystkich ułatwiaczy. Z 40 godzinnej gry, automatycznie zrobi się gra na 200 godzin. Patrząc na kompleksowość poziomów, to istny labirynt. Dlatego tak bardzo cenię nowe Divinity, tam naprawdę nieraz trzeba się nagłośnić, żeby zrobić zadanie. I to jest fajne. "Grasz w grę", a nie latasz od znacznika do znacznika.
czwartek, 18 stycznia 2018, 15:34   Xellar
Moim zdaniem, gry kiedyś miały podobną długość, tyle że grało się w nie dłużej. Skąd ta pozorna sprzeczność w mojej wypowiedzi? Chodzi mi o te wszystkie ułatwiacze, które po drodze zaczęli pakować do gier. Masz mapki, mini mapki, znaczniki na mapkach, znaczniki w cRPGach z kim zagadać, żeby dostać questa, gra sama oblicza Ci najkrótszą drogę jak dostać się do celu, możliwość błyskawicznej podróży. Jesteś prowadzony za rączkę od pkt startowego do pkt docelowego, nawet nie skupiając się na samej drodze.
czwartek, 18 stycznia 2018, 12:04   jacu
@Aargh: Oczywiście, że będę wierzył w co będę chciał. Nikogo do sądu podawał nie będę. Spływa po mnie to czy to render czy animacja. Wyraziłem jedynie moją opinię do której nie mam zamiaru nikogo przekonywać. A Tobie zalecam zluzowanie gaci.
czwartek, 18 stycznia 2018, 9:46   jacu
@Aargh: Bo tak napisali? Nie uwierzę póki nie zobaczę interakcji.
czwartek, 18 stycznia 2018, 7:32   jacu
Nieinteraktywna prezentacja? Czyli po prostu animacja (nierenderowana w czasie rzeczywistym).
Więc na razie opadu szczęki brak.
czwartek, 18 stycznia 2018, 1:32   Kimahri
Chciałbym dodać, że takiego Quake'a też da się przejść w 5-6 godzin
czwartek, 18 stycznia 2018, 0:24   Junx
To teraz czekamy na wyjście nowej wersji silnika i potem aktualizacja silnika w Escape from Tarkov, już rączki zacieram :D

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
5

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
1

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z