9
16.01.2018, 11:53Lektura na 2 minuty

Fortnite Battle Royale: Na mapie pojawią się miasta, bagna i podziemne labirynty [WIDEO]

Nowa aktualizacja przyniesie architektoniczne (i topograficzne!) perwersje.


Mateusz Witczak

Darmowy tryb Battle Royale do Fortnite'a to temat chodliwy, od czasu jego opublikowania (we wrześniu) moduł ściągnęło ponad 40 mln ludzi, a liczba jednocześnie grających zatrzymała się ostatnio na przeszło dwóch milionach.

Wszyscy, którzy obcują z produkcją Epic Games, powinni zainteresować się łatką, która pojawi się w bliżej nieokreślonym momencie bieżącego tygodnia. Szczegóły na temat nowinek zdradza poniższy materiał.

Że plansza powinna doczekać się reformy, developerzy byli pewni od jej premiery. W rozmowie z PCGamesN David Spalinski, główny projektant poziomów Fortnite'a, przyznaje:


Jedną z rzeczy, którą chcieliśmy dodać, była większa liczba interesujących miejsc. Punktów, w których gracze mogą gromadzić się, spotykać i walczyć o różne rodzaje broni i cenny łup. 


Na zaktualizowanej mapie pojawi się pięć nowych miejscówek, w tym chociażby Tilted Towers, największe dotychczas miasto, które chce nas skusić tyleż wielopiętrową, co gęstą zabudową. Ponadto zwiedzimy podziemną kopalnię Shifty Shafts, a na dotychczas pustawym północnym zachodzie wyrosną Haunted Hills, Snobby Shores i Junk Junction. Gdzieniegdzie, z dala od większych ośrodków, pojawią się zaś pojedyncze budynki, które również powinny dodać wysłużonej planszy trochę powabu.

Starą i nową wersję mapy możecie porównać dzięki poniższym grafikom.


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Developerzy zamierzają wizualnie zróżnicować wyspę, dzieląc ją na bagna, równiny, farmy i góry. Zastrzegają ponadto, że uważnie wsłuchują się w głosy społeczności, starając się (przykładowo) zbalansować ilość amunicji obecną w poszczególnych regionach.

Epic zastrzega, że to dopiero początek i w nadchodzącym miesiącach możemy liczyć na kolejne reformy mapy.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze