Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Lords of the Fallen 2: CI Games dostało kredyt na produkcję

Ninho wtorek, 9 stycznia 2018, 12:03 News
Lords of the Fallen
Lords of the Fallen

Sequel Lords of the Fallen i dwie inne gry pochłoną łącznie 100 milionów złotych.

CI Games podpisalo z mBankiem umowy kredytowe pod zastaw 15 milionów akcji firmy. Dzięki temu developer otrzymał łączną kwotę 35 milionów złotych. Pieniądze te, wraz z pulą środków własnych, mają zostać przeznaczone na trzy duże projekty, które mają powstać do 2020 roku za łączną kwotę 100 milionów złotych. Spora część pozyskanych funduszy (30 mln zł) stanie się dostępna dopiero wraz ze startem fazy produkcyjnej Lords of the Fallen.

Na temat kondycji firmy i planów na najbliższe lata wypowiedział się członek zarządu CI Games, Maciej Nowotny:

CI Games jest obecnie w bardzo dobrej sytuacji finansowej, a prace nad naszą najbliższą premierą realizujemy ze środków własnych. Zgodnie ze strategią, chcemy opierać nasz rozwój o bardziej zróżnicowane portfolio tytułów. Naszym celem w ciągu 3 lat jest inwestycja w minimum trzy istotne projekty o wartości ok. 100 mln zł łącznie, dlatego już od kilku miesięcy prowadziliśmy rozmowy dotyczące średnioterminowego finansowania bankowego, które właśnie zakończyliśmy, podpisując umowę kredytową

26 stycznia na rynku pojawi się darmowa aktualizacja do Sniper Ghost Warrior 3, która wprowadzi do tytułu tryb multiplayer, o którym pisaliśmy TUTAJ. Nowotny w komunikacie firmy zastrzegł również, że wbrew słabej prasie gra sprzedała się bardzo dobrze:

Według naszej wiedzy Sniper Ghost Worrior 3 był zdecydowanie największą globalną premierą polskiej gry ubiegłego roku pod względem osiągniętych przychodów. Jednocześnie sprzedajemy inne gry z naszego portfolio.

Jeszcze w połowie ubiegłego roku firma informowała o tym, że odchodzi od gier AAA. Ta decyzja zdaje się podtrzymana, mimo że, jak donosiliśmy TUTAJ, Sniper Ghost Warrior 3 rozchodził się na tyle dobrze, że na jesieni trzeba było zlecić tłoczenie kolejnych jego egzemplarzy.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 10 stycznia 2018, 9:15   Ptaszor
Robią LotF2 bez Tomasza Gopa? Po drugie: odchodzą od AAA, czyli co, 30 mln złotych nie wystarczy na Lordsów jako tytuł AAA? Wiedźmin 2 miał chyba porównywalny budżet (bez kosztów promocji).
wtorek, 9 stycznia 2018, 16:47   brylas1973
@FryingPan no trochę pojechałem.Gram w gry praktycznie od początku ery gier na pc.Tak,jestem już starym zgredem i Dark Souls mnie nie kręci.Ale każualem też nie jestem."Lords of the fallen"objechałem dwa razy różnymi postaciami.Lordsy są sporo lżejsze od Soulsów i bawiłem się przy nich dobrze.Co do "Dark souls"to mam na Steam wszystkie 3 części ale cierpliwości do nich brak.
wtorek, 9 stycznia 2018, 15:48   gamingman21
Skoro ja przeszedłem lotfa to koledzy wcześniej jacyś słabi są. A nie mam talentu do dark souls.... Ani cierpliwości. Gra była ok ale tylko ok.... I fabularne wymiękłem na końcu baaaardzo.
wtorek, 9 stycznia 2018, 14:48   Batushka
City Interactive to Uwe Boll sceny growej.
wtorek, 9 stycznia 2018, 14:31   arturdzie
Rok lub dwa lata temu, gdy nasze państwo rozdawało dotacje dla polskich developerów, to CI Games dostało dotację na jakąś przygotówkę gdzie tytułu już nie pamiętam. A przed nowym rokiem CI Games w konferencji dla inwestorów zapowiedziało, że pracuje nad shooterem taktycznym.
wtorek, 9 stycznia 2018, 14:17   FryingPan
@brylas1973 to żeś pojechał. Czyli ich gry sa dla przegrywów życiowych? No ciekawe, że połowa mojej firmy zagrywa się w Dark Soulsy. Oj, ale jak to? Pracują i potrafią połączyć prace z graniem? Szalone! Musi być z ciebie uber casual brnący przez gry na easy, skoro uważasz, że Dark Soulsy sa jakieś uber trudne xD
wtorek, 9 stycznia 2018, 14:15   wielki0fan0gier
Co innego, gdybym zatrzymał się w połowie... no ok, trzeba posiedzieć. Ale żeby już po 30 minutach gry się nie dało przejść - żenada. Snipery od nich to dobre gry... nie rozumiem hejtu na 3. Pewnie Amerykanie sypnęli dziennikarzom, bo sami wydają co najmniej równie złe gry. Cwaniaczki sami nie zrobili lepszego AI, niż CI Games, dlatego ciągle klepią gry multi. A jak CI wydało single, to jakie to kiepskie... a gra jest równie dobra, jak ostatni Far Cry.
wtorek, 9 stycznia 2018, 14:11   wielki0fan0gier
Ja w LOTF zatrzymałem się już na drugim bossie. Pierwszy jest treningowy, więc poszło łatwo... ale zaraz potem zaczyna się prawdziwa rozgrywka i na najłatwiejszym poziomie trudności kilka razy przegrałem, co oczywiście oznaczało powtórzenie całego kilkunastominutowego poziomu. Przeszedłem wszystkie Jedi Knighty, Baldursy, Gothici, Wiedźminy... parę gier logicznych i kilka starych, na prawdę trudnych, platformówek. A tego nie dałem rady... także to z grą jest coś nie tak, a nie ze mną.
wtorek, 9 stycznia 2018, 13:47   brylas1973
@talon Toż to przecież klon "znakomitego"Dark souls.Ciągłe odradzanie się przeciwników i poziom trudności dla masochistów oraz ludzi,którzy nie mają co robić w życiu tylko grają.

O autorze

Ninho
Ninho
Redaktor prowadzący dział Info i szef newsroomu cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

20-osobowy zespół, kilkadziesiąt wyjazdów do Czarnobyla, 114 lustrzanek, ponad 3000 wspierających na Kickstarterze, 200 tysięcy wpłaconych dolarów. Duże liczby i nie mniejsze oczekiwania – oto Chernobylite.

Komentarzy:
1

Bunt (ang. Riot) – rzeczownik

(1.1) sprzeciw, protest, opór

(1.2) wystąpienie grupy ludzi przeciwko jakiejś władzy

Komentarzy:
40

Zbiórka na Kickstarterze może być iskrą, która rozpali głowy odbiorców, roznieci zainteresowanie mediów i stanie się początkiem gorących biznesowych przyjaźni. Ci, którzy ją odpalili, przestrzegają jednak: igrając z ogniem, łatwo się sparzyć.

Komentarzy:
0

Polacy z SoulFire tworzą prequel Gothica, którego akcja ma się toczyć na dekadę przed utkaniem magicznej bariery, a za scenografię posłuży wyspa, gdzie dołączymy do strażników miejskich lub gildii kupieckiej. Zagadka: o jaki projekt chodzi?

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z