6
27.11.2017, 17:46Lektura na 1 minutę

Ode: Ubisoft nagle wydaje platformówkę o piankowym cukierku, który instrumentalnie traktuje środowisko [WIDEO]

I promuje tytuł zwiastunem, przy którym zaczniecie tupać nogami i rytmicznie podrygiwać.


Mateusz Witczak

Zespół odpowiedzialny za Grow Home pozwoli nam zaprzyjaźnić się z Joy (Joyem?), przypominającym piankowego cukierka protagonistą, który podróżuje zamknięty w bańce przez kolorowy świat i zbiera świetliste kulki.

Brzmi angażująco, nieprawdaż?

Bajer polega na tym, że, jak tłumaczy Jack Couvela z odpowiedzialnego za grę zespołu...


Wszystko w tym świecie jest instrumentem. Wszystko ma swój własny głos, swój własny dźwięk.


Słowem: obijając się o elementy otoczenia, usłyszymy flety, puzony i gitary basowe. 

Ponadto produkcja ma ujmować minimalizmem. Interfejs ograniczono do minimum, a developerzy w żaden sposób nie wskazują nam, czym powinniśmy się zająć. W grze nie znajdziemy przeciwników, gdyż (znów Couvela):


Chcieliśmy budować wokół emocji, eksploracji i eksperymentu. Nie ma tu nakazów i zakazów, nie ma przeciwników. To list miłosny do radości i muzyki, jesteśmy bardzo dumni tworząc grę, która traktuje właśnie o tym.


Rzecz debiutuje na PC już... dziś. Jej pierwszy zwiastun możecie obejrzeć poniżej.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze