3
6.11.2017, 11:19Lektura na 1 minutę

Overwatch: Wczesna wersja była bardzo wczesna [WIDEO]

Nowy materiał pozwala nam spojrzeć, jak shooter Blizzarda prezentował się w pieluchach.


Mateusz Witczak

Smuga strzelająca laserami z oczu, nienaturalnie przemieszczająca się Wdowa, dojrzewający Farah i Hanzo, implementacja systemu fizyki, Świątynia Anubisa z bardzo symbolicznymi teksturami, prototypy animacji i zdolności...

Poniższy materiał to gratka dla wszystkich, którzy chcieliby się dowiedzieć, jak długą drogę Overwatch przeszedł od etapu bardzo surowych buildów do ubiegłorocznej premiery.

Od tego czasu tytuł ograło 35 milionów ludzi! Developerzy wciąż mają zresztą apetyt na zwiększenie stanu posiadania, stąd BlizzCon przyniósł wiele atrakcyjnych wieści z overwatchowego poletka. Hanzo dołączył do grona czempionów siostrzanego Heroes of the Storm, specjaliści od marketingu Zamieci przedstawili też nową mapę i nową postać, z kolei Reinhard odtrzymał grzechu warty film animowany


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze