13
11.10.2017, 11:21Lektura na 1 minutę

Blizzard szuka ludzi, którzy rozumieją uniwersum Overwatcha

Chodzi o nową grę? Pełnometrażowy film animowany? Free-to-playową karciankę z mefistofelicznie zaprojektowanym systemem mikropłatności i mechaniką zerżniętą z Hearthstone'a?!


Mateusz Witczak

Oto jest pytanie. Kalifornijczycy opublikowali na swoje stronie ogłoszenie, którym szukają pracowników mających dłubać nad "niezapowiedzianym projektem". Co jednak ciekawe – wymagana jest "znajomość i zrozumienie uniwersum Overwatcha". 

Nie jest pewne, czy chodzi o spin-offa, nową odsłonę czy może... dłuższą animację (Blizzard sukcesywnie promuje grę, wypuszczając kolejne krótkie filmiki na temat czempionów). Ta ostatnia opcja wydaje się jednak najmniej prawdopodobna. Od potencjalnych kandydatów wymagane są (m.in.) "umiejętność wykorzystania grafik koncepcyjnych jako inspiracji do stworzenia epickich assetów" i "używanie next-genowych materiałów, narzędzi i pipeline'ów", co ma się przydać przy "kreowaniu rekwizytów, broni i być może postaci", jakie zostaną później wykorzystane w nowej produkcji. Sugeruje się też doświadczenie przy projektach podobnych do sieciowego shootera.

Z pozostałych wieści: w Overwatchu właśnie rozpoczął się halloweenowy event, w którym możecie zgarnąć garść nowych skórek.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze