6
10.10.2017, 10:54Lektura na 1 minutę

Wiedźmin 3: Dziki Gon – Jak powstawały questy? [WIDEO]

Dziesięciolecie serii to niezła okazja, by zajrzeć za kulisy pracy Redów. 


Mateusz Witczak

Ekipa Noclip potraktowała temat niezwykle kompleksowo – opowiadając o pierwszym zaprezentowanym publicznie zadaniu (tym z lodowym gigantem), ale nie wzbraniając się przed opowieściami o problemach przy tworzeniu Białego Sadu czy słynnych sekwencji z Krwawym Baronem. Szefujący projektantom Mateusz Tomaszkiewicz tłumaczy, jak zmieniło się podejście zespołu od czasów "dwójki" i jak Redzi uczyli się metodą prób i błędów projektowania questów w otwartym świecie. 

To niejedyny materiał na temat Redów, jakie możemy obejrzeć na tym kanale. Wcześniej pochylono się nad historią studia...

...wspomniano pierwsze odsłony cyklu...

...oraz uchylono rąbka tajemnicy na temat projektu świata.

Przypomnijmy, że również Polacy nakręcili niezgorszy dokument o historii gradaptacji Wiedźmina. Niemal dwugodzinny materiał możecie obejrzeć pod tym adresem.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze