Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITPES 2018: Porównanie grafiki na PC z ubiegłoroczną edycją [WIDEO]

Ninho środa, 13 września 2017, 13:03 News

Jak można było się spodziewać, jest lepiej.

Już dawno temu Konami zapowiadało, że poświęci pecetowej edycji nowego PES-a dużo więcej uwagi niż poprzednio. Teraz możemy przekonać się o tym na własne oczy, przynajmniej w zakresie grafiki. Dzięki opublikowanemu przez Candyland porównaniu możemy przyjrzeć się, co zmieniło się w oprawie pecetowego Pro Evolution Soccer na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy.

Od razu rzucają się w oczy zdecydowanie lepsze trybuny – to już nie jednakowe modele, często wyglądające jak kartonowe makiety. Zróżnicowanie ubioru fanów sprawia, że zbliżenia nie kłują już tak w oczy. Zresztą spore zmiany widać także w powtórkach: poza wspomnianymi trybunami świetnie wygląda trawa, która nie jest już jednolitym dywanem. Jeśli przyjrzymy się natomiast twarzom piłkarzy, możemy łatwo dojść do wniosku, że już przed rokiem było bardzo dobrze, a teraz jest jeszcze lepiej. Szczególnie z punktu widzenia nas, Polaków, bo dzięki licencji na Biało-Czerwonych większość naszych reprezentantów została wiernie odwzorowana.

Od siebie, po 15 godzinach z PES-em 2018, spieszę niestety zawiadomić, że wciąż kuleją licencję. Stąd też taki Lewandowski, choć wygląda świetnie, jest wolnym zawodnikiem – z niemieckich drużyn udało się pozyskać jedynie RB Lipsk, Borussię Dortmund i Schalke 04 Gelsenkirchen. Oznacza to, że wszystkie gwiazdy Bayernu Monachium są do wzięcia z wolnego transferu w trybie kariery.

Dobre wiadomości mam natomiast w temacie rozgrywki. Choć nowa odsłona PES-a wyraźnie zwolniła, to wciąż potrafi być widowiskowa, głównie dzięki systemowi zagrań z klepki. Do tej pory serwery były wyłączone, więc nie wypróbowałem wszystkich możliwości, jednak zabawa w co-opie nawet z botami jest przyjemna, choć trzeba przywyknąć do jej specyfiki. Cieszy natomiast powrót meczów losowych drużyn – wybieramy do czterech zespołów/lig, z których losowani są piłkarze tworzący naszą kadrę. 

Pro Evolution Soccer 2018 zadebiutuje w Europie już jutro, 14 września.

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 13 września 2017, 18:43   Tomek11PL
@elvennor Lubię klepać i grać atakiem pozycyjnym - w pełnej wersji nie ma z tym problemu, bo można dowolnie ustawić drużynę ;) Przed wydaniem werdyktu muszę jeszcze pograć w Fifę, ale póki co PES na pececie podoba mi się bardzo.Inna sprawa, że licencji jest śmiesznie mało i bez nieoficjalnych patchy się nie obejdzie.
środa, 13 września 2017, 15:44   elvenoor
Atak pozycyjny przestał działać - zasadniczo im dłużej trzymam piłkę w środku pola, tym mniejsza szansa na sukces. Skrzydła się nie podłączają do gry. Pomoc przestaje podchodzić do akcji w określonym punkcie boiska. Z tego co widzę, nie można dać przeciwnikowi się ustawić, więc cały czas gania się od pola karnego do pola karnego. Dodatkowo wzrost w grze jest kluczem - wszystko na długie przebicie i zgrywanie z głowy.
środa, 13 września 2017, 15:43   elvenoor
Co jest nie tak? Przede wszystkim - z jakiegoś powodu w demo usunięto możliwość modyfikowania formacji. Muszę grać takim ustawieniem, jakie Konami przypisało do danej drużyny. Nie mogę więc w trakcie meczu modyfikować ustawień i łatać dziur, które zauważam. To samo tyczy się sposobu rozgrywania - nie mogę ustawić, czy drużyna ma grać pressingiem, czy przyjmować przeciwnika u siebie. Nie mogę ustawić jak wysoko ma grać obrona, nie mogę ustawić jak mają pracować skrzydła.
środa, 13 września 2017, 13:51   Damian77777
Jeszcze tylko 1 dzien i sie zacznie ostre łupanie w Pesika :)

O autorze

Ninho

Podobne newsy

Pro Evolution Soccer 2018: Coraz więcej licencji...

News
piątek, 25 sierpnia 2017

pro-evolution-soccer-2018-coraz-wiecej-licencji ...ale wciąż daleko za Fifą.

Komentarzy:
5

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Jeśli myślicie, że dzisiejsze przepychanki na rynku konsolowym są zacięte, to musicie sięgnąć po „Wojny konsolowe” Blake’a J. Harrisa. Obszerna lektura to karkołomna, ale udana próba przybliżenia najbardziej zaciętej rywalizacji w historii branży. Rywalizacji, z której tylko jedna strona mogła wyjść zwycięsko.

Komentarzy:
3

Jean-Marc Gueney, główny projektant gry, o tym, na czym polega "oficjalność" tytułu, co może odnaleźć w nim osoba znająca Cthulhu wyłącznie z "South Parku", i czy w tym szaleństwie jest metoda.

Komentarzy:
8

Twórcy "duchowego następcy Final Fantasy Tactics" zebrali 660 tys. dolarów, po czym... zaprzestali produkcji. Dokończą ją ludzie odpowiedzialni za gry o Barbie i Kung Fu Pandzie.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z