Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Śródziemie: Cień wojny – Gameplay zabiera nas na wycieczkę do Cirith Ungol [WIDEO]

Cursian niedziela, 13 sierpnia 2017, 11:18 News

Twórcy zapraszają do "podniebnej fortecy".

Najnowszy materiał z Cienia wojny koncentruje się na regionie Cirith Ungol, kojarzonym przede wszystkim z tunelami Szeloby. Autorzy omawiają jednak mocno rozbudowaną wertykalnie wysokogórską fortecę, zachwalając zwłaszcza jej zalety wizualne. Z nagrania można się dowiedzieć, że podczas produkcji gry stosowano technikę fotogrametrii, wykorzystując ją między innymi do tworzenia realistycznie wyglądających skał. Jeśli obejdzie się bez niespodzianek, efekty prac grafików (i całej reszty) będziemy mogli osobiście sprawdzić 10 października.  

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 13 sierpnia 2017, 22:51   Shaddon
@Xellar
U wielu osób, w tym u mnie, zainteresowanie grą twórcy zdążyli już skutecznie ugasić samą tylko zapowiedzią wprowadzenia mikropłatności ("nieobowiązkowych", he, he...). Proponuję rzucić okiem na prezentację tego systemu w akcji, a zapewne zauważysz, że tak naprawdę zbudowano wokół niego całą rozgrywkę. Jeśli teraz nie zareagujemy i będziemy im wpychać do kieszeni pieniądze, wkrótce takie zagrywki staną się rakotwórczym standardem na miarę DLC.
niedziela, 13 sierpnia 2017, 20:14   Xellar
No i jest jak piszesz, spojlerują o kwestiach fabularnych, a to o czym powinni mówić w tym momencie czyli mechanika, model biznesowy itd pomijają. Choć mogę się mylić, bo opieram się na tym co napisałeś. Jak wcześniej pisałem, nie śledzę ich devs' diary.
niedziela, 13 sierpnia 2017, 20:10   Xellar
@Scorpix,
Dlatego ja nie śledzę, a wręcz można powiedzieć, że unikam jakichkolwiek filmików od devów tak na pół roku przed premierą tytułu. Nie chce sobie spojlerować gry. Akceptuje fakt, że to czéść szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej podsycającej zainteresowanie grą i gdyby tego nie było, gry sprzedawałyby sie zdecydowanie gorzej. Akceptuję, choć nie rozumiem. Nie rozumiem po co ludzie chcą wiedzieć WSZYSTKO przed premierą, choć może u mnie stąd, że największą frajdę daje mi odkrywanie tego samemu.
niedziela, 13 sierpnia 2017, 15:42   Scorpix
Do premiery opowiedzą chyba o wszystkich regionach i postaciach występujących w grze, bo po co je samemu poznawać, skoro można włączyć filmik na youtube i dowiedzieć się o każdym pagórku w danym regionie.
Lepiej, żeby yeraz pokazali, jak prezentuje się proces nabywania darmowej waluty i ile w tym jest grindu, bo skoro są mikropłatności, to pewnie też jest i grind.

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Jedną z nowości, jakie Sudden Strike 4 serwuje graczom, jest system generałów, których dobieramy przed misjami. Jaki wpływ mają oni na sposób prowadzenia walki? Kogo wyselekcjonowano spośród aliantów, nazistów i sowietów?

Komentarzy:
3

W czwartej odsłonie Sudden Strike’a do naszej dyspozycji oddanych zostało ponad sto jednostek militarnych. Opisaliśmy dla was cztery słynne maszyny, którymi przyjdzie nam pokierować podczas gry.

Komentarzy:
1

Za nami premiera jednej z najbardziej wyczekiwanych powieści ze świata World of Warcraft – od 2 sierpnia w księgarniach znaleźc można "World of WarCraft: Arthas. Przebudzenie Króla Lisza" pióra Christie Golden. Jak się zaczął fenomen znawców światów wykreowanych przez firmę Blizzard? Wróćmy na chwilę do początków...

Komentarzy:
5

To monitor dla graczy – podkreślam to, by potem nie było problemów z oceną wad i zalet.

Komentarzy:
7

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z