19
3.08.2017, 17:49Lektura na 1 minutę

Assassin’s Creed Origins pozwoli zwiedzać grobowce

Podczas ich tworzenia kontaktowano się z historykami, by upewnić się, że wszystko będzie wyglądało jak trzeba.


Paweł „Cursian” Raban

Jak wiadomo, akcja najnowszej odsłony Assassin’s Creed będzie toczyła się między innymi w Egipice, więc możliwość penetrowania zakamarków potężnych grobowców nie powinna nikogo dziwić. Twórcy zapewniają, że przyłożyli się do roboty i starali się sprawić, by każdy z nich wyglądał na tyle realistycznie, na ile to tylko możliwe. Podczas projektowania lokacji regularnie konsultowano się z historykami, by nabrać większego pojęcia o tym, jak w rzeczywistości wyglądały tego typu miejsca. W trakcie zabawy zwiedzimy ich co najmniej kilka, a część bazuje na realnych strukturach, które zbadali autorzy gry. Przykładowo układ sal i korytarzy jednej z piramid przeniesiono z realnej budowli, ale przygotowano też kilka fikcyjnych niespodzianek w rodzaju ukrytych komnat. Jeśli chodzi o rozgrywkę, grobowce będą stawiały przede wszystkim na zagadki środowiskowe, co oznacza, że najpewniej możemy spodziewać się czegoś w rodzaju analogicznych miejsc z Assassin’s Creeda II.


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3207

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze