Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITWolfenstein II: The New Colossus – Bardzo nietypowy zwiastun [WIDEO]

Cursian czwartek, 13 lipca 2017, 21:16 News

Są chętni na mały teleturniej?

Nowy materiał promocyjny drugiej części Wolfensteina zdecydowanie wybija się ponad to, co zazwyczaj widujemy. Jego autorzy postanowili zabawić się konwencją i proponują nam spojrzenie na jeden z amerykańskich teleturniejów, który po zwycięstwie nazistów został przerobiony na niemiecką modłę i przyczynia się do promowania jedynej słusznej wizji świata. Obywatele mają za zadanie popisać się przed kamerami znajomością mowy Goethego lub liczyć się z konsekwencjami. Zapraszamy na „Po niemiecku, albo...!”.

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 15 lipca 2017, 18:13   Dodo1233
Z tego co wiem to to się nazywa mega-tekstury, czy jakoś tak, czyli jest wielka tekstura zamiast wielu małych i dlatego są takie problemy z wczytywaniem ich i chyba dodatkowa tak dużo gra zajmuje.
piątek, 14 lipca 2017, 23:16   fanboyfpsow
BTW Wolf old blood trochę lepiej wyglądał niż the new order.
piątek, 14 lipca 2017, 23:15   fanboyfpsow
Terminus to jest specyfika tego silnika w Rage jest to samo. Ten id teh 5 ma jakąś dziwną technologię z tymi teksturami kij wie o co w tym dokładnie chodzi. Na szczęście w id teh 6 z tego zrezygnowali i różnica jest odczuwalna.
piątek, 14 lipca 2017, 23:07   Terminus223
@TiReX1 nie wiem jakim cudem,gram teraz w old blood na fx 6300 podbitym na 4.5ghz z rx 480 8 gb i mi fps na bardziej otwartych lokacjach spadają do 40 a doczytowanie tekstur to katastrofa,próbowałem każdej opcji i nadal tego paskudstwa nie mogłem się pozbyć
piątek, 14 lipca 2017, 22:40   TiReX1
Fanboyfpsow odpowiedziałeś sobie sam, ta opcja faktycznie wymagała więcej pamięci, dodatkowo z każdą godziną gry gra zapychala powoli pamięć, i jak miałeś mało to miałeś tego efekty.
piątek, 14 lipca 2017, 16:45   fanboyfpsow
Dyski mam 2 jeden to maxstor 500 gb a drugi seagate 1tb oba hdd. Procesor to intel i 5 3550 3,70ghz
piątek, 14 lipca 2017, 16:04   greedosk
@fanboyfpsow jaki masz dysk i procesor ?
piątek, 14 lipca 2017, 15:12   fanboyfpsow
Gra mi chodziła dobrze spadków fps nie miałem tylko Wiecznie doczytywały się tekstury które z daleka wyglądały w miarę ok tyko jak już patrzyło się na nie z blizka to było paskustwo a Fps y zaczęły spadać dopiero wtedy gdy dało się tą opcję szybkiego doczytywania tekstur czy jakoś tak to gra zaczęła się przycinać tak jak by pamięć grafiki lub ramu nie wyrabiała. Ja posiadam leciwego już ale jeszcze dającego radę GTX 660 A za to doom ten najnowszy na id teh 6 wygląda i działa pięknie. Więc dla tego cieszę
piątek, 14 lipca 2017, 14:04   wernetto
@fanboyfpsow ja takiego problemu też nie miałem, gra wyglądał świetnie, a grałem jeszcze na karcie radeonie 6950 1GB i śmigało w 1080p (medium-high). Świetna optymalizacja, skoro gra działała nawet na karcie ledwo spełniającej minimalne wymagania.
piątek, 14 lipca 2017, 13:15   TiReX1
fanboyfpsow te problemy musiałeś mieć tylko ty, ogrywalem new order na Intel q8200 i gtx 960 na najwyższych możliwych ustawieniach i miałem stałe 60fps, gra miała jeden błąd po kilku godzinach trzeba było ja zrestartowac, prawdopodobnie zapychala pamięć, co nagle powodowało spadek fps, ale wystarczył restart więc albo miałeś słaba kartę grafiki albo może 2gb ramu innej możliwości nie widzę

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Jeśli myślicie, że dzisiejsze przepychanki na rynku konsolowym są zacięte, to musicie sięgnąć po „Wojny konsolowe” Blake’a J. Harrisa. Obszerna lektura to karkołomna, ale udana próba przybliżenia najbardziej zaciętej rywalizacji w historii branży. Rywalizacji, z której tylko jedna strona mogła wyjść zwycięsko.

Komentarzy:
3

Jean-Marc Gueney, główny projektant gry, o tym, na czym polega "oficjalność" tytułu, co może odnaleźć w nim osoba znająca Cthulhu wyłącznie z "South Parku", i czy w tym szaleństwie jest metoda.

Komentarzy:
8

Twórcy "duchowego następcy Final Fantasy Tactics" zebrali 660 tys. dolarów, po czym... zaprzestali produkcji. Dokończą ją ludzie odpowiedzialni za gry o Barbie i Kung Fu Pandzie.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z