Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Monster Hunter World: Wyciekł pierwszy pokaz rozgrywki, wersja na PC opóźniona [WIDEO]

Cross sobota, 17 czerwca 2017, 12:07 News

Jakiś śmiałek nagrał podręczną kamerą pokaz gry na E3 za zamkniętymi drzwiami.

Trwające ponad 20 minut nagranie pojawiło się niespodziewanie na chińskim serwisie Bilibili, skąd gracze szybko zaczęli je pobierać celem udostępnienia w innych częściach internetu (gdyby powyższy link przestał działać, skorzystajcie z tego). Z tego, co udało mi się wywnioskować mimo nędznej jakości obrazu, system walki wygląda równie znakomicie jak w poprzednich częściach – nie jestem za to przekonany, czy bieganie za świetlikami celem "wytropienia" poszukiwanego monstrum jest lepszym pomysłem niż zwyczajne podbieganie do jego leża w poprzednich częściach. Oby podobnych pomysłów było jak najmniej, bo chcę móc zawsze jak najszybciej dojść do sedna MonHuna, czyli starć z gigantycznymi bestiami.

Tymczasem w wywiadzie z portalem Glixel producent gry, Ryozo Tsujimoto, przeczy opiniom, jakoby gra miała zostać uproszczona z myślą o zachodniej publiczności – za to przyznaje, że prawdopodobnie pecetowa wersja Monster Hunter World ukaże się później. Capcom Osaka nie ma doświadczenia z komputerami osobistymi, dlatego chce spędzić nad tworzeniem konwersji odpowiednio dużo czasu, by była ona właściwie zoptymalizowana. Dotychczasowe porty na tym samym silniku (Dragon's Dogma: Dark Arisen, seria Resident Evil), które można kupić na Steamie, były więcej niż przyzwoite. Oby ten kontynuował dobrą passę.

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 18 czerwca 2017, 4:50   Scorpix
Cóż Monster Hunter jest czasem nazywany Dark Soulsem w wersji Extreme. Żeby upolować coś pokaźnego i przeżyć walkę, trzeba było bardzo długo się przygotowywać. Tutaj wygląda to jakoś za prosto.
niedziela, 18 czerwca 2017, 0:20   mapokl
Nie mogę oceniać trudności samej walki, bo ewidentnie ktoś podkręcił obronę graczy, że potwory zadają minimalne obrażenia, a AI i częstotliwość ruchu/ataku odpowiada najwyżej low-rankowi, ale jest to zrobione dla pokazu, w grze tak łatwo to z pewnością nie będzie (przynajmniej mam nadzieje). Ale przez to nijak nie można tego oceniać.
niedziela, 18 czerwca 2017, 0:11   mapokl
To są pierdoły które wskazują ogólny kierunek gry. Zresztą leczenie+zmiana ekwipunku to nie jest pierdoła. I co niby mam innego oceniać? Grafikę i inne wodotryski? Wiem, że wielu na dźwięk "otwarty świat" itd uruchomiła się wyobraźnia, że będzie jak Far Cry i sobie będziemy latać po wyspie(dobrze, że tak jednak nie ma). Podobnie dużo osób się zachwyca, że będzie prawdziwe tropienie itd, kiedy to jest pierdoła, bo to fajne w wiedźminie gdzie na potwora polujemy raz, a nie 50 razy.
sobota, 17 czerwca 2017, 23:16   SiopeR
@mapokl wymieniłeś same pierdoły, które w normalniej grze tylko denerwują, wole już te robaki zamiast paintballi
sobota, 17 czerwca 2017, 21:06   mapokl
Możliwość zmiany ekwipunku w trakcie misji - brak konieczności przygotowań przed questem
Samonaprowadzające świetliki (Po zbadaniu dwóch czy X śladów, będą dokładnie pokazywać drogę do dowolnego potwora czy punktu na mapie)
Błyskawiczne leczenie potionkami, zamiast długiej animacji
= Zupełny brak ułatwień.
sobota, 17 czerwca 2017, 17:02   adul
Nie widzę najmniejszego problemu z tym, że port na PC zostanie wydany później.
To nawet dobrze, bo gdy nie muszą się śpieszyć, to Japończycy potrafią wypuszczać całkiem dopracowane wersje PCtowe.
sobota, 17 czerwca 2017, 13:15   Kawalorn
Oh toto na PC będzie? Nie wiedziałem. Fajnie. Mało wiem o grze ale chętnie spróbuję.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Najnowsza część Wolfensteina idealnie wstrzeliła się z premierą w 25-lecie serii. A może jednak 36-lecie?

Komentarzy:
7

Czy naziści rzeczywiście byli bliscy stworzenia broni słonecznej? Czy latające spodki widywane na niebie są produkcji niemieckiej? Pewnie nie, ale mimo to hitlerowska maszyna wojenna ma na swoim koncie wiele wyprzedzających swoje czasy koncepcji, a także zrealizowanych projektów. Przyjrzyjmy się niektórym z nich.

Komentarzy:
12

Mimo tytularnego odwołania do początków Origins zdradza reformatorskie zacięcie. I spory zmysł obserwacji, bo też jego projektanci bacznie przyglądali się seriom Far Cry, Fallout i Dark Souls oraz trzeciemu Wiedźminowi.

Komentarzy:
8

Chociaż w swoim nowym erpegu Piranha Bytes po raz pierwszy przenosi graczy do futurystycznego świata, fani Gothica i Risena znajdą w nim wiele znajomych elementów, w tym frakcje, do których może dołączyć bohater. Czym więc różnią się eleksowi Berserkerzy, Banici i Klerycy? I czy jest ktoś jeszcze?

Komentarzy:
7

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« październik 2017
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031