Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Observer: Poznaliśmy szacunkową długość kampanii

Cursian wtorek, 30 maja 2017, 17:13 News
PC

Twórcy wspominają również o wolności wyboru i wielu zakończeniach.

Choć dokładna data premiery cyberpunkowego horroru od Bloober Team nie została póki co ujawniona, to wiadomo, że gra ukaże się jeszcze tego lata. W związku z tym zaczyna do nas docierać coraz więcej faktów na jej temat. Serwis Dualshockers zdołał ustalić, że Observer będzie pod każdym względem większy od poprzedniego tytułu studia, Layers of Fear, co przełoży się na około 7-8 godzin gry (więcej, o ile zamierzacie zbierać wszystkie znajdźki). Wiele zależeć będzie również od podejmowanych po drodze decyzji. Bloober Team przekonuje, że podczas swego śledztwa bohater będzie mógł rozwiązywać konkretne problemy na wiele różnych sposobów, co doprowadzi do jednego z wielu (nie wiadomo konkretnie ilu) zakończeń.

Jeśli nie śledziliście wcześniej losów krakowskiej produkcji, to TUTAJ możecie zobaczyć jej zwiastun, a TU całkiem obszerny gameplay.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 31 maja 2017, 9:15   le_Fey
Dlaczego pod tytułem newsa nie ma taga PS4? Jest przecież wersja na tą konsolę.
W dodatku grając w taki tytuł na VR można uzyskać dodatkową imersję. Na PC będzie to raczej trudne z powodu cen sprzętu VR na blaszaka.
wtorek, 30 maja 2017, 17:56   Arni57
Grałem w ich poprzednią grę, nie zawiodłem się i mam nadzieje, że Observer będzie przynajmniej równie dobre. LoF najbardziej mnie jednak rozczarował w kwestii zakończeń. Przeszedłem grę, odinstalowałem ją i gdy dowiedziałem się, że jest więcej endingów to zastanowiłem się nad ponownym pobraniu gry, ale gdy się dowiedziałem, że zakończenie zależy od jakiś znajdziek, a nie moich decyzji, wtedy zrezygnowałem. Oby rzeczywiście teraz wpływ na fabułę miały czyny gracza.

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

SUPER. HOT. DUNGEON. TOP. HYPER. DOT.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z