Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Battlefield 1 przyciągnął o połowę więcej graczy niż "czwórka"

Papkin środa, 10 maja 2017, 14:43 News

A Battlefront II będzie trzykrotnie większy od "jedynki". 

Prezentując raporty finansowe, Electronic Arts podzieliło się z nami przykrymi informacjami na temat nowego tytułu BioWare'u. Ten został właśnie przełożony na kolejny rok podatkowy, co ponoć nie ma żadnego związku z nieciekawymi ocenami nowego Mass Effecta. Na osłodę: wczoraj dowiedzieliśmy się, że firma już wkrótce zapowie kolejnego Need for Speeda.

Znacznie lepsze wieści napłynęły z obozu DICE. Załoga odpowiedzialna za Battlefielda 1 pochwaliła się, że po pierwszowojenną odsłonę serii sięgnęło dotychczas 19 milionów graczy. W porównaniu do poprzedniej części (która debiutowała w 2013) oznacza to wzrost o około połowę. Andrew Wilson, dyrektor Elektroników, zapowiedział ponadto, że nadchodzący Battlefront II zadebiutuje z "trzy razy większą zawartością" w stosunku do pierwszej odsłony (która faktycznie musiała nadganiać lichy debiut przepustką sezonową) i przypomniał, że do zakupu ma też przekonywać przygotowywana przez studio Motive kampania dla jednego gracza. Wilson twierdzi, że wystarczy to, by pobić wyniki pierwszego Battlefronta (który rozszedł się w 14 milionach egzemplarzy).

Ciekawe wieści przyszły też z EA Sports. FIFA 17 trafiła do 21 milionów graczy, ale – co ciekawe – zaledwie 12 milionów odpaliło szumnie zapowiadany tryb fabularny. W ciągu minionego roku podatkowego (czyli od kwietnia 2016 do końca marca 2017) swój wynik poprawiła FIFA Ultimate Team (wzrost o 13% graczy) oraz The Sims 4 (33%).

Ogółem Electronic Arts osiągnęło przychody na poziomie 4,8 mld dolarów, co jest (tak przynajmniej twierdzą przedstawiciele EA) najlepszym wynikiem ze wszystkich wydawców gier na PS4 i XBO. Oznacza to spory wzrost (rok wcześniej stanęło na "raptem" 4,4 mld dolarów), największe skoki zanotowała zaś sprzedaż cyfrowa, która odpowiada za 61% przychodów Elektroników. "Cyfra" rośnie zresztą w każdej kategorii (sprzedaż pełnych gier, DLC, subskrypcje).

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 12 maja 2017, 0:13   Tesu
@lordshaitis
Ciezko sie spodziewac, zeby uznana seria typu Battlefield nagle zerwala z charakterystyczna dla siebie mechanika i wypuscila cos, co znanym i lubianym BF dla mas nie bedzie i kompletnie zmienila swoj charakter. ARMA zamieniajaca sie w arcadowego shootera nie bylaby juz ta ARMA, w ktora zagrywaja sie fani jej symulacyjnego charakteru, prawda? No i bez przesady, gdzie arena shooter typu Quake, a gdzie premiujacy druzynowe zgranie BF? Te serie nigdy nie byly do siebie podobne.
czwartek, 11 maja 2017, 23:32   lordshaitis
Tesu z tego co wyczytałem Cyjankowi chodzi raczej o klimaty Iws, dla mnie BF1 to też raczej taki Quake niż Iws, i czekam aż w końcu wyjdzie coś równie grywalnego jak RO2+RS
czwartek, 11 maja 2017, 16:06   Tesu
@Cyjanek
Zarzucasz BF1 cos, czym nigdy nie mialo byc. Jak ogladasz Szybkich i wscieklych, to tez narzekasz, ze nie jest dokumentem? ;) "Tam przynajmniej nie udawano" Nie udawano czego? Nie moja wina, ze nie ogarniasz, iz DICE wydalo gre w klimatach WW1 stawiajac przy tym na grywalnosc, a nie symulator WW1 wierny realiom (bo wtedy tez bys narzekal, ze nudno, bo 3/4 czasu w grze siedzisz w okopie i albo czekasz na gwizdek do szturmu, albo chowasz sie przed ostrzalem artyleryjskim i ze BF3 jest lepszy).
czwartek, 11 maja 2017, 15:56   Tesu
@MrBulletproof
Skoro ja, stary pryk, ktory ani w zadnym klanie nie gra, ani jakiegos nadludzkiego skilla nie ma, bez czitow zajmuje zazwyczaj gorne miejsca w tabeli i raczej nie trafiam na ludzi, ktorzy byliby dziwnie lepsi ode mnie i zabijali mnie podejrzanie czesciej niz inni gracze, to to jakies strasznie slabe czity sa, o ktorych piszesz. Za to codziennie podczas gry na global feedzie widze info o kolejnych rozdawanych banach.
czwartek, 11 maja 2017, 15:49   Cyjanek
Poza tym mówisz o pilotach jakby nagle byli przyczepieni do samolotu. Tutaj tez jak chcą to mogą wyskoczyć. Spadochron nawet jest. Taki przyszłościowy
czwartek, 11 maja 2017, 15:45   Cyjanek
Wytykam o będę wytykał tak samo jak się ludzie zachwycali powrotem do 1ww kiedy był to i wciąż jest zwykły chwyt marketingowy. Wskrzeszanie ludzi i skoki z samolotu były tam. Tutaj masz wskrzeszanie ludzi, pojazdy z innych okresów wojny lub w chorych ilościach, tak samo broń. Tam przynajmniej nie udawano
czwartek, 11 maja 2017, 15:19   MrBulletproof
Sam ustawię się pod pręgierzem i przyznam że po podajże 4 godzinach i dłuuuugiej przerwie w graniu w bfa postanowiłem sprawdzić czy rzeczywiście jest tylu cziterów ilu się mówi i ze wspomnianego forum ściągnąłem darmowego czita ESP, pograłem bodajże 3 mecze z k/d ok i jak najbardziej nie zostałem zbanowany. EA po prostu chyba stwierdziła że cziterów się nie zatrzyma więc wystarczy że sprawią jak nie będą przeginać i wszyscy mają być zadowoleni z tego. Ja grze już podziękowałem.
czwartek, 11 maja 2017, 15:13   MrBulletproof
@tesu - "Na liczniku w multi BF1 mam ponad 200h i jeszcze na oszusta nie trafilem". Możesz mi wierzyć na słowo że trafiłeś na nich i to całkiem sporo. Na chyba najpopularniejszym forum cziterskim jest dość dużo dostępnych darmowych chitów, które głównie zawierają ESPi tworzące je piszą zwykle by nie przesadzać z k/d ratio, nie celować przez ściany i raczej nie używać aimbota.
czwartek, 11 maja 2017, 8:53   le_Fey
EA chwiali się 14 mln sprzedanych kopii SWB - super. Niech jeszcze przypomną, że po 3 miesiącach od premiery 83% graczy PC zrezygnowała z zabawy w tę grę a oglądalność tej gry na Twichu (w tym samym czasie) zmalała o 91%. Pierwsze SWB kupiłem na premierę i szybko dołączyłem do tych 83%. Już ja sobie spokojnie poczekam pół roku po premierze i dopiero wtedy zainteresuje się SWB2.
czwartek, 11 maja 2017, 8:26   Tesu
@Cyjanek
A Ty w kazdym temacie o BF1 wytykasz tej grze, ze nie jest realistyczna, tak jakby wczesniejsze Battlefieldy takie byly. Dla przypomnienia w tym lepszym wedlug Ciebie BF3 pilot mysliwca moze wyskoczyc z samolotu i uzywajac recznej wyrzutni rakiet zestrzelic samolot wroga. Realne? W BF1 piloci to przynajmniej osobna klasa bez dostepu do broni uzywanych przez zwykla piechote. Medycy wskrzeszajacy zabitych to tez nigdy realne nie bylo, tak jak i supporci dzwigajacy nieograniczona liczbe skrzyn z ammo.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
stały współpracownik
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Battlefield 1: W multiplayerze pojawią się kobiety

News
wtorek, 23 maja 2017

battlefield-1-w-multiplayerze-pojawia-sie-kobiety Będą to ogolone na łyso Rosjanki z Kobiecego Batalionu Śmierci.

Komentarzy:
25

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Czyli przegląd najciekawszych soulslike'ów – tych, które już są, i tych, które dopiero przed nami.

Komentarzy:
23

Inspiracje stojące za grą Prey można streścić słowami „nie z tej Ziemi”. Są wśród nich klasyka kina sci-fi, ojciec gatunku immersyjnych symulatorów i... taneczne hity z kiczowatych dyskotek.

Komentarzy:
10

Oczywiście z zestawem broni i mocy, który pod względem różnorodności zjada Dishonored 2 na śniadanie!

Komentarzy:
3

Czyli przegląd najlepszych gier osadzonych w świecie Warhammera 40,000.

Komentarzy:
15

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z