3
4.05.2017, 09:05Lektura na 1 minutę

Sniper Ghost Warrior 3: Jak z wydajnością na konsolach? [WIDEO]

Otóż, jak twierdzi niezawodne Digital Foundry, nie jest wesoło.

A już z pewnością gorzej niż w przypadku nowej produkcji Arkane. Oczywiście, o czym wiadomo przynajmniej od czasów Lichdom: Battlemage, CryEngine bywa problematyczny dla developerów. A choć w przypadku ekipy CI Games obyło się bez ordynarnego pokazu slajdów, na konsolach gra wyraźnie gubi klatki.

Eksperci Digital Foundry chwalą wizualia, kompleksowy system oświetlenia i implementację wielu postprocesów. Dostaje się natomiast płynności animacji, która (zwłaszcza w przypadku XBO) zazwyczaj spada poniżej 30 fps-ów (a zdarzają się i poważniejsze tąpnięcia). Rozdzielczość (900p na XBO, 1080p na PS4) niespecjalnie wpływa na jakość oprawy.

Porównanie edycji na najpopularniejsze konsole znajdziecie poniżej.

Pozostaje mieć nadzieję, że sytuację poprawią łatki. Twórcy zapowiedzieli ustami prezesa Marka Tymińskiego, że jeszcze nim wprowadzą do gry DLC, zajmą się intensywnym poprawianiem rozgrywki. Słusznie, bo – wnioskując z ocen krytyków – mają nad czym pracować.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze