Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITSniper Ghost Warrior 3: Pierwsze oceny zwiastują, że snajper nie trafił w gusta recenzentów

Papkin wtorek, 25 kwietnia 2017, 13:11 News

Zamiast otwierać szampany pracownicy CI Games będą dziś pić na smutno.

Na ten moment znamy wyłącznie średnią na PS4 (zresztą wystawioną z raptem pięciu ocen). Ta wynosi 58%. Czyli jest lepiej niż w przypadku wcześniejszych odsłon serii, ale dystans, jaki dzieli rodzimy tytuł od konkurencyjnego Elite 4 (ten został przyjęty znacznie cieplej) jest więcej niż wyczuwalny. Podobne noty wystawiają recenzenci edycji przeznaczonej na XBO.

COGconnected – 75/100
HobbyConsolas – 70/100
Meristation – 7/10
PlayStation LifeStyle – 5,5/10
ICXM – 5,5/10
Hardcore Gamer – 2,5/5
Attack of the Fanboy – 2,5/5
Twinfinite – 2/5

Najłaskawszy był Ahmed Mohammed z COGconnected, dla którego trzeci Ghost Warrior to "doskonały" projekt oraz różnorodność misji, pełna wyzwania walka i zajmująca eksploracja. Cchwali długą, obfitującą w wyzwania kampanię, dostaje się natomiast "sztampowej historii", która – jak twierdzi krytyk – nijak nie zmusza odbiorcy do zaangażowania. Wcale nie pomagają kiepski voice acting i przeciętna oprawa. 

Sniper Ghost Warrior 3 staje się lepszy z misji na misję. Walory produkcyjne nie są tak dobre, jak miałem nadzieję, zwłaszcza w czasach, w których gracze są rozpieszczeni tytułami w stylu Horizon Zero Dawn czy Wiedźmin 3, ale gra wie, czym jest, a każdy mechanizm i rozwiązanie dobrze się zgrywają. 

Jordan Helm z HardcoreGamera twierdzi, iż "bez wątpienia" jest to najbardziej ambitna odsłona serii, która udanie zapożycza sporo z innych piaskownic w rodzaju Far Cry'a. Również on ceni sobie ładnie zaprojektowaną Gruzję, stanowiącą przestrzeń gry, a także wolność w realizacji zadań (które można zaliczyć zarówno jako snajper, jak i ghost czy warrior). Punktuje natomiast, że spora część arsenału nigdy nie zostanie przez graczy użyta. Na cięgi zasługuje zdaniem Helma topornie zrealizowana oprawa, bugi, niekiedy pięciominutowe (sic!) czasy ładowania oraz kalekie AI. 

Najniższą dotychczas notę wystawił Tom Hopkins z Twinfinite, któremu podoba się bardziej otwarte podejście do rozgrywki i "nieprawdopodobnie satysfakcjonujące" zabójstwa w slow-motion. Powtarzalne cele misji, częste problemy techniczne i brak głębi obniżają jednak ocenę. Podobnie jak "jedne z najgorszych ekranów ładowania, jakich doświadczył w tej generacji". Jak wieńczy swój tekst krytyk:

(GW3 – dop. red.) oddaje graczom wolność decydowania, jak podejść do misji i wykorzystać doskonałą mechanikę strzelania ze snajperki (...) Ale wszystko, od postaci do samego otwartego świata, cierpi przez brak szlifów, głębi i jakości – to gra trapiona przez problemy techniczne. Sniper Ghost Warrior 3 jest raczej tępy i frustrujący niż przyjemny.

Do zmierzenia się z trzecią odsłoną serii Ghost Warrior oddelegowaliśmy Krigora, który spisał obszerny tekst (do przeczytania w nadchodzącym CDA 06/2017). W tzw. międzyczasie odsyłam do zapowiedzi Cursiana oraz do wywiadu z jednym z projektantów tytułu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 26 kwietnia 2017, 11:55   EastClintwood
Kto by się spodziewał XD
wtorek, 25 kwietnia 2017, 23:11   Spielerek
W gusta recenzentów może i chybił, ale trzeba przyznać, że zabawa snajperką od zawsze była fajna. No, chyba, że jest się po drugiej stronie lunety. Wtedy jest mało wesoło. Oprawa architektoniczna świata, sposoby na ile można przejść dany fragment gry, zabawa karabinem wyborowym to sprawia, że trudno zignorować te pozycję w kategorii gier dla miłośników samotnego wilka. Gra za późno się rozkręca, jednak daje to też możliwość o poprawienie tego i owego w DLC.Sporo czasu w głównej fabule spokojnie można ograć.
wtorek, 25 kwietnia 2017, 22:30   cali
@Andy1234 "Kwestia gustu, ale na te chwilę to samo strzelanie wypada świetnie. Tu się nie mam w ogóle do czego przyczepić." - pomijasz jeden istotny fakt, że biega się i strzela jak w wojennych strzelankach tylko jak nazwa gry wskazuje to gra o snajperze którego wyposarzeniem jest broń snajperska a ta wojskowa waży sporo ale nie widać żeby postać gracza miała problemy na stojąco czy przysiadzie strzelać czy się poruszać inaczej niż w innych grach. Brak realizmu co do kierunku jaki obrali twórcy FPS jak inne
wtorek, 25 kwietnia 2017, 22:15   Andy1234
W prawdzie dopiero zacząłem, ale moim zdaniem nie jest tak źle, jak piszą. Kwestia gustu, ale na te chwilę to samo strzelanie wypada świetnie. Tu się nie mam w ogóle do czego przyczepić. Prawdą jest, że są techniczne niedociągnięcia, ale nie psują ogólne zabawy. Po prostu będą to musieli popoprawiać. Pogram więcej, to i napisać będę mógł więcej, ale na razie nie jest źle, ale wrażenie mam takie, że to i tak zdecydowanie lepsza produkcja niż jedynka i dwójka.
wtorek, 25 kwietnia 2017, 21:02   manaro
Jak dla mnie to trafiony jest tytuł:) Nie trafił w gusta recenzentów. Wiadomo gry jeszcze nie przeszedłem, grałem dopiero trochę ponad godzinę i mówię przeczytam jakąś reckę. A tu jadą po grze jak nie wiem co. Grafika dla mnie jest fajna choć z małymi niedociągnięciami, do poprawienia. Dla gry na początek na plus zaliczam strzały ze snajperki bo faktycznie trzeba brać pod uwagę wiatr i odległość od celu bo inaczej będzie pudło.
wtorek, 25 kwietnia 2017, 19:49   DominikDDDZ
Szkoda, że nie podołali :/, a trzymałem za nich kciuki.
wtorek, 25 kwietnia 2017, 19:27   Wcogram
Chcieli dobrze spier....ili jak zawsze
wtorek, 25 kwietnia 2017, 19:26   inferiis
Czyż nie mówiłem wiele miesięcy temu, że to będzie pół-kaszanka? Nadaje się do CD-Action za 15 zyla :-)
wtorek, 25 kwietnia 2017, 17:50   Jesus Freak
No to się nakłamali jakich to cudów im się udało dokonać, aby grę doprowadzić do porządku, a wyszło jak zwykle, czyli po japońsku. https:www.youtube.com/watch?v=Uchb1_pETq4
wtorek, 25 kwietnia 2017, 17:48   GeDo
Ale w jedynke gralo mi sie lepiej niz w dwojke,bardziej ja zapamietałem,nie wiem czy ze względu na muzyke,lokacje,klimat.Bo grafika była dobra w obu.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
4

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z