Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Warhammer 40,000: Dawn of War III – 40 minut rozgrywki w multi [WIDEO]

Cursian środa, 19 kwietnia 2017, 18:34 News
PC

Starcie rozgrywa się w konwencji 3 na 3.

Przy okazji warto przypomnieć, że już 21 kwietnia rusza otwarta beta. Ci, którzy liczą przede wszystkim na tryb dla jednego gracza, mogą kliknąć TUTAJ, by zobaczyć filmik otwierajacy kampanię.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 20 kwietnia 2017, 18:39   HeklusDwa
Fakt, HUD jest obrzydliwy...
czwartek, 20 kwietnia 2017, 6:37   kiogu1
Xellar, wiem, to ironia :) Ogólnie bawi mnie ten trend - mamy slashera zamiast single dow 2 i pozbawiona klimatu moba zamiast multi w dow 3....
środa, 19 kwietnia 2017, 23:46   dino_19
Ten HUD, grafika i animacje. Wygląda to na tle poprzednich części niczym przaśna mobilna gierka :/
środa, 19 kwietnia 2017, 21:55   Xellar
@greedosk
A znowu dla mnie jest minusem ten powrót do korzeni. Mechanika z jedynki mi nie przypadla do gustu, gdzie wszystko polegało na przytłoczeniu wroga ilością, a nie na zmyśle taktycznym jak w dwójce. Poza tym, jak napisał @kiogu1, idą w moby. Wiem, że moje preferencje mogą być odmienne do ogólnie panujących trendów, jednak DoW raczej kojarzył mi się z tytułem z mocnym trybem dla pojedynczego gracza, a tutaj mam wrażenie, ze nastawiają się głównie na multi.
środa, 19 kwietnia 2017, 20:38   kiogu1
Ale fajna moba. W 100% warta tych 60$.....
środa, 19 kwietnia 2017, 19:15   Gavriel6
Relic ma u mnie z miejsca minus za tylko 3 rasy na start, bo jestem PEWIEN, że dodadzą kolejne w DLC, a to jest model, którego z pasja nienawidzę, tym bardziej że, znając SEGĘ, będą chcieli 15-19 € za stronę. Dalej, tak, jak mówiło już kilka osób, interfejs jest mocno nieprzejrzysty, brak możliwości przypisywania budynków pod hotkeye w RTS-ie jest mocno upierdliwy, są pewne problemy z balansem (pojazdy są trochę za silne jak dla mnie, tak samo, jak niektórzy bohaterowie), no i cena, 200 zł to boqua monies.
środa, 19 kwietnia 2017, 19:00   leon.33
ja po becie w zeszły weekend to jestem sceptyczny. Interface zrobiony na odwrót niż standardowo. Nie mogłem przypisać budynków do klawiszy. Zamiast taktyki to mam, zwykłą masówkę. A największe ale mam do projektów zarówno map i jednostek. Mapy, a właściwie jedna mapa jest niezniszczalna, to jest bardzo złą odmianę w porównaniu z DoWII. NDuzym problemem jest, że jednostki się zlewają z tłem, prędzej widać healthbary niż same jednostki. Nie wspominając o nieintuicyjnym korzystaniu z umiejętności

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Dawn of War III się nie sprzedał, Relic przyznaje się do porażki...

News
czwartek, 8 lutego 2018

dawn-of-war-iii-sie-nie-sprzedal-relic-przyznaje-sie-do-porazki ...i porzuca swoje dziecko. Hmmmm... W zasadzie sprzedałem wam w tytule i we wstępie wszystko, nie bardzo jest zatem sens, byście zaszczycali newsa kliknięciem. Serio, znajdziecie tutaj wyłącznie obrzydliwy korporacyjny bełkot. Jeżeli jednak macie ochotę przeczytać, jak duży developer publicznie się kaja – kim jestem, by was powstrzymywać.

Komentarzy:
60

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z